Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Du kjøper vel sukkerfri brus håper jeg?

Liker godt pepsi-max, men må innrømme at jeg føler vanlig sukkerholdig brus er mer som gift å regne. Iallfall fra en stor 1,5 flaske. En liten flaske sånn en sjeeeelden gang kan gå..

Så flink og aktiv du har vært idag! Mmm hvitløksbaguetter høres helt herlig ut!

God helg!

Ja, eg drikk hovudsakleg Pepsi Max :) Mannen min er gladast i Coca Cola, men drikk såklart PM han også :)

Så flink du er! Og dere er jammen flinke om dere klarer å ikke spise snop. Det har ikke jeg viljestyrke til. ;) Men har klart (dvs. forrige helg, denne helga er jo ikke over enda, så gjenstår å se :fnise: ) å kutte kraftig ned da.

Hvilken app er det du ar? Jeg har Endomondo sportstracker, men den tar ikke hensyn til vekta?

Tusen takk! :) Vi har klart oss hittil utan snoperier, så det skal nok gå greit :) Vi har vore gjennom det før :fnise: Må berre kutte alt, viss ikkje klarer vi det ikkje :P

Appen min heiter Cardio Trainer, den var på Samsungen min då eg kjøpte den.. Kan laste ned sånn Noom Weight Loss også, gratisversjon, som samkøyrer med den. Men det gadd ikkje eg, for mykje pøt med måltidsføring og sånn. Cardio Trainer tell kaloriar eg brukar, held oversikt over vektnedgang (eller oppgang.. :sjenert: ) og viser på kart kor hen, kor langt og slikt eg har gått :) Heilt ok app, syns eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Er spent på å prøve den i morgen. Håper ikke den jeg har brukt før er litt snill med tanke på forbrenning. Den har tross alt ikke oversikt over vekten min. Den nye appen var forhåndsinnstilt på 80 kg, så hvis den gamle appen tar utgangspunkt i ca samme vekt, så er jo det en del mer enn jeg veier. 12 kg utgjør jo litt forskjell på hvor mye/lite man forbrenner. I hvor stor grad vet jeg jammen ikke.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er spent på å prøve den i morgen. Håper ikke den jeg har brukt før er litt snill med tanke på forbrenning. Den har tross alt ikke oversikt over vekten min. Den nye appen var forhåndsinnstilt på 80 kg, så hvis den gamle appen tar utgangspunkt i ca samme vekt, så er jo det en del mer enn jeg veier. 12 kg utgjør jo litt forskjell på hvor mye/lite man forbrenner. I hvor stor grad vet jeg jammen ikke.

Har du fått prøvd den no? Kva syns du? :)

Har blitt lite trening i det siste, men vi klarer i det minste å halde oss unna sjokolade, potetgull og godteri, om ikkje anna.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

På tide å komme i gang igjen!

Vi har kasta alle prinsipp overbord i ferien, og spist oss feite.. Er tyngre enn eg nokon gong har vore, det samme gjelder mannen min. I dag byrja han på jobb igjen, så for oss var det eit naturleg starttidspunkt for å snu til betre vanar :)

Vi går tilbake til ingen sjokolade, potetgull og godteri. Vi skal prøve å lage sunnare middagar. Vi skal vere meir aktive. Drikke mindre brus.

Hittil i dag har eg gått trilletur med M, i litt over 1 time. Gjekk opp til eit vatn og nedatt, 4 km,, forbrann 336 kcal i følge tlf min. Eg har også trena på tredemølle, 35 minutt med gåing og jogging. Vart ca 270 kcal i følge tlf. Og når mannen min kjem heim skal vi gå rundt det vatnet som eg trilla opp til i stad. Trur det er ca 5 km rundt, men eg skal såklart bruke tlf og sjekke ;)

Åt 2 skiver med makrell i tomat, lettmajones og agurk på til frukost + 1 glas Gøy saft.

Etter tredemølla åt eg 1 eple, drakk 1 glas Gøy Saft og 1 glas O'boy med ekstra lett mjølk. Skal ete ei skive når M våknar frå luren sin.

Til middag skal vi ha laks, poteter og gulrøter i UltraPlus-form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å hive seg rundt igjen. :)

Men husk på at gøy-saft og oboy er det masse sukker i! ;)

Her har vi ferie nå, og det blir selvsagt litt snop, men ikke så mye, pluss at vi spiser fisk så og si hver dag pga. Vi fisker. :) deilig med ferie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å hive seg rundt igjen. :)

Men husk på at gøy-saft og oboy er det masse sukker i! ;)

Her har vi ferie nå, og det blir selvsagt litt snop, men ikke så mye, pluss at vi spiser fisk så og si hver dag pga. Vi fisker. :) deilig med ferie. :)

Ja, her må vi hive oss masse rundt! :fnise:

O'boy har nok sukker i seg ja, men for min del så er eitt glas O'boy mange gongar betre enn ei stor plate mjølkesjokolade :P Så då vel eg heller O'boyen ;) Det ideelle er såklart eit glas mjølk da, utan O'boy ;)

Håper de har ein fin ferie! Fiske er kjempegøy, og fisk er kjempegodt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur eg har vore meir aktiv dei siste tre dagane enn heile juli :P

På mandag gjekk eg trilletur 336 kcal, jogga/gjekk på tredemølle 270 kcal og tur 416 kcal.

