AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #121 Skrevet 9. februar 2012 Stakkars menn som må forholde seg til damer, sier jeg bare. Jeg får gnagsår i ørene av å lese denne tråden. Hva med å kjenne på DINE følelser, kjenne på hva DU tenker, og slutte å lese dustete bestselger-bøker basert på amerikansk pseudovirkeighet og overtolke?. Det eneste du kommer til å oppnå er å skyve bort alle menn i mils omkrets, og ende opp med å lese bøker om "Why can't I get a man?" Hehe, ja. Du har faktisk rett i det. Jeg er forresten snart i slutten av 20-åra, og burde kanskje være for gammel til dette nå....
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #122 Skrevet 10. februar 2012 Stakkars menn som må forholde seg til damer, sier jeg bare. Jeg får gnagsår i ørene av å lese denne tråden. Hva med å kjenne på DINE følelser, kjenne på hva DU tenker, og slutte å lese dustete bestselger-bøker basert på amerikansk pseudovirkeighet og overtolke?. Det eneste du kommer til å oppnå er å skyve bort alle menn i mils omkrets, og ende opp med å lese bøker om "Why can't I get a man?" Her har du forresten et godt poeng. Mine følelser sier meg at jeg synes han viser lite initiativ, at jeg hadde fortjent å møte noen som viser tydelig at han liker akkurat meg. Det er jo hyggelig å få komplimenter og slikt. Fikk som sagt veldig hyggelig svar på siste melding - men siden har jeg ikke hørt noe mer. Dvs. at han ikke har sendt meg en eneste melding (der han har sendt først) etter vårt siste møte for noen dager siden. Dersom det hadde sagt "pang", så hadde jeg vel hørt noe mer fra ham, regner jeg med... Sorry analyseringen her, men kjenner jeg blir litt deppa.
Gjest padawan Skrevet 10. februar 2012 #123 Skrevet 10. februar 2012 har han ikke tidligere sagt han er usikker ofm datingprosessen da? folk er dessuten forskjellig med hensyn til hvor mye de liker å snakke i telefonen, sende meldinger og slikt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #124 Skrevet 10. februar 2012 har han ikke tidligere sagt han er usikker ofm datingprosessen da? folk er dessuten forskjellig med hensyn til hvor mye de liker å snakke i telefonen, sende meldinger og slikt. Ja, det har du jo helt rett i - du har gode svar, Padawan. Samtidig, hva gjør jeg - hva blir neste trekk? Blir det jeg som må sende neste melding også..? Det som sist skjedde var jo at han svarte på min, så jeg er usikker på om jeg burde ta neste initiativ, eller la det ligge.
MissStiles Skrevet 10. februar 2012 #125 Skrevet 10. februar 2012 Det har kun gått et par dager etter date nr 2. Hvordan avsluttet dere siste SMS?
Gjest padawan Skrevet 10. februar 2012 #126 Skrevet 10. februar 2012 Ja, det har du jo helt rett i - du har gode svar, Padawan. hadde jeg bare vært like flink til å gi meg selv råd så hade det vært noe Hvordan avsluttet dere siste SMS? slenger meg på den.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #127 Skrevet 10. februar 2012 Det har kun gått et par dager etter date nr 2. Hvordan avsluttet dere siste SMS? Jeg skrev først takk for kvelden, at jeg hadde det kjempehyggelig, og håpet han ville treffe meg igjen. Hvorpå han svarte seinere at han også hadde det hyggelig, og det ville han. Det var siste sms - jeg svarte ikke på den, for jeg følte på en måte at det ville bli mas, og at siden jeg skrev først, er det kanskje hans tur neste gang...? Må innrømme at jeg er litt redd for å bli gjenkjent her, er jo også mange gutter som leser dette forumet.. Men det går sikkert bra.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #128 Skrevet 10. februar 2012 Må legge til: det jeg var skeptisk til, er om det han skrev kanskje bare var en høflighetsfrase. Men håper jo at, dersom han ikke er interessert, ville han ha vært såpass rett fram at han sa til meg at kjemien ikke stemte, eller noe slikt. Hva tror dere, man sier vel ikke at man vil møtes, kun for å være høflig?
MissStiles Skrevet 10. februar 2012 #129 Skrevet 10. februar 2012 Jeg skrev først takk for kvelden, at jeg hadde det kjempehyggelig, og håpet han ville treffe meg igjen. Hvorpå han svarte seinere at han også hadde det hyggelig, og det ville han. Da er det jo din tur til å svare. Hvis du skal se det på den måten. Hva med å foreslå å møtes en dag? Ta en kaffe eller kino?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #130 Skrevet 10. februar 2012 Merker jeg må gjenta denne: Stakkars menn som må forholde seg til damer, sier jeg bare. Jeg får gnagsår i ørene av å lese denne tråden. Hva med å kjenne på DINE følelser, kjenne på hva DU tenker, og slutte å lese dustete bestselger-bøker basert på amerikansk pseudovirkeighet og overtolke?. Det eneste du kommer til å oppnå er å skyve bort alle menn i mils omkrets, og ende opp med å lese bøker om "Why can't I get a man?"
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #131 Skrevet 10. februar 2012 Da er det jo din tur til å svare. Hvis du skal se det på den måten. Hva med å foreslå å møtes en dag? Ta en kaffe eller kino? Okay var litt usikker - jeg var jo den som først tok kontakt etter daten, han svarte jo bare på det jeg skrev. Er jo bare dager siden daten også - så jeg er litt redd det kan virke masete å foreslå ny aktivitet. Samtidig synes jeg at dating burde ha litt fremdrift, dersom man liker hverandre. Greit å få en avklaring på om ting kan utvikle seg videre, eller ikke..
Gjest padawan Skrevet 10. februar 2012 #132 Skrevet 10. februar 2012 som MissStiles er inne på så ville nok jeg også ansett det som "din tur" til å svare. nå er det jo helg og alt sånn.. skriv noe ala det MissStiles foreslo.
MissStiles Skrevet 10. februar 2012 #133 Skrevet 10. februar 2012 Har du eller han foreslått de to datene tidligere?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #134 Skrevet 10. februar 2012 Har du eller han foreslått de to datene tidligere? Her er det ganske likt fordelt En av oss har sagt at vi må prøve å møtes, så har den andre foreslått en konkret dato. Var vel han som foreslo denne gangen.
MissStiles Skrevet 10. februar 2012 #135 Skrevet 10. februar 2012 Her er det ganske likt fordelt En av oss har sagt at vi må prøve å møtes, så har den andre foreslått en konkret dato. Var vel han som foreslo denne gangen. Da venter han nok på at du skal ta initativet til å spørre om en ny date. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå