Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

wow, plenklipping i 75 min med en stor gutt på ryggen høres myyye hardere ut enn den treninga jeg hadde idag. Bra jobba!

Tusen takk! :)

Ja, det vart plutselig 13,5 kg tyngre :fnise: Eg såg ut som ein kokt hummar i ansiktet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ned ein kg og opp ein kg...liten vits i :P

Men NO har eg og mannen min ein plan :jepp: Vi skal gå tilbake til spareplanen vår, vi klarte jo å spare over 2000 kr forrige gong vi prøvde..så no skal vi gjere vårt beste, og vi får 10 kr (kvar) for å ikkje ete godteri, kosemat etc, 10 kr for å ikkje drikke brus og 10 kr for trening/aktivitet, kvar dag :) Så potensielt 60 kr kvar dag i sparebøssa :) Vi startar i dag (for i går måtte vi ete og drikke opp siste rest av kosemat og brus :ler: ), og målet er å klare i alle fall 5 dagar i veka. Fredagen blir tung, for då kjem helgafølelsen snikande.

Men slik som det er no, så er til og med EIN dag i veka betre enn ingenting..Så her har vi MASSE å hente altså! Og vi har trua! :tommelsmil:

Ca ein times trilletur i dag, og foreløpig ingen snoperier eller brus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestod gårsdagen med glans, hehe :P Ingen brus, snoperier eller kosemat, pluss trilletur :) Mannen min fekk ikkje trena, men ellers bestod han også, så 50 kr til oss! :D

I dag kjem svigermor på besøk, så då må vi ha kaffimat (ho er av den generasjonen som MÅ ha dessert og kaffimat etter middag ;) ). Så i dag blir det litt godsaker, men eg kjøpte ikkje brus! Det blir Fun Light :tommelsmil:

Har også gått 1 time trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra med en times trilletur, er jo herlig det!

Kanskje du kan lage noe supersunn kaffemat? type supermatsnacks, raw food kake eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra med en times trilletur, er jo herlig det!

Kanskje du kan lage noe supersunn kaffemat? type supermatsnacks, raw food kake eller noe?

Eg er ikkje heilt inni det der supermat, raw food-greiene :fnise: Så det vart skulebollar, kjeks og sjokoladepudding med vaniljesaus ;) Ikkje særleg supersunt, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1 times trilletur i dag også, og 3. dag utan brus :tommelsmil: Sparte 30 kr i går, og håper i dag blir enda betre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme vekt som forrige veke, så her er det berre å stå på vidare! ;)

Sparte 50 kr i går (mannen trena ikkje, så minus 10 kr der). I dag er det fredag og ein veeeldig vanskeleg dag, for i dag kjem helgafølelsen snikande! Den er hard å stå imot! Spesielt sidan vi skal på butikken seinare i dag... :P

Ellers så fekk eg gått ein (for meg) relativt lang trilletur i dag :) Måtte sjekke kor langt det er til barnehagen, og det er ca 2,8 km dit. Brukte 42 minutt, for eg er ein treiging :P Så då veit eg det til gutungen skal begynne der ;) Vart 5,85 km t/r, og 503 kcal forbrent i følge tlf min. Gjekk i 1 t 34 minutt, men det var inkl. ein tur i butikken (men det er jo også gåing :P ).

Som sagt, eg går veeeldig treigt. Når andre seier at "det tek ca ein halvtime dit", så bruker eg alltid å doble den tida, fordi eg er så treig av meg. Så når eg bruker 42 minutt, så hadde andre mest sannsynleg brukt rundt 20 minutt på samme distanse ;) På tredemølle bruker eg å gå på 5 eller 5,5 km/t, men ikkje når eg er ute og trillar..då luntar eg avgårde..burde nok peise på litt meir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk til og frå barnehagen i dag, og tilsaman 6,05 km :) Tlf min tell 1 meter som 1 skritt, men det trur ikkje eg kan stemme. Eg har IKKJE ei skrittlengde på 1 meter, det har eg telt sjølv. Då eg studerte kroppsøving målte vi opp kor mange skritt vi brukte på 100 meter når vi jogga og gjekk. Trur eg brukte 133 skritt då eg gjekk og ca 100 då eg jogga (i motsetning til andre, som brukte f.eks. 110 då dei gjekk og 60 då dei jogga...). Så viss det stemmer, så har ikkje eg gått 6047 skritt, men 6047x1,33 = 8042 skritt i dag :) Og det er jo relativt bra til å vere meg ;)

Skal gå meir i dag, fordi vi skal på kjøpesenteret i ettermiddag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For første gong sidan 25. april har eg vore på tredemølla :P Tok meg ei økt i dag, 35 minutt. 20 minutt gåing og 15 minutt jogging om kvarandre (5 min pr ting). Må starte i det små ;) Så får eg håpe at eg klarer å starte ei ny, god vane no da, og ikkje gi opp etter tre økter.. Tenk viss eg hadde jogga 3 gongar i veka sidan 25. april! Då hadde eg kanskje vore mykje sprekare no..i staden for så har eg stått på stedet hvil! Ris til eigen bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er du i gang igjen! ;) Har du forresten noe godt bæretøy? Da kan du jo hive M på ryggen og gå fjellturer. Det er bra trening. Mye bedre trening enn trilleturer i alle fall. :)

Jeg er inne i en veldig bra treningsperiode. I går jogget jeg 5,16 km med en gåpause på ca. to minutter da jeg var halvveis. :) Jeg jogger i terreng da, klarer ikke jogge på tredemølle.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah for tredemølle! Skal du sette deg opp et program kanskje? for hver gang du trener har du litt mindre gåing og mer jogging? stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er du i gang igjen! ;) Har du forresten noe godt bæretøy? Da kan du jo hive M på ryggen og gå fjellturer. Det er bra trening. Mye bedre trening enn trilleturer i alle fall. :)

Jeg er inne i en veldig bra treningsperiode. I går jogget jeg 5,16 km med en gåpause på ca. to minutter da jeg var halvveis. :) Jeg jogger i terreng da, klarer ikke jogge på tredemølle.

Så flink du er! :) Eg får berre stå på eg også ;) Vi har ei god beremeis, som vi fekk til M og våre sine bursdagar, den brukar eg når eg klipper plenen ;) Problemet mitt er at eg har så store puppar at eg ikkje får festa brystreima, for viss eg gjer det får eg ikkje puste. Så eg får litt vondt i ryggen når eg ber han i beremeis. MEN, mannen min klarer det fint, så vi har store planar om å bruke sommaren og hausten til mange fine fjellturar :) M elsker i alle fall beremeis, han nynnar og har det så fint :fnise:

Yeah for tredemølle! Skal du sette deg opp et program kanskje? for hver gang du trener har du litt mindre gåing og mer jogging? stå på!!!

Tusen takk! :D Eg har brukt å følge eit program (alle dei gongane eg må bygge opp kondisen på nytt :fnise: ), der eg skal kunne jogge 30 min sammanhengande på 8 veker, og annankvar veke joggar eg litt meir og går litt mindre. Startar på 5 min gå, 5 min jogg i 30 minutt, og det var det eg gjorde i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da har du jo et opplegg og mål... tror det er viktig, iallfall om man ønsker fremgang!

Noe aktivitet på gang idag? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, da har du jo et opplegg og mål... tror det er viktig, iallfall om man ønsker fremgang!

Noe aktivitet på gang idag? ;)

Ja, for min del er ein plan viktig, slik at eg har noko å halde meg til, og slik at eg kan auke og sjå framgang :)

I helga vart det fint lite med aktivitet. Laurdag jobba vi med kjøkkenet vårt, og søndag var vi på hytta saman med mamma, pappa og svigermor, for å planlegge oppussing i sommar. Og i dag har eg gått ein trilletur, på litt over 1 time :) Betre enn ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å stå på framover! :) Det aller viktigste du gjør er å ha rett kosthold, så tar du trening når du får tid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å stå på framover! :) Det aller viktigste du gjør er å ha rett kosthold, så tar du trening når du får tid. ;)

Ja, kan ikkje akkurat skryte av bra kosthold enda.. Vi holdt oss unna sjokolade, potetgull og godteri i 13 mnd, men etter 17. mai sklei det litt ut. Og no har vi blitt enige om å slutte med det igjen, for vi klarer rett og slett ikkje å begrense oss. Så eg håper det får ein positiv effekt :)

------------------

Trilletur i dag også, men samtidig var vi innom ei venninne som har ein son på M sin alder..så då vart det litt kaffimat.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trilletur i går, og no har eg begynt med noko nytt (for meg): eg prøver å gå kjapt mellom to lyktestolpar, og så vanleg tempo mellom dei to neste, og vekslar slik heile turen. Trur det har litt effekt (men ikkje supermykje :P ), eg vart i alle fall både meir sveitt og meir sliten i går. Og gjennomsnittsfarta vart litt høgare, i følge tlf min :)

I dag vart det dårleg trilletur, fordi eg merka at noko gnog i skoen min. Dei er nok berre å kaste, for det var noko plastgreier frå hælkappen (?) som stakk ut, og gnog på hælen min. Så eg gjekk ei mykje kortare runde, for å unngå gnagsår. Får finne meg nokre andre sko i morgon :) Og i morgon skal eg jogge også :jepp:

Og i dag er det siste dag vi har lov å ete snoperier! Vi har brukt dei siste dagane på å ete tomt godtelageret vårt (for det må jo ETAST opp, kan jo ikkje KASTE det! :fnise: ), så i morgon er det full stopp for sjokolade, potetgull og godteri! Og godt er det! :) I alle fall fram til jul, i første omgang! (Med mulighet for amnesti på utanlandsturen vår i haust :P ). :tommelsmil:

Vi får heller ikkje lov til å kjøpe kjeks. Men vi får ete det viss vi blir servert det. Heilt tullerusk kan vi jo ikkje bli ;) Og is får vi ete, i helgene. Men ikkje popcorn. Og berre 2 flasker brus pr helg. Ikkje 8 :P (Vi har ein tendens til å kjøpe 4pk Pepsi Max og 4pk Coca Cola, og klarer såklart ikkje å drikke alt det på ei helg, så då har vi heile veka heilt fram til neste helg :P Slutt med det no!)

Og så skal eg få til trening på tredemølla mandag, onsdag og fredag, for då skal eg uansett dusje når M sover. Så då kan eg like gjerne sveitte ekstra godt på forhånd ;) Eg må prøve å få montert den fantastiske Ab Rocket Twister, for å sjå om den har effekt :fnise:

Good plan! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fornøgd i dag :)

Gjekk trilletur i dag, 315 kcal i følge tlf. Og etterpå tok eg ei økt på tredemølla, der eg jogga og gjekk. I følge tredemølla vart det 211 kcal, i følge tlf vart det 277. Tlf tek hensyn til vekta, det gjer ikkje tredemølla..men uansett, det vart i alle fall rundt 200 kcal :) Så litt over 500 kcal tilsaman i dag.

Så no sit eg og prøver å unngå å hente meg ein is frå frysaren :P Eg har ete to plommer etter treninga, så skal eg ta meg ei skive no når M skal få seg mat.

I går var siste dag med sjokolade, potetgull og godteri, og heldigvis er det greit nok å la vere å ete det når ein veit ein ikkje får lov :) Vi har jo klart det før :jepp:

Det blir lasagne og kvitløksbaguettar til middag i dag, og eg var flink og kjøpte ikkje brus då eg var på butikken i stad! Skal kjøpe i morgon, for vi er jo nødt å ha det til tacoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper vel sukkerfri brus håper jeg?

Liker godt pepsi-max, men må innrømme at jeg føler vanlig sukkerholdig brus er mer som gift å regne. Iallfall fra en stor 1,5 flaske. En liten flaske sånn en sjeeeelden gang kan gå..

Så flink og aktiv du har vært idag! Mmm hvitløksbaguetter høres helt herlig ut!

God helg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Og dere er jammen flinke om dere klarer å ikke spise snop. Det har ikke jeg viljestyrke til. ;) Men har klart (dvs. forrige helg, denne helga er jo ikke over enda, så gjenstår å se :fnise: ) å kutte kraftig ned da.

Hvilken app er det du ar? Jeg har Endomondo sportstracker, men den tar ikke hensyn til vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...