Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Så kjekt med ei oppdatering fra deg! :jepp: Og så flink du har vært med vektnedgang! :tommelopp: OOog, gratulerer med jobb-start! :blomst: Kan jeg spørre hva du jobber med? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt med ei oppdatering fra deg! :jepp: Og så flink du har vært med vektnedgang! :tommelopp: OOog, gratulerer med jobb-start! :blomst: Kan jeg spørre hva du jobber med? :klemmer:

Tusen takk! :klem: Eg har begynt å jobbe i butikk, så det er mykje trasking, løfting og bæring i løpet av dagen :) Stor butikk, mange meter å gå i løpet av dagen ;) Burde hatt på meg skritteller :)

Gratulerer med jobbstart ja! :)

Tusen takk! :) Det er jo litt godt å kome seg ut i arbeidslivet igjen og treffe litt folk :) Og tjene peng, ikkje minst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med skritteller. En venninne av meg som er på samme avd. på sykehuset som meg hadde på seg skritteller. Da klokken var ett på formiddagen hadde hun gått 6600 skriftt, så vil tro hun var oppe i 10 000 skritt på slutten av arbeidsdagen. Så du kan skjønne det er en travel avdeling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med skritteller. En venninne av meg som er på samme avd. på sykehuset som meg hadde på seg skritteller. Da klokken var ett på formiddagen hadde hun gått 6600 skriftt, så vil tro hun var oppe i 10 000 skritt på slutten av arbeidsdagen. Så du kan skjønne det er en travel avdeling :fnise:

Ja, sjukehus er nok definitivt ein travel plass å jobbe! :) Hadde vore artig å prøvd skrittellar :) Eg har eit par liggande, spørst om eg ikkje må kjøpe nye batteri til dei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilar på denne veka blir like bra som forrige - 2 fridagar gjer sitt :fnise: Pluss at eg har mensen og er veldig godtesjuk..

Hadde kosedag heime med M i går, og fekk gått ein trilletur på ca 5 km :) Lenge sidan forrige trilletur, så det var kjekt :) Ca 400 kcal. Det begynner å bli litt ustabilt ver no, i går var det frost og glatt, så no begynner det å spøke for syklinga mi.. SKAL ta lappen snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gløymde å vege meg på fredag, så eg gjorde det på laurdag i staden for. Trudde det skulle gå skikkeleg dårleg, men eg gjekk ned 600 gram! Hurra! :) Det hjelp å vere i aktivitet i 8 timar i strekk fleire dagar i veka ;)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noterte ikkje vekta førre fredag, men eg syns å hugse at det var opp 700 gram eller noko sånt..

Denne veka har eg fått gått litt, både på jobb og til/frå bhg. I dag gjekk eg til bhg for å levere (og fekk sitje på med ei bekjent tilbake, jej!), og til/frå bhg for å hente. Ca 9 km tilsaman. Tør ikkje sykle, for no er det is ute.

I morgon er det begravelse for farfar :( Får sjå om eg hugsar å vege meg i farta, men det er mykje anna å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir litt sporadisk her, ser eg! Eg skal prøve å bli flinkare..

Vi er inne i ein skikkeleg dårleg trend no, og et både sjokolade, potetgull og godteri.. Det har skeia heilt ut i det siste, men skal PRØVE å i det minste holde oss til helga..men det er ikkje lett! Æsj! Etter jul (for det går jo ikkje an å slutte med sånt like før jul, må vite..) skal vi bli skikkeleg strenge igjen, for det treng vi!

Ellers da..har bikka 29 år, og innser med skrekk og gru at det er berre eitt år igjen til eg fyller 30! :daane::grine::sjokkert::hakeslepp::haar::sjokk::sad:

Så er det store spørsmålet: vil eg gå inn i 30-åra som feit, stygg og fæl, eller med ein kropp som ser betre ut, og som fungerar godt treningsmessig? Definitivt det siste! Så då er jo eg berre NØDT til å ta meg sjølv i nakken.

Målet er å gjer noko som er bra for kroppen min kvar dag. I dag er det 363 dagar igjen til D-dagen. I går..tja, vi var ute bittelitt. I dag har eg gått til/frå bhg, og det er jo 80 minutt gåing, sånn ca. Det er jo bra! Eg trur til og med eg satte ny rekord med 31 minutt til bhg :) Var litt seint ute, så måtte gå fort. ("Fort"...5,3 km/t..det er jo ikkje fort-fort, for dei normale, men fort for meg altså :P ) Og det blir mykje bevegelse på jobb. I morgon skal eg også på jobb, håper på mykje vareplassering, då blir det mykje tunge løft! :jepp:

Håper ellers alle har ei god adventstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 100 gram denne veka :fnise: Jaja, det går ikkje OPP da, i alle fall! ;)

Kva har eg gjort av gode ting denne veka? Fint lite.. Eg har ete veldig usunt. Har jobba nesten kvar dag, og det er bra mtp bevegelse. I går fekk vi skyss til/frå bhg, så då vart det ikkje tur, men eg gjekk til/frå jobb. Må prøve å få rydda trimrommet, slik at det går an å bevege seg der inne.

Ellers så har eg fått mensen, igjen. Har begynt å innsjå at eg kanskje ikkje kan få fleire ungar?! Har tross alt gått utan prevensjon i snart 1,5 år, så eg har mentalt begynt å innstille meg på at M er den einaste ungen vi får. Har på ingen måte tenkt å få sjekka det ut. Det blir berre styr, for då trur sikkert mannen min at han ikkje er faren til M, og det gidd eg berre ikkje.

På den positive side: ingen graviditet som kan spolere vektnedgangen. Sjølv om svangerskapet sånn sett var den mest effektive slankekuren eg har prøvd..ingen oppgang på 9 mnd, og minus 10 kg på ei veke etter fødsel ;)

Håper alle får ei god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 g ned er mye bedre enn 100 g opp i alle fall. :)

Om mannen din virkelig begynner å anklage deg for at M ikke er hans barn, så får du slenge i bordet med en farsskapstest da, for det er jo bare helt tullete og ikke minst dårlig gjort!

Men klart, man må jo være innstilt på en eventuelt utredning og tiltak for å bli gravid dersom man drar til legen og ber om hjelp.

Kan jo hende du blir gravid etter hvert som du mister litt vekt? Er jo mange som har opplevd det i alle fall. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi :vinke: Lenge siden jeg har vært innom deg nå! Og sier som Teriyaki, 100 gram ned er bedre enn 100 gram opp! :jepp:

Skjønner godt at det blir mindre tid til trening nå som du har begynt på jobb, man kan desverre ikke rekke alt! Men du er heldig som har et trimrom, da kan man ikke skylde på dørstokkmila iallefall :fnise:

Mulig du har skrevet noe om det tidligere, men jeg har ikke fulgt deg så lenge, men hvorfor i alle dager skal mannen din lage styr om hvorvidt han er faren til M eller ikke?? :klo:

God helg :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi :vinke: Lenge siden jeg har vært innom deg nå! Og sier som Teriyaki, 100 gram ned er bedre enn 100 gram opp! :jepp:

Skjønner godt at det blir mindre tid til trening nå som du har begynt på jobb, man kan desverre ikke rekke alt! Men du er heldig som har et trimrom, da kan man ikke skylde på dørstokkmila iallefall :fnise:

Mulig du har skrevet noe om det tidligere, men jeg har ikke fulgt deg så lenge, men hvorfor i alle dager skal mannen din lage styr om hvorvidt han er faren til M eller ikke?? :klo:

God helg :klemmer:

Fordi han av og til får paranoide og sprø tankar om at eg er/har vore/kjem til å vere utro. Han kan koke ihop masse rare teoriar. Og har til tider øydelagt jobbar for meg, fordi han innbiller seg at eg har eit forhold til kollegaene mine. Derfor orkar eg ikkje noko utredning, i tilfelle det skulle vise seg at det er HAN som har fått dårleg sædkvalitet. For då blir det berre styr. Eg har jo absolutt aldri vore utro, og det tek på psykisk å bli beskyldt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi han av og til får paranoide og sprø tankar om at eg er/har vore/kjem til å vere utro. Han kan koke ihop masse rare teoriar. Og har til tider øydelagt jobbar for meg, fordi han innbiller seg at eg har eit forhold til kollegaene mine. Derfor orkar eg ikkje noko utredning, i tilfelle det skulle vise seg at det er HAN som har fått dårleg sædkvalitet. For då blir det berre styr. Eg har jo absolutt aldri vore utro, og det tek på psykisk å bli beskyldt for det.

Oj. Det hørtes absolutt ikke bra ut. Verken for deg eller for ham. Får han hjelp til å jobbe ned sjalusien sin, feks av en psykolog?

Er jo veldig trist om du (dere) skal gå glipp av ett evt ønsket barn nr 2 pga hans sjalusi-problemer/vrangforestillinger.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Det hørtes absolutt ikke bra ut. Verken for deg eller for ham. Får han hjelp til å jobbe ned sjalusien sin, feks av en psykolog?

Er jo veldig trist om du (dere) skal gå glipp av ett evt ønsket barn nr 2 pga hans sjalusi-problemer/vrangforestillinger.

:klemmer:

Nei, vi held det for oss sjølve, men han har blitt mykje bedre dei siste åra altså! :) Eg er berre redd det skal blusse oppatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg tidligere har sagt; Synes du finner deg i alt for mye :klemmer: Jeg skjønner jo at han har mange gode sider, men det er ikke greit å måtte godta slike ting når man overhode ikke har fortjent det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, eg er enig med dykk, det er ikkje bra at det er slik! Men no er jo det eingong slik, og det er ikkje så lette å berre "kutte ut" sjalusien..det er jo noko han må jobbe med kvar dag. Og så får eg berre prøve å gjere mitt beste for at han ikkje skal få sprø tankar. Det er f.eks. ikkje lurt å seie til han at ei dame på butikken er pen (då meiner eg at ho såg elegant ut og hadde ein fin klesstil, slik eg skulle ønske eg såg ut og kunne gå i), då trur han eg er lesbisk eller bifil... :rolleyes::sukk:

Men no skulle ikkje det her bli ei sytedagbok (det har eg den andre dagboka til :fnise: ), så eg kan jo skrive at i helga har eg ete masse fæle saker, og at no før jul blir det klin umulig å kutte alt godt..det får komme etter nyttår..så får eg heller prøve å begrense skadene før jul ;) Men, i dag har eg gått litt, mtp bhg. Så eg har foreløpig gått 3 km, og det blir i alle fall 3 km til i dag :)

Men så skal vi i selskap...kake..brus..god mat.. Huff! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg driver med akkuratt det samme. Kom innom her for en titt.. jeg fører også treningsdagbok og logg... i veien fra babymage til slank å bikinifit igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart ned 100 gram denne veka også :fnise: Ikkje så verst, med tanke på all dritten eg putter i meg.. Er fornøgd med å halde meg stabil før jul! Etter jul blir det nye boller! Grove boller med salat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårleg på å oppdatere her, men eg tok av meg 700 gram forrige veke. Det var bra. for eg kjem til å legge på meg det dobbelte denne veka her, minst! :fnise:

GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...