Gjest Meg Skrevet 19. januar 2004 #61 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei kjære deg, ikke noe gøy å ha det sånn på arbeidsplassen Prøv å gi det litt tid, kanskje du finner en å ha litt bedre kontakt med der, som gjør dagene dine litt lysere. Ønsker deg virkelig lykke til! Klem fra Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 19. januar 2004 #62 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei du.. :smile: Uff.. :-? Jeg håper tingene blir bedre.. En stooor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 19. januar 2004 #63 Del Skrevet 19. januar 2004 Kjære Fredslilja! Stakk bare innom for å gi deg en :blomst_opp: Håper deg gikk litt bedre på jobb i dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. januar 2004 #64 Del Skrevet 19. januar 2004 Synd du ikke umiddelbart følte deg sett og velkommen. Jeg håper det bare beror på en hektisk dag, slik at du blir mer ivaretatt nå. Som student skal du jo få oppfølging, nettopp for at du skal lære så mye som mulig. Er det ingen som har ansvaret for deg? Kanskje du kunne spørre hvem som fungerer som studentveileder? Det er ikke å mase, å spørre om det, mener jeg. Lykke til med perioden, og så håper jeg forholdene bedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 22. januar 2004 #65 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvordan går det på jobb lille venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #66 Del Skrevet 22. januar 2004 Aricept, praksisplassene hos oss er dessverre veldig låst ettersom vi er så mange studenter som kjemper om et lite knipe praksisplasser... Takk for omtanke! Fisk, takk for kloke tanker. Det fikk meg til å forandre litt fokus. Det er bare snakk om 2 mnd, ikke for alltid. Det er bare en praksisplass, ikke et fast arbeid. Og jeg har mye utenom å være takknemlig over! Meg, du er alltid så snill og god mot meg. Tusen takk for det. Det betyr så mye. Problemet er at jeg har fått tildelt en kontakt som jeg skal gå med og som skal evaluere meg, og det finnes ikke rom for å bytte. Men jeg må bare bite tennene sammen og prøve mitt beste! Erica, takk for god klem Eplegrønn, takk du er herlig! Bettie, det var dessverre ikke bare en hektisk dag.. De neste ble likedann, og stedet er kjent for sin lite omsorgsfulle student-behandling, og med min flaks måtte jeg jo havne der. Menneske som har ansvaret for meg virker heller likegyldig og lei.. Men det kan jo endre seg. Takk for at du er den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 23. januar 2004 #67 Del Skrevet 23. januar 2004 Nå er det ihvertfall godt det er helg :D Nyt den så godt du kan Masse klemmer fra Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. januar 2004 #68 Del Skrevet 23. januar 2004 Nå er det helg. HELG! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-EEEEEEEEEELG! ops, Fisk tok visst litt vel av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 23. januar 2004 #69 Del Skrevet 23. januar 2004 God helg Fredslilja! :D Håper den blir fin for deg! :klem2: fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 23. januar 2004 #70 Del Skrevet 23. januar 2004 FREDAG! FREDAG! :D God helg, Lilja! Jeg håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. januar 2004 #71 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei Lilja ! Trist å lese om behandlinga du får på jobben.. Jeg syns du skal ta det opp med dem !! Du kan jo ikke finne deg i å bli behandlet slik ? Selv om det bare er for to mnd'er.. Håper du koser deg i helgen Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #72 Del Skrevet 24. januar 2004 Og så var det endelig helg! JIPPI! Takk for gode helghilsener dere vakre mennesker som stadig titter innom boka mi! Setter utrolig pris på det. Dere er så gode. Helgen begynte bra med venninnefest i går, med masse god mat og god film! Det ga meg en god start på helgen! I dag har jeg sovet lenge og enda ikke kommet ordentlig i gang. Spiste frokost på sengen og sitter her nå med laptopen min og surfer dagbøker! Deilig å ta det så piano! Men selv om jeg har deilig nå, klarer jeg ikke helt å skyve tankene bort fra praksis. Mistrives så utrolig, og har kommet litt galt ut i forhold til kontaktpersoner, og det er vanskelig. Jeg har alltid vært en stille, beskjeden og 'flink' jente, som alltid gjør alle til lags, men denne gangen har jeg ikke latt meg tråkke på på samme måte, og tatt det opp med administrasjonen. Det var ingenting de kunne gjøre, så jeg må bare holde ut de triste forholdene i 2 mnd til, så nå får jeg noen kalde blikk for å ha 'klaget' og ikke bare tiet utnyttingen i hjel.. Men jeg har bestemt meg for at dette skal jeg klare. Jeg skal heve meg blikkene og den manglende interessen for å lære meg opp. Jeg skal vende det andre kinnet til, og jeg skal komme styrket gjennom dette.. Jeg har vært gjennom stormende vær før, og jeg nekter å gi meg! Men det gjør vondt, fryktelig vondt... Og jeg de vonde tankene og det at jeg gruer meg så til å gå på jobb kan lett bli lammende.. Men nå er det helg! Og jeg ser frem til å bare slappe av i 2 dager! Må få gjort litt forfallende arbeid, men ellers skal jeg bare kose meg! Kanskje skal jeg ta en tur på butikken og kjøpe en stoor pose smågodt God helg til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. januar 2004 #73 Del Skrevet 24. januar 2004 Smågodt må en såklart ha på en lørdag !! Takk for hilsen i boken min.. Du er så god !!! Syns fryktelig synd på deg, som må holde ut med disse menneskene.. Da blir plutselig 2 mnd'er lang tid likevel Kos deg i helga ihvertfall Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. januar 2004 #74 Del Skrevet 25. januar 2004 Det er synd at det fortsatt finnes slike praksisplasser. Trodde oppfølgingen fra høyskolene hadde gjort noe med det, men ser at det ikke er tilfelle likevel. Du greier nok å holde ut den tiden du skal være der, fordi du vet at det er en tidsbegrenset periode som du kan telle ned til. Og ei uke ar allerede unnagjort. Synes det er bra du ikke lar deg tråkke på. Og egentlig forstår jeg ikke holdningen til en administrasjon - "som ikke kan gjøre noe". Håper uka som kommer blir litt bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 26. januar 2004 #75 Del Skrevet 26. januar 2004 Hev hodet Lilja, ikke glem oss som står bak deg og støtter deg, dette fikser du :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. januar 2004 #76 Del Skrevet 27. januar 2004 Ny uke, nytt mot? Går det bedre i praksis nå? *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #77 Del Skrevet 28. januar 2004 Jinx, Bettie, Meg og Aricept, dere er bare så utrolig herlige. Takk skal dere ha. Støtten deres har virkelig løftet meg opp gjennom noen tunge uker. Praksisstedet er fortsatt veldig lite imøtekommende, og jeg føler meg ikke så veldig velkommen at det gjør noe. Men heldigvis har jeg en superflott lærer som støtter meg godt, og gode venner som står rundt meg og trøster meg når ting blir for ille. Men jeg skal innrømme at det ikke er lett allikevel. Har grått meg i søvn noen ganger og lurt på om dette virkelig er verdt det. Men jeg har bestemt meg for at jeg er sterkere enn som så. Ingen skal få lov til å knekke meg. Ufordragelige mennesker som kanskje ikke setter pris på den jobben jeg gjør, vil det finnes overalt, men det skal ikke stoppe meg fra å ha det bra og gjøre en god jobb... Men det frustrerer meg litt at skoleadministrasjonen ikke kan ta tak i dette.. Som studenter er en så sårbare og praksis skal jo være en læresituasjon, og da hadde det jo vært bra å fått en god praksisplass. Men slik fungerer vel ikke verden. Men jeg skal hvertfall ikke la dette knekke meg... Nå skal jeg bake en sjokoladekake og parkere i sofaen med Gilmore girls!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. januar 2004 #78 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er bra du klarer å holde motet oppe. Husk at du er der for å lære, og nå lærer du i alle fall at et godt arbeidsmiljø er utrolig viktig for å trives i en jobb! Tar du et sjokoladekakestykke for meg også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. januar 2004 #79 Del Skrevet 28. januar 2004 Fint at du har noen som støtter deg - og synd ikke noen tar tak i praksisplassen. Synes det er flott at du har bestemt deg for å holde ut, så blir sikker neste plass litt bedre. Ønsker deg en god uke videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. januar 2004 #80 Del Skrevet 29. januar 2004 Stå på, Lilja! Dette klarer du. Skoleadministrsjonen er noe herk, desverre. Og ufordragelige mennesker, det finnes det overalt, som du sa. Du må bare heve deg over dem, og tenke: jeg gjør virkelig en god jobb! Det er jeg sikker på at du gjør. De tenker vel at de er bedre enn deg, siden de har vært lenger ansatt, eller kanskje de er sjalu fordi du ser hvilken flott jobb du gjør. Som sagt - de for holde på med sitt. Ingen skal komme her å ødelegge for herlige Lilja! ok? Du virker som en veldig sterk person, så dette klarer du. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå