Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Hvordan er vekta nå, ift til når du starta med denne dagboka? Håper det ikke gjør noe at jeg spør, er bare nysgjerrig :) Dumpa innom førstesiden på boka di, ser du laga deg ei oversikt med vekt/mål, hadde vært gøy å se målene dine nå, etter ett år med trilling og trening :)

Ellers goood helg -- og kos deg med lørdag og utskeielser i morgen!! :jepp:

:klemmer:

Eg er faktisk tyngre no enn då eg starta dagboka :sjenert: Eg fekk jo 10 kg gratis vektnedgang etter fødselen, pga eg ikkje la på meg under svangerskapet, og eg er jo framleis ein del lettare no enn før eg vart gravid :) Men eg har altså lagt på meg nokre kg. MEN, eg føler meg sprekare! :) Eg er mykje meir aktiv no enn før eg fekk barn, går mykje meir tur, og ikkje minst har eg jo begynt å jogge :)

Kroppsmåla har eg ikkje turt å ta enda, hehe :P Tenker at det ikkje er vits i før eg kjem under den vekta eg var forrige gong eg målte :P Men eg passer dei samme kleda enda, hehe :)

GOD helg til deg også - kos deg masse! :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tataaaa, eg klarte å gjennomføre auken i programmet! :klappe: Eg er jo som sagt både tung og treig, har alltid vore treig, så eg joggar jo ikkje så fort akkurat. Og i tillegg skrudde eg ned farta enda litt til, slik eg hadde større sjans til å gjennomføre. Så eg jogga 9 min på 6km/t, gjekk 1 min på 5 km/t x 3 :) Skal ta ei økt til på torsdag, og så er det utanlandstur i nokre dagar :) Kjem att på onsdag, så då skal eg prøve å få til to økter neste veke også :)

Eg prøver å skunde meg langsamt :) Tenker at det er betre å ta seg god tid i rolig tempo, slik at utrena meg får bygge meg opp ei grunnform. Og når den er på plass, kan eg begynne å auke sakte i både tempo og tid :) Målet med løpeprogrammet er å kunne jogge i 30 minutt samanhengande, og når eg har klart det, tenker eg å begynne å variere meir innanfor dei 30 minutta, og også legge på fleire minutt etterkvart :)

Eg er i alle fall godt nøgd med dagens innsats :tommelsmil: Vart 3,5 km og 250 kcal, sånn ca :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert lurt å ta det rolig ja. Også for å unngå belastningsskader. :-)

Dessuten merker man jo rask framgang i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert lurt å ta det rolig ja. Også for å unngå belastningsskader. :-)

Dessuten merker man jo rask framgang i starten.

Ja, eg er såpass utrent at eg bør ikkje gape over for mykje no i starten :) Merkar likevel god framgang :)

-----------------------

Trilletur i dag, ca 40 minutt :) Og litt aketur etterpå, dvs. eg dreg M på akebrett, og han får sitje og kose seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomførte programmet i dag også :tommelsmil: Vart 41 minutt på tredemølla, 38 minutt programmet + nokre minutt ekstra slik at eg fekk sjå dei siste minutta av filmen. Eg ser nemleg film medan eg joggar, og 2-timersfilmar passar perfekt, for då får eg delt dei opp i tre økter :) Denne gongen var det "What Women Want" eg såg :) Det gjelds å sjå lette filmar, ingen tung film :P

I helga reiser eg til England, så då blir det masse sjokolade, potetgull og godteri, for det får eg lov til på Englandstur :) Då må eg ete for 10 mnd framover :fnise: Blir nok ein heil del gåing også, for det blir jo masse shopping ;) Kjem att onsdag, så eg håper å få til to økter på tredemølla neste veke også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Baaaah, 5 dagar i England og pluss TRE kilo! :daane: Håper verkeleg det er easy come, easy go, for SÅ lett var det altså å øydelegge 1,5 månaders innsats.. :sjenert: Snop, brus og masse pubmat er syndarane, så eg veldig glad for at det ikkje er daglegdags kost!

