Gå til innhold

Rainbows treningsnarkomani


Rainbow

Anbefalte innlegg

Hvordan ble det torsdag uten at jeg har oppdatert her, egentlig? Får ta en liten gjennomgang!

Jeg har forresten mye bedre cardio-utholdenhet enn styke, men styrken har blitt mye bedre av 22mhc-programmet, pluss at jeg ser endringer på mage og armer. Kanskje jeg kan tørre å legge inn før og etter programmet-bildene her når jeg har gjort dem klare for innsending så jeg får premie! Må bare croppe vekk hodet mitt på de jeg legger her evt.

Lørdag tok jeg siste økt i programmet. Cardio 3 og Core 2. Var litt sliten etter en dag i Drammen på hundeutstilling, men kjørte hardt og fikk til alt! :nigo:

Søndag skulle jeg ta fit-testen (det er snakk om i underkant av 10 min med sju øvelser som man skal se bedring på etter programmet - posta bildet fra uke 1 og 4 her), men det ble bare surr..! Jeg klarte ikke halvparten så lang planke-økt, ble sliten av jumping jacks og greide knapt å henge i pullup-baren. Dritt, får prøve en annen gang, kanskje. Jeg tok konsekvensene av at jeg faktisk var fysisk, ikke bare mentalt, sliten. (Mentalt sliten pleier å bedre seg kraftig med en treningsøkt). Så jeg tok helt treningsfri på mandag. 

Tirsdag var jeg igang igjen, og nå trengte jeg virkelig Shaun T. Så jeg tok Pure Cardio fra Insanity, det gamle Insanity-programmet som har relativt lange økter, denne var kort i den sammenhengen, 40 min. Først en lang oppvarming med 6-7 øvelser tre ganger gjennom, en stretch-økt og så full pinne kun med små pauser i en halvtimes tid. Det føltes herlig å komme gjennom, og jeg merka STOR forskjell på hvordan jeg funka på jobb disse to dagene. Mandag uten trening var jeg slapp og trøtt og usikker på avgjørelser, hadde problemer med å konse og stressa en del. Tirsdag med trening hadde jeg energi, følte jeg kunne greie alt mulig og var ikke noe usikker. Rart, men sant!

I går hadde jeg tenkt å prøve noe fra Beach Body sin nettside, et gammelt program som heter Charleen Extreeme, med vekter og rolig resistance/styrke. Men halvveis uti oppvarminga sa nettsida takk for seg, så jeg måtte finne på noe annet. Tok da Iso Strength Chisel fra Hammer and Chisel. 10 reps X 3 - hold på belastningspunktet i 10 sekunder - repeat tre ganger gjennom og så neste øvelse. Det er sumo squats med vekter, one arm row på benk og mye annet. Brukte 9 kg nesten hele tiden. :)

I dag skal vi debutere på lydighetsstevne med hunden, og jeg gruer meg så mye at jeg våkna kvart på fem i går og kvart på seks i dag. Så jeg trengte en solid dose Shaun T. Tok Sweat Intervals fra Insanity Max 30. (Hvis noen husker eller bryr seg er det en halvtimesøkt med veldig veldig høyt tempo, og målet er å ikke stoppe. Når du stopper - som du egentlig må for å ikke stryke med, og alle i videoen gjør det på et tidspunkt - skriver du ned når du "maxed out", og så er målet å komme lenger neste gang. Jeg maxa ikke, jeg fullførte hele uten stopp. Må innrømme jeg er stolt av det, da klarer vi vel utfordringene i kveld også? Selv om det står mer på om vofse gidder å konse enn på mine ferdigheter! :P 

Har btw gjort alle squat-challenge-dagene også, men har rota litt, så jeg tok 35 to dager på rad!

Nå er det bare å prøve hardt å konse gjennom dagen og ikke få nervesammenbrudd klokka 17 når det er stevne!

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh ja, legg ut før- og etterbilde. :jepp:

Du er ikke den eneste som har rota med squat challenge-tingen. Må bli flinkere til å se hva jeg skal gjøre før jeg gjør det. :lol:

Lykke til på lydighetsstevne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få gjort det med bildene. Syns ikke så mye fra program til program, føler jeg, men litt endringer er det forhåpentligvis. 

I går glemte jeg hele squat-greia. Får ta gårsdagen i dag og hoppe over neste rest day så jeg kommer ajour!

Lydighetsstevnet gikk forresten bra. Nulla på fellesdekk fordi han ble med noen andre på løpetur rundt i ringen (det syns i alle fall han var strålende moro), og på to andre øvelser fordi han surra litt før selve momentet. Men han holdt seg i ringen, stakk ikke av, gjorde alle øvelsene og hadde kjempebra fokus i lineføringa (gå rundt med hunden ved siden av i bånd, hunden skal gå tett ved foten). Og det har vi bare øvd på i halvannen uke! :nigo: Så jeg er egentlig fornøyd, selv om vi ikke var i nærheten av noen premiering og det ikke ble noen fellesdekk. Det var en snill, koselig, hyggelig, men streng dommer. Neste uke er det uoffisielt stevne, så da får vi prøve igjen! 

I dag kjente jeg skikkelig styrken fra i forgårs i baksid av lår! Tok en video fra Charleen Extreme, som het Burn Circuit 1. Aldri tatt den før. Det var ganske tungt, men fullt gjennomførbart. Hun hadde sånne kule vekter jeg har lyst å skaffe meg, som er justerbare uten å måte skru på vektskiver. Det koster 3000 brukt, så usikker på om jeg skal investere i det, men det ser veldig praktisk ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, her er bilde. Syns det er vanskelig å se forskjell, men det er ni uker mellom bildene. 

1465550552551.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Så bra treningsøkter på deg! Du er jo kjempeflink :) 

Ser at du trener veldig mye forskjellig, kan jeg spørre om hvordan kroppen din responderer på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ganske tydelig at du er sterkere nå. Kroppen ter seg på en helt annen måte, så for min del var det lett å se. Godt jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hengt med her før, men har lyst til å titte innom framover! :D ser forøvrig forskjell på bildene, spesielt på armene - du er flink! 💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.6.2016 at 18.37, Tekola skrev:

Jeg synes jeg ser forskjell, litt på armene og litt på magen :jepp: 

Du er sprek altså! :hoppe: 

Tusen takk! Og så bra du syns du ser forskjell! :) 

Den 10.6.2016 at 19.58, gjest- silje skrev:

Så bra treningsøkter på deg! Du er jo kjempeflink :) 

Ser at du trener veldig mye forskjellig, kan jeg spørre om hvordan kroppen din responderer på det?

Tusen takk! Det hjelper at jeg digger å holde på med det!

Kroppen responderer ganske bra på at jeg endrer ting. Nå har jeg jo ikke tilgang til all verdens utstyr når jeg trener hjemme, så jeg får ikke løfta ekstremt tungt feks. Men jeg merker at hvis jeg føler et styrkeprogram blir jeg støl på en annen måte enn om det er et cardio-program, og at kroppen ser litt annerledes ut utfra hva jeg har trent mest. De fleste programmene jeg følger varer i ca to mnd, og etter det syns jeg det er på tide å bytte. Nå tar jeg litt det jeg føler for, og prøver å variere fra dag til dag.

 

Hvis jeg trener det samme programmet mer enn seks uker føles det ofte litt kjedelig, og som at kroppen er vant til det, på en måte. Men pleier å fullføre oppsatt tid uansett - og fordelen er jo at man kan alltid gjøre det vanskeligere for seg selv. Løfte tyngre eller gå hardere og mer effektivt ut. Målet mitt er stort sett at jeg skal kunne holde følge med de i videoen, løfte like mange reps og ta like mange burpees etc, så i løpet av et program klarer jeg stort sett det. Nå snakka jeg meg litt bort, svarte jeg egentlig på det du spurte om?

Den 11.6.2016 at 11.13, KaDust skrev:

Jeg ser ganske tydelig at du er sterkere nå. Kroppen ter seg på en helt annen måte, så for min del var det lett å se. Godt jobba!

Oj, så kult observert! Tusen takk! :trene: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, rh1 skrev:

Jeg har ikke hengt med her før, men har lyst til å titte innom framover! :D ser forøvrig forskjell på bildene, spesielt på armene - du er flink! 💪🏼

Hei! :vinke: Så koselig at du vil følge med! Siden armene ble nevnt flere ganger her tok jeg et der jeg fokuserte på det og samtidig klarte å skjule ansiktet nok til å kunne legge det ut. Og da tror jeg nok jeg er ganske fornøyd! (Høyrearmen er sikkert enda mer tydelig sterkere, men vanskelig å ta bilde med venstre! :P ) Skikkelig sexy med bilde fra do på jobb! :hoho: 

 IMG_20160614_104632.jpg

Lørdag trente jeg ikke video, men tok en joggetur med kjæreste og hund i skogen. Prøvde for første gang å løpe med trekksele på ham, det var gøy! Det vil si, det var gøy når han gadd å løpe og ikke bråstoppa så jeg holdt på å tryne i ham og når jeg måtte vente på ham mens han snuste. Ble mye intervaller og litt hopp på stedet, løpe opp og ned på en stein, jumping jacks etc for å holde pulsen oppe. Men det var en fin tur, og da en hund jogga forbi oss brukte jeg den til å oppfordre ham til å løpe etter (på trygg avstand), og da så jeg samojeden i ham (det er en eurasier), og han dro skikkelig på. Dødskult!

Mandag tok jeg en video fra kickboxing-programmet Les Mills Combat, men tok en overkroppsstyrke-video som heter Upper Body Blow Out. Brukte 6 kilo på hver dumbbell gjennom hele programmet, det er tyngre enn jeg har hatt før. Spesielt tungt når du skal bokse uppercuts og strekke armen opp over hodet for hvert slag. Skikkelig sliten i arma etterpå, merka at det var tungt å ta på meg hårstrikk i går! :P

I dag tok jeg en fra Body Beast, et litt sånn maniac styrkeprogram jeg ikke har tatt i sin helhet, med Sagi Kalev, som også er i Hammer and Chisel. Det var en rein beinøkt som het Beast Legs. 45 min med mye squats og utfall og litt pulsering. Brukte 6 og 9 kilo på noen, og la på små vektskiver på de tyngste repsene så det ble rundt 12 og 14. Har mer problemer med å holde grepet enn med å faktisk løfte dem. De fleste trener jo mye tyngre enn dette på leg day, men da er det få reps. Her er det ganske mange. 12+10+8+6, med gradvis økning i vekt. Var en litt kjedelig økt i starten, men det tok seg opp og ble bra til slutt. :nigo:

Aaaner ikke hva jeg skal ta i morgen, denne her bestemte jeg meg egentlig for klokka halv sju i morges, før jeg skulle i gang. Liker egentlig ikke å ikke ha planlagt uka, men samtidig greit å kunne hive meg rundt og ta noe annet enn opprinnelig planlagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Siteringen her har klikka :)  Så får ikke sitert deg.

Men synes du er flink med variasjon, det tror jeg kanskje at jeg også kommer til å gjøre, litt senere. Jeg er jo nybegynner på styrketrening, og jeg også trener hjemme :)  Bra biceps på deg frøken ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med flere som trener hjemme. Jeg mister helt motivasjonen av treningssenter. Og så må man jo dra dit. Styr! :P Du er ekstra flink hvis du finner på ditt egeet program, syns jeg. Jeg er avhengig av at det står noen på en video og sier hva jeg skal gjøre.

Takk! :) 

Jeg fant ut da jeg sendte inn resultatene til beach body at jeg har gjennomført 10 programmer fra dem! (I tillegg kommer et par med Jillian Michaels). Til høsten har jeg trent i 5 år. Jubileum, gitt!

I går spiste jeg både sjokoladekake og potetgull. Og en Stratos. Det var ikke verdt det, så prøver igjen på sunn mat i dag!

I dag trente jeg en dansevideo med Shaun T, Cize: The Next Level: Own Every Move. Det gjorde jeg ikke (owned every move), for enten var det nettforbindelsen min eller nettsida jeg streamer fra, men noe gjorde at bildet ble ekstremt utydelig og kornete nesten hele tiden. Greit nok om det hadde vært hva som helst annet, jeg kan høre på at de sier antall burpees eller repetisjoner på styrkeøvelser, men når du skal lære en danserutine? Nope. Så jeg fikk det veeeldig dårlig til. Men jeg bevegde meg i alle fall hele tiden og gjorde et eller annet som prøvde å ligne på det som ble gjort i videoen. Dritt med teknologi som svikter. Ettepå småjogga jeg litt på morgenturen med vofse.

Og jeg er sååå støl i ryggen og i bakside lår og...overalt egentlig. Interessant uke, tenker jeg det blir!

I dag skal vi på uoffisielt lydighetsstevne. Nervene er mye mer i kontroll enn de var på det offisielle, men fortsatt mest knytta til om han ligger i to min på rekke med fem andre hunder eller om han tar seg en tur for å sjekke damer eller få alle andre til å løpe løpsk....Impulskontroll, mister!!

Endret av Rainbow
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje
13 timer siden, Rainbow skrev:

Så bra med flere som trener hjemme. Jeg mister helt motivasjonen av treningssenter. Og så må man jo dra dit. Styr! :P Du er ekstra flink hvis du finner på ditt egeet program, syns jeg. Jeg er avhengig av at det står noen på en video og sier hva jeg skal gjøre.

Takk! :) 

Jeg fant ut da jeg sendte inn resultatene til beach body at jeg har gjennomført 10 programmer fra dem! (I tillegg kommer et par med Jillian Michaels). Til høsten har jeg trent i 5 år. Jubileum, gitt!

I går spiste jeg både sjokoladekake og potetgull. Og en Stratos. Det var ikke verdt det, så prøver igjen på sunn mat i dag!

I dag trente jeg en dansevideo med Shaun T, Cize: The Next Level: Own Every Move. Det gjorde jeg ikke (owned every move), for enten var det nettforbindelsen min eller nettsida jeg streamer fra, men noe gjorde at bildet ble ekstremt utydelig og kornete nesten hele tiden. Greit nok om det hadde vært hva som helst annet, jeg kan høre på at de sier antall burpees eller repetisjoner på styrkeøvelser, men når du skal lære en danserutine? Nope. Så jeg fikk det veeeldig dårlig til. Men jeg bevegde meg i alle fall hele tiden og gjorde et eller annet som prøvde å ligne på det som ble gjort i videoen. Dritt med teknologi som svikter. Ettepå småjogga jeg litt på morgenturen med vofse.

Og jeg er sååå støl i ryggen og i bakside lår og...overalt egentlig. Interessant uke, tenker jeg det blir!

I dag skal vi på uoffisielt lydighetsstevne. Nervene er mye mer i kontroll enn de var på det offisielle, men fortsatt mest knytta til om han ligger i to min på rekke med fem andre hunder eller om han tar seg en tur for å sjekke damer eller få alle andre til å løpe løpsk....Impulskontroll, mister!!

Du er kjempeflink :danse: Treningssenter er ikke for alle nei ;) 

Herlig med gangsperre!

Til høsten har jeg 4 års jubileum, jeg husker den første løpeturen min, som om det var i går. Det er ikke noe jeg vil gjenta nei, det er det verste jeg har utsatt meg for, ikke selve joggeturen, men at jeg hadde latt meg forfalle så mye at jeg ikke klarte den lille runden uten å ligge halvdød på gulvet etterpå :pasha:

Kjekt med hund, kan jeg spørre hvilken rase du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, gjest- silje skrev:

Du er kjempeflink :danse: Treningssenter er ikke for alle nei ;) 

Herlig med gangsperre!

Til høsten har jeg 4 års jubileum, jeg husker den første løpeturen min, som om det var i går. Det er ikke noe jeg vil gjenta nei, det er det verste jeg har utsatt meg for, ikke selve joggeturen, men at jeg hadde latt meg forfalle så mye at jeg ikke klarte den lille runden uten å ligge halvdød på gulvet etterpå :pasha:

Kjekt med hund, kan jeg spørre hvilken rase du har?

Nei, jeg føler meg fremdeles som den gamle versjonen av meg selv på treningssenter, den som bare var støttemedlem og ikke fikk til noenting. 

Hehe, ja, det er sånne ting som setter spor! Jeg husker en bakke jeg gikk tur opp før jeg hadde begynt å trene. Jeg var i så dårlig form at jeg måtte stoppe flere ganger og fikk hoste- og pusteproblemer. Første gangen jeg jogga opp den bakken og så bare fortsatte å jogge føltes fantastisk! Jeg hadde aldri trent før jeg begynte i 2011, og var i så dårlig forfatning at jeg måtte stoppe når jeg gikk opp små trapper, og faren min sendte meg til hjerte-undersøkelse fordi han ikke skjønte hvorfor jeg pesa så fælt når jeg gjorde veeeldig små fysiske anstrengelser! :hoho:

Jeg har en eurasier! Han er verdens beste superbamse, og selv om det er utfordrende å trene hundesport med en spisshund der veldig mange instinkter er avla bort er det til gjengjeld supergøy når man får det til og ser at han lykkes, bare med positiv trening! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg Max Out Cardio fra Insanity Max 30. Jeg klarte meg gjennom hele uten å stoppe, altså ingen max out tid! :nigo: Det er 30 min og så er det vel tre eller fire 20 sekunders pause inni der. Heeelt pumpa og gjennomsvett etterpå, jeg svetta til og med på skuldrene! Men kult å komme gjennom uten stopp, det har jeg ikke klart siden jeg tok programmet og kroppen var vant til tempoet. 22 minute hard corps har tydeligvis hjulpet! 

Det er noe eget med å ta seg så mye ut så tidlig på morgenen, kroppen får litt sjokk og jeg blir veldig klar for dagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje
8 timer siden, Rainbow skrev:

Nei, jeg føler meg fremdeles som den gamle versjonen av meg selv på treningssenter, den som bare var støttemedlem og ikke fikk til noenting. 

Hehe, ja, det er sånne ting som setter spor! Jeg husker en bakke jeg gikk tur opp før jeg hadde begynt å trene. Jeg var i så dårlig form at jeg måtte stoppe flere ganger og fikk hoste- og pusteproblemer. Første gangen jeg jogga opp den bakken og så bare fortsatte å jogge føltes fantastisk! Jeg hadde aldri trent før jeg begynte i 2011, og var i så dårlig forfatning at jeg måtte stoppe når jeg gikk opp små trapper, og faren min sendte meg til hjerte-undersøkelse fordi han ikke skjønte hvorfor jeg pesa så fælt når jeg gjorde veeeldig små fysiske anstrengelser! :hoho:

Jeg har en eurasier! Han er verdens beste superbamse, og selv om det er utfordrende å trene hundesport med en spisshund der veldig mange instinkter er avla bort er det til gjengjeld supergøy når man får det til og ser at han lykkes, bare med positiv trening! 

 

Hjerteundersøkelse ?:skratte:Å guri, du hørtes ut slik som jeg var, når jeg var på mitt verste !

Eurasiere er sååå fine! Veldig mye pels på de,,,, blir det mye støvsuging, eller er det slik at underullen må kammes ut? Nå har jeg ikke vært borti lydighets trening, men kjenner flere som er helt hekta. Nesten like hekta på det, som på utstilling.

Ser du har vært flink å trene i dag! Det er så kjekt, når en ser at utholdenheten (som en gjerne har jobbet hardt for) begynner å komme seg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, gjest- silje skrev:

 

Hjerteundersøkelse ?:skratte:Å guri, du hørtes ut slik som jeg var, når jeg var på mitt verste !

Eurasiere er sååå fine! Veldig mye pels på de,,,, blir det mye støvsuging, eller er det slik at underullen må kammes ut? Nå har jeg ikke vært borti lydighets trening, men kjenner flere som er helt hekta. Nesten like hekta på det, som på utstilling.

Ser du har vært flink å trene i dag! Det er så kjekt, når en ser at utholdenheten (som en gjerne har jobbet hardt for) begynner å komme seg!

 

Haha, ja, det var jo helt latterlig. At ikke han skjønte at jeg bare hadde SYYKT dårlig kondis. Det finnes såå mange bilder av meg på diverse reiser og ting der jeg står midt i en bakke og puster. Jiiz. Nå tok jeg en sånn test utviklet av norske forskere (posta jeg den her?) der man kunne se hvor formen lå utfra alder. Jeg lå på at jeg var under 20 år! :nigo:

Veldig mye pels, ja, men han røyter ikke mye. Han røyter to ganger i året, og da kommer det mye. Og når vi vasker og blåser ham etterpå blir det vilt mye pels. Men ellers er han veldig lettstelt, og det var mye mer røyting på golden retrieveren jeg vokste opp med. Vi driver med utstilling også, og rallylydighet, og agility og altså lydighet. Agility er bare på hobbybasis, da, men det andre konkurrerer vi i. Selv om vi er veldig nye på lydigheten, bare vært med på ett ordentlig stevne og to uoffisielle. (Og om han kan lære seg nok impulskontroll til å ligge stille i to min hadde mye vært gjort!!) Mend et er veldig gøy med hundetrening! Utfordrende å trene spisshund med mye "næh, det er ikke verdt det"-holdning, men ekstra gøy når det funker!

Ja, den utholdenheten min har virkelig blitt en annen. Og det er godt å se at det betaler seg å trene så mye som jeg gjør. 

Ps: Du trenger egentlig ikke sitere meg i dagboka mi, altså, jeg går inn her hele tida! :P Men hvis du syns det er mest praktisk gjør du selvsagt det! :)

I dag tok jeg The Challenge fra 21 day fix extreme, med Autumn Calabrese. Hadde på meg t-skjorta jeg fikk for å fullføre! ;)Det er 13 øvelser, fire repetisjoner på hver, og man forlengskjeder. Dvs at du gjør fire reps av én øvelse, så gjør du fire av neste. Så gjør du øvelse 1 og 2 etter hverandre, så legger du på øvelse 3. Så gjør du 1+2+3 og legger på 4 osv osv til du tar to ganger igjennom alle. Skal vi se om jeg husker alle:

Surrenders: Stå rett, sett venstre kne i bakken, høyre kne i bakken, venstre reiser seg opp, høyre reiser seg opp. To ganger pr side.
Inchworm: Stå rett opp og ned, gå ned med hendene, gå bortover med dem til du står i planke, gå tilbake helt til du står rett igjen. Fire ganger.
High Low Plank: Stå i planke, gå ned i lav planke på underarmene, en av gangen. Så opp igjen. To ganger på venstre side, to ganger på høyre side.
Hip Drops: Stå i lav planke, vri kroppen, mens du holder inn magen slik at venstre hofte dupper i bakken, og så på høyre side. Gjenta.
Side Arm Balance: Stå i høy planke, vri kroppen sidelengs og strekk den ene armen opp i lufta. To ganger pr. side.
Pushups: Fire rette pushups
Mountain Climber: Sakte. Inn med høyre kne på skrå under deg i planke, så venstre. To ganger pr. side.
Leg Lifs: Stå i høy planke, løft høyre bein så høyt du kan, så venstre. To ganger pr. side.
Half Burpee: Stå i planke, hopp opp i squat og hopp opp i lufta. Fire ganger.
Lunge Jump: Hopp ned i utfall, fire ganger.
Wide Narrow Squat: Stå i knebøy med knærne helt inntil hverandre, hopp ut til en squat med beina langt ut. To vide, to tette.
Curtesy Lunge: Gå med venstre bein bak høyre og sett nesten kneet nedi. Gjenta motsatt side. To ganger pr. side.
Skaters: Hopp fra side til side som en skøyteløper, der det ene beinet krysser bak det andre, ta i bakken. To ganger pr. side.

Alt dette gjøres på måten beskrevet over, så du gjør de første øvelsene flest ganger, og legger på en ny øvelse hver runde til du tar alle. Hoi, tenk at jeg huska det der. Tidligere når jeg har tatt den har jeg hatt litt problemer med å gjøre det like fort som de i videoen, det var ikke noe problem nå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som en heftig økt!! Så mange øvelser, hvor lang tid bruker du på hele økta? :) Gratulerer med god gjennnomførelse, da! :D 

PS - Kan hende du har postet den testen her tidligere som jeg ikke har sett, men hvis det ikke er mye styr hadde det vært supert om du la den ut! :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg er en raser på sitering :lur: som du har fått med deg ser jeg :tunge1: Tror det bare er vanen, lenge siden jeg hadde dagbok ;)  I diskusjonstråder, så må en jo nesten det, for å at resten av debattantene skal klare å skille hvem man svarer, men det er jo litt annerledes i en dagbok ja ;) 

Oi så aktive dere var med hund da! Det må jeg si :) Han høres kjempeskjønn ut, det er ekstra stas når en får resultater, hvis en må jobbe litt hardt for det!

Superbra treningsøkt på deg i dag frøken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...