Gå til innhold

From flab to fab!

silverdoe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I min verden er ikke 1,2 mil på sykkel avslapping - det er ei skikkelig treningsøkt :P

God bedring :klemmer:

Tusen takk! :)

Heilt avslapning var det nok ikkje nei ;) Det var verst den dagen eg hadde feber, i går (og hittil i dag) gjekk det ganske greit :) Det er heldigvis ikkje 12 km samanhengande ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på tur i dag! Veret er kjempefint, blikkstille på fjorden, sol, skyfri himmel og litt kjølig :) Litt tett i nasen og kribling i halsen, men trur det skal gå bra å komme seg på tur likevel :) Ein slags siste innspurt før veginga i morgon ;)

Har vore skikkeleg slækk denne veka, og har til og med drukke Pepsi Max fleire dagar..fysj! Men har ikkje ete sånn kjempeusunt, så eg håper at eg ikkje går altfor mykje opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart tur i går! :) Då fekk vi ein slags siste innspurt før veginga i dag ;)

Og kanskje det hjalp? Uansett var det 500 gram ned, og eg er kjempefornøgd! :hoppendeglad: Eg hadde vore fornøgd berre med å halde vekta, for eg føler det har vore ei litt dårleg veke med lite trening. Så 500 gram er dritbra, syns eg! :jepp: (Mannen tok av seg 2,2 kg, etter å ha lagt på seg litt førre veke. Needless to say, han var også kjempefornøgd! ;) )

Det er jammen sjeldan eg har ei såpass langvarig nedadgåande vektkurve! :fnise: Det er stort sett 1 kg ned, og 2 kg oppatt neste veke :P Haha :)

Har tatt av meg 6 kg no, supert! (Berre ca 544 kg igjen.. :sukk: ) ;) Ifølge appen min har eg faktisk kryssa grensa til Sverige :) Ikkje verst! Og i løpet av dei siste 7 dagane har eg forbrent 3000 kcal. Det er litt lavt, men det er jo pga sjukdom. Satsar på ny og frisk start på mandag igjen :jepp:

I helga skal eg og gutungen heim til ho mor og han far, slik at mannen får jobbe litt i fred :) Det blir kos! :) Men i kveld skal vi kose oss med taco! :D God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matmessig ei elendig helg! :fnise: Var heime hos mamma og pappa og fekk maaasse god mat..vi laga snickersterte, skulebollar, hadde fårikål til middag, åt potetgull, sjokolade og godteri (premien for å krysse grensa til Sverige med appen min, var ei helg med godteri a la svenskesnop :P )..

Vi trilla ein tur på søndagen, som var ca 5 km, og det gjorde jo godt :) Og ein annan positiv ting er at då eg åt potetgull, så fylte eg potetgull oppi ei lita skål, og det var alt eg åt. Resten åt småbrødrene mine. Vanlegvis bruker eg å tømme posen sjølv, så det var heilt klart ei forbetring! :fnise:

Framleis litt tett i nasen, og hostar litt slim, så eg skippar tredemølla i dag, og ser an korleis det er på onsdag :) Det blir uansett sykling i dag. Tviler på turen, for mannen min har ærend etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart tur på mandag, men ingen tur i går og ikkje i dag (foreldremøte i bhg). Men vi satsar på ein tur i morgon, og så har eg heldigvis syklinga :)

Det begynner å bli kaldt om morgonane no, så eg grur meg til frosten kjem. Då må eg nok gå, for pysete meg tør ikkje sykle når det er frost og glatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooohooo, eg persa på sykkel i går! :hoppe::fnise: Første gong eg sykla til bhg brukte eg 18 minutt (då tok eg det rimelig roleg altså, pga usikker på trafikk og sånn. Er IKKJE glad i å sykle når det er trafikk ute, haha :P Pluss at eg hadde guten bakpå, og dei 15 kg ekstra merker ein! ). I går, utan gut bakpå, brukte eg 9,57 min! :D Det er ca 8 minutt raskare :) Gjennomsnittsfarta var 17 km/t, og for all del, det er ikkje VELDIG fort. Normale folk syklar jo vel i alle fall 20 km/t, men det er altså MEG det er snakk om, og då er 17 km/t fort nok ;)

Vanlegvis bruker eg rundt 13 minutt med gut bakpå og relativt roleg tempo, men i går peisa eg på litt ekstra, for å prøve å komme ned på 10-talet. Den forrige rekorden min var nemleg på 11,03, så eg persa faktisk med over eitt minutt! :) Fornøgd! :jepp:

Vi får sjå om det blir gåtur i dag. Mannen er ikkje heilt i form, både varm og låk i kroppen. Men han er på jobb, og føler seg betre i dag enn i går. Og så håper eg å kanskje få jogga i morgon, men kan hende eg venter til mandag, slik at hosta og snufsinga er 100% borte :)

Tipper eg går opp på vekta i morgon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg endeleg montert Ab Rocket Twister'en vår, som vi kjøpte i vår :fnise: Skal prøve å få brukt den jevnlig, og håper den funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventa gjekk vekta opp denne veka, med 900 gram. Tviler på det er 900 gram reint feitt eg har lagt på meg..eg har trimma 3000 kcal dei siste 7 dagane, og for å legge på seg ein kg feitt må ein ete 7000 kcal ekstra..altså 10000 kcal for å veie opp for dei 3000 eg har trimma vekk.. Og greitt nok at kostholdet ikkje har vore på topp, men eg NEKTER å tru at eg har ete 10000 kcal ekstra! :fnise: Så vi får sjå neste veke :) Då kjem vi forhåpentlegvis tilbake i god rutine, med jogging og turgåing :)

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein følelse av at det går rett i dass denne veka også.. Er framleis ganske tett i nasen, så eg har ikkje jogga. Har sykla 12 km kvar dag, og vi fekk gått tur mandag. Og ein liten tur i går. Men trur ikkje det hjelp noko særleg, spesielt ikkje når 1. det kjem 7. klassingar på døra og selg "Mormors doble sjokoladeflarn" og "Lillebrors karameller" og 2. svigermor kjem på middagsbesøk i dag, og vi skal ha potetball - kaloridødaren! I tillegg så er svigermor av den gamle sorten, så her må vi til med kaffimat også! :fnise:

Huff, jaja..

I tillegg skal vi på utanlandstur snart, så då blir det både sjokolade og potetgull (for det har vi lov til i utlandet!)..heldigvis blir det ein del trasking også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for å hold motivasjonen oppe selv om noen uker ikke går like bra. :-) jeg har jo ikke hatt et eneste positivt resultat de siste ukene, men jeg har hittil ikke mistet motivasjonen til å spise sunt. Man må bare fortsette å stå på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for å hold motivasjonen oppe selv om noen uker ikke går like bra. :-) jeg har jo ikke hatt et eneste positivt resultat de siste ukene, men jeg har hittil ikke mistet motivasjonen til å spise sunt. Man må bare fortsette å stå på. :)

Ja, det er kjempeviktig å klare å halde motivasjonen oppe, sjølv om det buttar imot eit par veker innimellom :) Alt er jo ikkje øydelagt sjølv om vekta står stille eller går opp eit par-tre veker :) All aktivitet er betre enn ingenting, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: skal vi ete potetball på torsdagar MÅ eg ha ei mykje sunnare veke på forhånd!

Og note to self 2: SLUTT å kjøp kjeks!!

Opp 400 gram denne veka.. :sjenert: Eg er ikkje overraska, altså! Men det er ein dårleg trend som eg må prøve å snu, vektoppgang to veker på rad. Og neste veke er vi i utlandet, og det har pr dags dato ALDRI gjort godt for vekta mi!

Tettheten i nasen sit jammen lenge i, men eg håper at det snart gir seg. Er veldig tungpusta, spesielt tidleg om morgonen. Får "rensa" litt ut etter ein frisk sykkeltur, men merker godt at den er tett.