Til mandagen skal vi begynne spareprosjektet vårt igjen :) Dvs. 10 kr for trim og 15 kr for å ikkje ete godsaker, pr pers, pr dag :) Dvs 50 kr pr dag tilsaman. Vi skal også, i tillegg til ingen sjokolade, potetgull og godteri, slutte å kjøpe kjeks. Eg bruker kjeks som erstatning for sjokolade, og det gir innmari mange unødvendige kaloriar! Så vi må berre slutte! Men vi kan ete det viss vi blir tilbudt, men ikkje kjøpe sjølv. Sjokolade, potetgull og godteri er no no uansett :)

M-Å S-K-J-E-R-P-E M-E-G!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med kostholdet er virkelig vanskelig altså! Sliter også med å hold meg på matta.

Og de 3 kg er nok mest vann skal du se. Mye salt mat som gjør at kroppen holder på vannet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med kostholdet er virkelig vanskelig altså! Sliter også med å hold meg på matta.

Og de 3 kg er nok mest vann skal du se. Mye salt mat som gjør at kroppen holder på vannet. :-)

Ja, vi får verkeleg håpe det :fnise: 3 kg på ei veke er ny rekord! :P

Kosthold er kjempevanskeleg! Eg kan jogge og trille tur så mykje eg berre vil, men viss eg ikkje fikser kostholdet snart så vil det fortsette å stå på stedet hvil.. Sjølve måltida er ok, trur eg..men så plutseleg har eg gomla i meg eit par-tre kjeks, eller tatt meg eit glas O'boy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag i dag..og heeeldigvis gjekk eg nedatt alt som eg la på meg! :P Var 4,8 før eg reiste, 7,7 då eg kom att og 4,9 i dag :) Utan trening denne veka, pga sjuk gut og forkjøla meg. Håper på ny start på mandag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig lite trening i det siste, men eg håper å få tatt ei økt i morgon, for no kjenner eg meg ganske bra i nasen :)

Vi brukte også litt peng på G-sport i helga, i forbindelse med den Pepsi Max-kampanja..hadde 1700 kr i kupongar, så vi kjøpte nye joggesko til begge, joggebukse til mannen og TO anorakkar til meg :) Fekk mykje for pengane, så vi er godt fornøgde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 4,8 i dag, ned 200 gram (la på meg 100 gram forrige veke), mannen stod stille denne veka (og forrige veke). Har trena ei økt denne veka, var i dårlegare form enn før turen min ja..så eg håper på at eg klarer å komme innatt i rutinene snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

LABER innsats i påska..! Påskeamnesti og greier, så her var det full rulle med sjokolade, potetgull og godteri! Men no er påska over, og amnestiet også..så no blir det ikkje meir før til jul :) Og GODT er det :)

Har blitt innmari lite trening den siste mnd, men i dag fekk eg endeleg overtalt meg sjølv til å trene, og det gjorde godt :) Begynte likegodt på nytt på programmet, så det vart 38 minutt på tredemølla, med 5 min oppv., 3x (5min jogg, 5 min gå) og 3 min nedtrapping. Og så har vi kjøpt oss tv med innebygd dvd-spelar, så i dag begynte eg å sjå Pride&Prejudice-serien :rodmer: Då har eg mange timar god underhaldning framfor meg :) Og ikkje minst Mr. Darcy da! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff må skrive under på usunne dager! Jeg har gått opp i vekt, men SKAL komme meg ned igjen! :)

Deilig å komme i gang med trening også! Her har jeg vært mye syk, så nå på onsdagen som var hadde jeg min første trening på nesten fire uker. Utrolig nok klarte jeg å jogge like langt som sist jeg jogget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff må skrive under på usunne dager! Jeg har gått opp i vekt, men SKAL komme meg ned igjen! :)

Deilig å komme i gang med trening også! Her har jeg vært mye syk, så nå på onsdagen som var hadde jeg min første trening på nesten fire uker. Utrolig nok klarte jeg å jogge like langt som sist jeg jogget. :)

Eg også har gått opp i vekt...FOR ein slankekrig! :fnise: Men det har vore deilig å få kome i gang med trening igjen ja :jepp: Her var det Englandstur med sjukdomsperiode hos M og så hos meg (forkjølelse) som tok knekken på den gode vanen.. Så eg har begynt heilt på nytt i programmet igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk trena i dag :tommelsmil: Det kjentes ok ut i dag også, bortsett frå at treningsbh-ane er så stramme at det er vanskeleg å få trekke pusten skikkeleg. Eg bruker 3 stk for å halde ting nokonlunde på plass. Innerst bruker eg den beste treningsbh-en ever - Enell! Det er den dei brukar i The Biggest Loser, og Oprah har også anbefalt den ;) Den er veldig god, med god støtte, godt stoff og frontlukning. Så bruker eg ei gammal lefse frå Adidas, og ytterst bruker eg ein ny som eg kjøpte på Bravissimo no i februar. Den støtter ikkje så innmari mykje, men den dekker mykje og det er bra. Men med 3 stk så strammar det voldsomt rundt brystkassa, så eg håper eg snart mister litt vekt, slik at eg kan trekke pusten skikkeleg :) Siste joggeøkta mi var tung, fordi eg følte eg gispa sånn etter luft (og ikkje berre pga min innmari dårlige kondis :P ).

Har også gått to små trilleturar i dag, og klart å halde meg unna søtsaker. Åt 2 skiver med banan og jordbærsylte til frukost, salat etter trening, og snart skal eg ta meg kvelds. Har også drukke 2 glas O'boy, og Pepsi Max..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flink du er som trener! :jepp:

Her ble det ikke trening i dag, men skal trene i morgen! :) Jeg hemmes en del av kneet mitt, vet enda ikke hva som feiler det, men skal til MR, så da får vi se. :)

Aldri hørt om Enell sporsbh, men skal søke den opp. :) Jeg bruker Casall high impact, og er superfornøyd! Den har vært best i test flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som trener! :jepp:

Her ble det ikke trening i dag, men skal trene i morgen! :) Jeg hemmes en del av kneet mitt, vet enda ikke hva som feiler det, men skal til MR, så da får vi se. :)

Aldri hørt om Enell sporsbh, men skal søke den opp. :) Jeg bruker Casall high impact, og er superfornøyd! Den har vært best i test flere ganger!

Når skal du til MR? Håper dei finn ut kva som er galt, slik at du kan få gjort noko med det :) Hadde litt vondt i kneet då eg starta å jogge i januar, men det var berre fordi eg er så tung :fnise: Det gav seg heldigvis fort :)

Enell er kjempebra! :jepp: Har ikkje funne den i Noreg enda, så eg kjøpte min frå Danmark, så det vart toll og slikt.. Men den er skikkeleg solid og stødig :) Veit du kor dei selger Casall? Dei har kanskje ikkje i min str...K-cup.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink eg er som trena i dag også! :jepp: Gjekk ein liten trilletur og innom butikken, og så jogga eg programmet mitt no nettopp :)

I kveld blir det kosekveld, for vi har bryllaupsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du til MR? Håper dei finn ut kva som er galt, slik at du kan få gjort noko med det :) Hadde litt vondt i kneet då eg starta å jogge i januar, men det var berre fordi eg er så tung :fnise: Det gav seg heldigvis fort :)

Enell er kjempebra! :jepp: Har ikkje funne den i Noreg enda, så eg kjøpte min frå Danmark, så det vart toll og slikt.. Men den er skikkeleg solid og stødig :) Veit du kor dei selger Casall? Dei har kanskje ikkje i min str...K-cup.. :sjenert:

I morgen faktisk! Ble oppringt i stad, så. :) Blir spennende å få høre.

De selgr Casall på G-sport og Interspor i alle fall. Tror dessverre ikke de har i K, men er ikke sikker altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...