silverdoe Skrevet 5. september 2013 Forfatter #261 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Du er så flink og aktiv!! Synes du skal gi deg selv en stoor klapp på skuldra og tommel-opp hver dag, istedenfor å si at du "bare sykla 12 km" etc -- du er flink! Synes 12 km på sykkel er langt jeg!! Har du gutten i sykkelsete når du sykler, eller sykler du alene? Håper på å få prøvd meg på en sykkeltur iløpet av uka jeg og! Tusen takk! Eg er eigentleg einig med deg - 12 km er kjempebra og ikkje noko "berre"! Er veldig fornøgd med det, for det er 12 km meir enn eg gjorde tidlegare Hihi Og det er godt at nokre dagar er det "berre" 12 km sykling + tur, for dei dagane det er tredemølle i tillegg blir eg veeeldig sliten! Så eg er storfornøgd eigentleg For eg har alltid vore bedagelig anlagt og likt meg aller best i sofaen Eg syklar 4x3 km, til/frå bhg, så eg har guten i sykkelsete når eg bringer og når eg hentar han. Han storkosar seg Eg bruker å rope bak "går det bra?" og får til svar "mhm!" Må kanskje kjøpe sykkelvogn etterkvart, mtp haustveret som nærmar seg, men foreløpig liker eg veldig godt sykkelsete. Enkelt og greit for meg, og han får litt vind i ansiktet, får sjå mykje, og det går (relativt) fort Verdt å prøve ut! Håper du også får tatt deg ein tur ut i løpet av veka, for det er eigentleg ei fin treningsform Og skånsomt for bekkenet ditt, som eg fått med meg du slit litt med.. Sikkert betre enn gåtur på asfalt i alle fall Endret 5. september 2013 av silverdoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. september 2013 #262 Del Skrevet 5. september 2013 Ok. dere er heldige som har bhgen i gang/sykkelavstand:jepp: vi har ei kjempefin sykkelvogn, men jeg har ikke brukt den så mye dessverre, er egentlig ikke så glad i å sykle. Men skal absolutt prøve det, er visst som du sier mer skånsomt for bekkenet enn løping/gåing synd at E er for lita til å sitte i den, har jo god tid til sykling mens storebror er i bhgen. Håper dere har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 6. september 2013 Forfatter #263 Del Skrevet 6. september 2013 I dag måtte eg stige på vekta TO gongar, for eg holdt på å dååååne Vekta viste nemleg MINUS 2,3 kg!! Oioioioi! Det er kanskje mykje væske, mtp på tørstheten eg konstant føler (i går drakk eg sikker 2 liter vatn, minst!), men likevel! Har tatt av meg 5,4 kg sidan oppstart 5. august, og er såklart kjempefornøgd! I dag er eigentleg joggedag, men eg føler meg ganske sliten, så eg dropper det i dag. Det blir uansett 12 km sykling og 5 km tur Og i kveld skal vi koooose oss med fajitas og iiiiskald Pepsi Max!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. september 2013 #264 Del Skrevet 8. september 2013 Juhuuuu, for et SUPERBRA vekttap du har hatt den siste uka!! Flinkisen!!!! Håper dere har hatt ei superfin helg, velfortjent med kos på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. september 2013 #265 Del Skrevet 8. september 2013 Juhuuuu, for et SUPERBRA vekttap du har hatt den siste uka!! Flinkisen!!!! Håper dere har hatt ei superfin helg, velfortjent med kos på fredag! Signerer!!!! Kjempeflink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 9. september 2013 Forfatter #266 Del Skrevet 9. september 2013 Juhuuuu, for et SUPERBRA vekttap du har hatt den siste uka!! Flinkisen!!!! Håper dere har hatt ei superfin helg, velfortjent med kos på fredag! Signerer!!!! Kjempeflink!! Tusen takk, begge to! Eg er kjempefornøgd, men også fullstendig klar over (og forberedt på) at neste veging ikkje blir fullt så bra, kanskje til og med oppgang i vekta. Men eg skal såklart gjere mitt beste for at det IKKJE skal skje! Fekk i alle fall kosa oss masse i helga med mykje god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 9. september 2013 Forfatter #267 Del Skrevet 9. september 2013 Ferdig med 50% av syklinga (6 km) og joggeøkta i dag Auke i joggeprogrammet i dag, og det gjekk finfint. Følger eit program der ein skal klare å jogge 30 min samanhengande på 10 veker, men eg strekker det ut litt lenger, og aukar kanskje annankvar veke i staden for kvar. Skunde seg langsamt, det er min filosofi I dag var det (5 min jogg, 2,5 min gå)x4 + oppvarming og nedtrapping. Tilsaman 35 minutt og ca 300 kcal Turen i dag utgår, fordi vi skal avgårde og stemme. Det er trass alt viktigare enn 5 km Håper på ny regjering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 11. september 2013 Forfatter #268 Del Skrevet 11. september 2013 I går sykla eg 6 km (til/frå bhg), og gjekk 6 km til/frå bhg. Skulle eigentleg sykle, men så skulle eg berre pumpe opp bakdekket, og slapp ut meir luft enn eg pumpa inn..så då måtte eg gå Vi gjekk også tur i går, så tilsaman vart det 6 km sykling og 11 km gåing I dag blir det 12 km sykling (best å overlate pumping til mannen heretter ja ), tredemølleøkt og forhåpentlegvis tur. Det spørst når mannen kjem heim frå jobb. Er ferdig med tredemølleøkta, den ga ca 300 kcal og 35 minutt Appen på tlf har sånn artig "how far?"-greie, der eg kan sjå på eit kart kor langt eg har gått/sykla/løpt i løpet av alle treningsøktene mine. Hittil har eg kome meg 576,62 km avgarde, og er forbi både Bergen og Trondheim Målet er såklart å gå verda rundt Og så sa mannen min at eg kan få som premie at kvar gong eg når ein ny større by (a la Bergen eller Trondheim, ikkje f.eks. Røros, om det er ein by ), så kan eg kjøpe meg noko, f.eks. frå Stoff og Stil, Ellos eller Sparkjøp Men akkurat no har vi litt lite peng, så Stoff og Stil må vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2013 #269 Del Skrevet 11. september 2013 Hvor gjør dere av gutten når dere går tur? har han tålmodighet til å sitte så lenge i vogna nesten hver kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. september 2013 Forfatter #270 Del Skrevet 12. september 2013 Hvor gjør dere av gutten når dere går tur? har han tålmodighet til å sitte så lenge i vogna nesten hver kveld? Viss det regner eller bles mykje så sit han i vogn, og viss det er relativt fint så set han i beremeis på ryggen til pappaen Det har stort sett gått veldig greit, det var ein gong han vart litt lei på slutten, for eg trur han fraus. Turen er ca 5 km, og vi bruker ca 70 minutt. Vi går altså ikkje så veldig fort, og det er inkl. nokre stopp her og der. F.eks. så bruker M å få kaste stein i elva, ca halvvegs. Og så stoppar vi for å skrive oss inn i ei bok som er på ruta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. september 2013 #271 Del Skrevet 12. september 2013 Viss det regner eller bles mykje så sit han i vogn, og viss det er relativt fint så set han i beremeis på ryggen til pappaen Det har stort sett gått veldig greit, det var ein gong han vart litt lei på slutten, for eg trur han fraus. Turen er ca 5 km, og vi bruker ca 70 minutt. Vi går altså ikkje så veldig fort, og det er inkl. nokre stopp her og der. F.eks. så bruker M å få kaste stein i elva, ca halvvegs. Og så stoppar vi for å skrive oss inn i ei bok som er på ruta Ok. Er jo supert å kunne gjøre slike familieting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. september 2013 Forfatter #272 Del Skrevet 13. september 2013 Ok. Er jo supert å kunne gjøre slike familieting. Ja, veldig greit at han liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. september 2013 Forfatter #273 Del Skrevet 13. september 2013 I går satte vi ny rekord rundt vatnet: 68 minutt og 31 sekund, første gong under 70 minutt! Vi går ikkje kjempefort altså, det er nok min feil. Eg både går treigt og har korte steg, så det går ikkje så fort framover Men vi går runda, det er det viktigaste Og ny rekord altså - supert! Vegedag i dag, og eg hadde forventa å gå opp pga det kraftige vekttapet forrige veke..men eg gjekk ned heile 200 gram! Ikkje kjempemasse, men eg er fornøgd! Minus 2,5 kg på to veker, kjempebra! I dag blir det ikkje tur, for vi har bestemt oss for å kutte fredagsturane. Det blir for mykje pes når vi også skal rekke å handle for neste veke, lage middag og ete, og leike med M før han skal legge seg. Pluss at vi ofte er slitne i kroppen etter veka Så då får vi heller vere ekstra flinke med turar mandag til torsdag Det blir uansett 12 km sykling i dag (i ØSPØSregn!) og eg har jogga på tredemølla. GOD helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. september 2013 #274 Del Skrevet 13. september 2013 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. september 2013 Forfatter #275 Del Skrevet 13. september 2013 Så flink du er! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. september 2013 #276 Del Skrevet 13. september 2013 Helt enig med Teriyaki -- du er kjempeflink!! Må være superdeilig å se slike resultater!! Og veldig fortjent! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 14. september 2013 Forfatter #277 Del Skrevet 14. september 2013 Helt enig med Teriyaki -- du er kjempeflink!! Må være superdeilig å se slike resultater!! Og veldig fortjent! God helg Tusen takk! Er veldig fornøgd med all vektnedgang, også 200 gram! Alt er velkomment God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. september 2013 Forfatter #278 Del Skrevet 15. september 2013 I dag er mannen på jakt, så eg og gutungen er heime åleine. Vi har gått ein trilletur, det vart 4,73 km og 390 kcal Ikkje verst det, på ein søndag Men det trengs, for i går var vi på restaurant og feira svigermor, så då vart det både middag og dessert Og..*kremt*..sidan mannen skulle på jakt, så fann vi ut at det var ei ypperleg anledning til å teste ut to nye sjokoladar..Mjølkesjokolade med bobler og karamell, og den mokkasjokoladen.. Men det er berre eit eingongstilfelle, i morgon er det tilbake til null sjokolade, potetgull og godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 17. september 2013 Forfatter #279 Del Skrevet 17. september 2013 Eg har blitt potte tett i nasen, med medfølgande surring i hovudet, så det blir ikkje noko særleg trening framover. Jogga ikkje i går, for då kjende eg det begynte å krible i nasen. Har blitt verre over natta. Så det blir med 12 km sykling kvar dag, og det får halde Prøve å passe kostholdet heller (seier eg, som nettopp har drukke ein kopp med kakao.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 18. september 2013 Forfatter #280 Del Skrevet 18. september 2013 Framleis forkjøla, i går hadde eg biiittelitt feber (38,2), i dag heldigvis ikkje. Blir avslapning i dag også, berre 12 km sykling. Eg har dårleg nok pust som det er, klarer ikkje å jogge med tett nase og kløe bak i halsen. Normale folk gjer sikkert det, men eg med min dårlege kondis kan ikkje det Eg vart andpusten berre av å gå opp trappa til loftet Heldigvis er det ganske flatt å sykle bort til bhg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå