Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

I morgen faktisk! Ble oppringt i stad, så. :) Blir spennende å få høre.

De selgr Casall på G-sport og Interspor i alle fall. Tror dessverre ikke de har i K, men er ikke sikker altså! :)

Korleis gjekk det på mr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fekk trena i går, og i dag vart det ein liten trilletur :) Satsar på ei tredemølleøkt i morgon også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trena i dag, 38 minutt med gåing og jogging :) Etterpå tok eg 30 sit-ups, 12 (dame..)armhevingar, 10 bicepscurls og 10 tricepscurls på kvar arm. Berre 5 kg på manualen, så det var litt lite..må finne fram fleire vekter å putte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk trena i dag, 38 minutt med gåing og jogging. Håper å begynne på neste steg i programmet no neste veke :) 3,33 km og ca 235 kcal i dag, og litt manualar, sit-ups og push-ups etter økta. Eg er skikkeleg treig altså, joggar på 6,5 km/t, hihi :P Siste halvminuttet bruker eg å jogge på 8, men i dag jogga eg siste HEILE minuttet på 8, lol! :ler:

Sat og såg på bilete av meg i går, frå ca 2005, då eg studerte.. Eg har jo alltid meint eg er verdas tjukkaste og styggaste, det gjer eg enda, men når eg såg på dei bileta..det er jo ein del kg sidan..så var eg ikkje SÅ innmari forferdeleg tjukk som eg trudde. JA, overvektig, men nei, ikkje verdas tjukkaste. Utsjånaden er ikkje så masse å gjer med, er ein stygg så er ein stygg, men tjukkelsen kan ein fikse. Og hadde eg våkna opp og sett ut som anno 2005, så hadde eg jo blitt superfornøgd!

Og har eg vore sånn ein gong, så kan eg jammen bli slik igjen! Og enda betre :)

Eg snakka litt med mannen min om det i går, og vi vart einige om å bli enda strengare med kostholdet. Prøve å unngå den der kvardagskosen, eg trur den øydelegg mykje. Så vi skal gjere vårt beste og unngå kos på kveldstid, i form av is og liknande. I går åt eg 2 plommer (og vi drakk Pepsi Max) - det er jo ei grei erstatning for is, sånn kalorimessig ;)

Vi et framleis ikkje sjokolade, potetgull eller godteri, og vi har ikkje lov å kjøpe kjeks (men vi får ete om vi blir tilbudt av andre, vi kan jo ikkje kutte ALT godt her i verda), og no skal vi prøve å unngå kvardagskos MINST mandag-torsdag, men håpet er jo at fredag skal inngå i det også. Men helgafølelsen kjem snikande allereie då..

Og så skal vi prøve å få til ei økt trening i helgene også, slik at det blir 3 økter pr veke (f.eks. tirsdag, torsdag og laurdag). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva med å lage sunne varianter som kos da? Det gjør jeg og det fungerer veldig bra! :)

Hvordan går det forresten? En stund siden du har vært innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage sunne varianter som kos da? Det gjør jeg og det fungerer veldig bra! :)

Hvordan går det forresten? En stund siden du har vært innom!

Hei!

Her er det litt sånn opp og ned med aktivitet ja.. :fnise: Eg har ikkje vore så flink å trene på tredemølla i det siste, men eg har gått ein del trilleturar. Har fått meg sånn fancy touch-telefon, og der var ein sånn app som loggar øktene mine og tell kcal. Den siste veka har eg gått 20,4 km og forbrent 1600 kcal. Ikkje kjempemasse, men betre enn ingenting..

Har du nokre gode forslag på sunn kos? Problemet mitt er at mannen min ikkje et frukt eller grønnsaker.. Så "sunn kos" må ikkje innehalde det :P Eller i det minste gå an å ta det bort for hans del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med mugcake? Jeg har en oppskrift på en i oppskriftsboka mi her inne. Det trenger ikke være frukt eller grønt, bruker man de riktige ingrediensene kan man lage sunne kaker osv.!

Du kan også "gjemme" grønnesaker og frukt i maten du lager, jeg lager en gulrotsjokoladekake iblant og typen aner ikke at det er gulrot inni der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mugcake? Jeg har en oppskrift på en i oppskriftsboka mi her inne. Det trenger ikke være frukt eller grønt, bruker man de riktige ingrediensene kan man lage sunne kaker osv.!

Du kan også "gjemme" grønnesaker og frukt i maten du lager, jeg lager en gulrotsjokoladekake iblant og typen aner ikke at det er gulrot inni der :P

Spennande oppskrifter! :jepp: Mannen har ein del proteinpulver han må bruke opp, så mugcake hadde passa bra ;) Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt sporadisk oppdatering her :fnise: Skal prøve å få oppdatert vekta mi til fredagen.. Telefonen viser at eg har forbrent ca 2500 kcal den siste veka, men så var det kostholdet da..*kremt* Ikkje noko å skryte av!

Var på Jula forrige veke og der var det halv pris på raud pris på sånn Ab Rocket Twister, så vi kjøpte den :fnise: Kosta 450 kr (1499 på Tvins), så det var ikkje så gale å betale det, i tilfelle den ikkje virker ;) No må vi berre få montert den, og ikkje minst bruke den! :)

Har vore flink og gått mykje trilletur i det siste, og har til og med slått plenen med guten i beremeis :P Men lite tredemølle gitt, må bli flinkare der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke jogge ute? :-) mye bedre for både kropp og sinn!

For då kan folk sjå meg (og der er ikkje bra for kropp og sinn, verken for meg eller dei som ser..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For då kan folk sjå meg (og der er ikkje bra for kropp og sinn, verken for meg eller dei som ser..) :)

Åja sånn sett. Ja det ser du jo selv, men en ting er sikkert, og det er at jeg har aldri og kommer aldri til å tenke negativt om om noen som er ute og trener. Uansett størrelse eller form ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja sånn sett. Ja det ser du jo selv, men en ting er sikkert, og det er at jeg har aldri og kommer aldri til å tenke negativt om om noen som er ute og trener. Uansett størrelse eller form ;)

Nei, eg heller tenker aldri slikt om andre eg ser! Eg tenker at dei er spreke som er ute på tur :) Men eg sjølv tør ikkje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk ned 1 kg førre veke, så NOKO rett må eg ha gjort..så må eg berre prøve å fortsette den gode trenden, noko som ikkje er så enkelt. Mange fallgruver å gå i.. :)

Men, har vore på trilletur i dag, ca 1 time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hurra for 1 kg ned!! Og hei ;)

Går det greit å presse inn trening inn i travel mammahverdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for 1 kg ned!! Og hei ;)

Går det greit å presse inn trening inn i travel mammahverdag?

Hei! :goodbye:

Det går sånn passe :P Eg prøver å vere flink til å gå trilletur, men eg burde vore enda flinkare til å trene både kondisjon og styrke. Dei gongane eg har gjort det, har eg brukt luren til lillemann, for han sover såpass lenge at eg rekk ei økt pluss dusjing (og litt avslapping etterpå :P ) :) Vi har masse utstyr her heime, men det var det å bruke det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitrilletur i dag (berre til butikken og tilbake, i følge tlf min: 1,2 km og 109 kcal :P ). Men eg slo plenen, og hadde M i beremeis..då blir jo det straks litt tyngre, pust pes! Holdt på i 75 minutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, plenklipping i 75 min med en stor gutt på ryggen høres myyye hardere ut enn den treninga jeg hadde idag. Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...