På tirsdag gjekk eg trilletur 278 kcal og tur 400 kcal.

I dag gjekk eg trilletur 288 kcal, jogga/gjekk på tredemølle 270 kcal og skal gå tur (ca 400 kcal).

For vanlege mennesker er sikkert dette normalt altså, men for late meg så føler eg meg veldig aktiv :fnise:

Sånn matmessig går det også ganske bra, føler vi :) Vi har ikkje ete kosemat på kveldstid enda, og det er jo veeeldig bra til å vere oss :jepp: Har heller ikkje drukke brus eller ete snoperier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Mye flinkere enn oss for tiden :fnise: skylder på ferien, da. ;)

I ferien er det meste lov ;) Og tusen takk! :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trilletur gjennomført, ca 340 kcal. Så blir det tur seinare i dag også. Heldigvis ikkje jogging i dag :P Kjenner det i beina når vi har tre "økter" pr dag.

Er spent på vegedagen i morgon, men skal ikkje ha forhåpningar om noko som helst. Men skulle såklart ønske at aktiviteten denne veka gav positivt resultat ;) Ifølge tlf har eg forbrent over 3500 kcal dei siste 7 dagane, og det er jo positivt! Men så spørst det på kostholdet da.. Har holdt oss unna sjokolade, potetgull og godteri, ikkje drukke brus (enda vi har to flasker Pepsi Max i kjøleskapet), ikkje ete kosemat på kveldstid, og hatt relativt fornuftige middagar (laks, heimelaga kjøttkaker..). Men vi får sjå i morgon :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med veiedag :) Og så flinke dere er som holder dere unna søtsaker :)

Tusen takk! :) Vi er skikkeleg snopegriser, så det er ikkje så lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag i dag, og hurra: ned 1,9 kg! :D Mannen gjekk ned 0,9 kg, så vi er såklart veldig motiverte for å fortsette! :jepp:

I helga skal vi i selskap, så då blir det naturleg nok mykje god mat og kaker :) Men eg skal ut på trilletur no snart, skal jogge seinare, og så skal vi gå tur når mannen kjem heim frå jobb :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med flott nedgang til både deg og mannebeinet :D

Tusen takk! :D Vi er såklart veldig fornøgde! :jepp: God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje god mat i helga, både koldtbord og kaker :) Følte eg åt maaasse, for eg ville så gjerne smake på så mykje ;)

No er det tilbake til kvardagen, så i dag har eg gått trilletur på ca 1 time og ca 360 kcal, og tok ei økt på tredemølla, ca 270 kcal :) Etter at mannen min kjem heim, blir det ei runde rundt vatnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og hilser på igjen :)

Så flinke dere er med kosthold og trening!!

Det er jammen ikke enkelt å snu det om, men med riktig motivasjon så går det meste :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på igjen :)

Så flinke dere er med kosthold og trening!!

Det er jammen ikke enkelt å snu det om, men med riktig motivasjon så går det meste :5:

Hei! :)

Ja, vi fann ut at vi måtte skjerpe oss :fnise: Men det er jammen ikkje lett, nei! Håper vi klarer å halde koken :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk opp 300 gram førre veke, men samla vektnedgang på to veker er likevel 1,6 kg og det er jo eg godt fornøgd med :) Mannen min gjekk ned 700 gram, så på to veker har han også gått ned 1,6 kg! Tilfeldig?! :P

Har vore flink med aktiviteten, og i går gjekk vi til og med på ein liten fjelltur :) Ifølge app'en min forbrann vi ca 970 kcal på turen, men eg tør ikkje tru heilt på det :) I dag har eg gått 2 trilleturar på 40 min kvar, og så blir det tur rundt vatnet seinare i dag.

Hadde nokre kostholdsbommertar førre veke som eg får prøve å luke bort denne veka, men akkurat i dag har det ikkje gått så veldig bra. Gjekk litt for lenge mellom frukost og lunsj, så det vart ikkje akkurat supersunt. Menmen.. Ny sjans i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler eg at eg har vore ganske aktiv, for å vere meg :) Først gjekk eg til bhg med M, så gjekk eg heim medan han sov. Så gjekk eg tilbake til bhg, og så gjekk vi heimatt. Det er ca 3 km kvar veg, så ca 12 km der. Og då mannen min kom att frå jobb gjekk vi rundt vatnet, som er ca 5 km. Så i alt ca 17 km har eg gått i dag. Og det er bra til å vere meg altså! Sikkert normalt for dei aller fleste, men her snakker vi om dovendyret Silverdoe :fnise: Og dovendyret syns at 17 km er ganske langt ;)

I følge appen min har eg forbrent rundt 1200 kcal i dag, og det bør eg jo også vere ganske fornøgd med ;)

I morgon blir det samme køyret + eg skal jogge. Pust pes! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...