Denne veka har vore laber, sånn aktivitetsmessig. Tilsaman blir det 6 mil på sykkel, 5 km tur + eit par km rusletur saman med småttisen. Håper å få igang jogginga igjen :) I alle fall etter turen vår! :jepp:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at komler veier ganske mye da. Hvis du holder deg sunn i dag også, og unngår tung mat, så skal du se vekta kanskje har et bedre resultat i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at komler veier ganske mye da. Hvis du holder deg sunn i dag også, og unngår tung mat, så skal du se vekta kanskje har et bedre resultat i morgen. ;)

Ja, det er skikkeleg tung mat!! Trur Fjordlandretten har 1200 kcal, og det er kanskje enda meir i heimelaga..så det er skikkeleg heavy saker :fnise: Forresten så eeelska M det ;)

Sunn i dag? Hmm..skal prøve.. :fnise:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her var det ei stund sidan sist, gitt.. Forrige veke var ei ekstremveke, der ingenting var som normalt. Etter at svigermor døydde, gjekk det i eitt med planlegging av minnestund, planlegging av gravferd, møter med begravelsesbyrå, pynting av lokale etc. Har ikkje hatt fokus på verken trening eller kosthold.

Utanlandsturen måtte vi avlyse pga dødsfallet, den håper vi å få tatt til våren. Då har eg nokre månader til på å gå ned litt..f.eks. 2 kg i månaden :)

Skal prøve å få starta oppatt med jogging og sånn no til veka. Då skal eg også begynne å jobbe, så då blir det straks litt mindre tid til trening, så då må eg vere strukturert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har dødsfall i nær familie så er det unntakstilstand, så jeg tror ikke du skal føle skyld om vekta har gått oppover altså!! :) Når ting begynner å roe seg, så er det bare å hive seg rundt. Kostholdet er det aller viktigste for å gå ned i vekt, så får du sette deg mål om to eller tre ganger i uka med trening ved siden av jobbingen, hvis det er det som er realistisk for deg. Jeg klarer i alle fall så og si aldri mer enn max tre treninger per uke, men som oftest blir det enda litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kondolerer så mye med svigermor -- så trist!! :troest:

Håper dere har det greit, sånn oppi alt det triste :klemmer:

Tusen takk! :klem: Det går stadig betre, men det er uvant utan svigermor. Og ikkje minst mykje styr med tømming av leilighet og ordne arv og alt sånn.

Når man har dødsfall i nær familie så er det unntakstilstand, så jeg tror ikke du skal føle skyld om vekta har gått oppover altså!! :) Når ting begynner å roe seg, så er det bare å hive seg rundt. Kostholdet er det aller viktigste for å gå ned i vekt, så får du sette deg mål om to eller tre ganger i uka med trening ved siden av jobbingen, hvis det er det som er realistisk for deg. Jeg klarer i alle fall så og si aldri mer enn max tre treninger per uke, men som oftest blir det enda litt mindre.

Ja, det er definitivt unntakstilstand! Og no har eg nett begynt i ny jobb også, så no er det enda meir å tenke på :) Men kabalen går vel opp etterkvart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt lite oppdateringar i det siste, men tenkte eg skulle slenge inn nokre ord no :)

Det er framleis lite trening på meg, og eg har akkurat begynt i ny jobb. Det positive med det er at eg går og står mesteparten av dagen, så den siste veka har eg faktisk tatt av meg 1,1 kg! :) Etter å ha gått opp stort sett kvar veke sidan begynnelsen av oktober, så var det kjærkomment :)

Det blir litt mindre sykling på meg no når eg har begynt å jobbe, pga mannen min må levere og hente i bhg fleire dagar i veka. Heldigvis varer sykkelsesongen nesten heile året her eg bur, så eg kan framleis sykle M dei dagane det trengs. Men eg må nok ta lappen ganske snart :)

Ellers har eg ikkje kome heilt inn i treningsmodus enda..eg er sånn som må planlegge treningane, for viss ikkje har eg veldig lett for å droppe dei. Men viss eg har forstått arbeidsplanen rett, så får eg fri kvar onsdag og torsdag, pluss sein jobbing mandagar. Så då er det store muligheter for å få til ei treningsøkt i alle fall mandag og onsdag/torsdag. Kanskje kardio mandag og torsdag, og f.eks. styrke eller ein video på onsdag?! Vi får sjå :)

Håper alle får ei god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...