AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #42 Skrevet 13. januar 2012 Tusen takk! Det begynner å nærme seg nå............. tar gjerne imot flere tips!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #43 Skrevet 13. januar 2012 Og forresten: nummer 1 er ute av bildet, siden det ikke "funklet helt" eller hva jeg skal kalle det, på første date. Er spent på hvordan det kommer til å gå med nr 2. Han jeg hele tiden har hatt en god magefølelse for men som jeg til nå kun har snakket med på nettet.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #44 Skrevet 15. januar 2012 Da må du oppdatere oss om hvordan det går på neste date, TS! sikkert lurt av deg å date litt forskjellige, tror jeg, hvis du har vært ute av gamet i mange år slik du selv sier. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #45 Skrevet 18. januar 2012 Hjelp! Daten jeg har snakket om skal jeg på i morgen! Jeg er veldig nervøs og kommer til å bli så sjenert... Flere tips tas imot med takk !!!! Håper ikke jeg kommer til å slite med øyekontakt, samtaleemner og fast håndtrykk. Apropos det: når jeg møter ham, skal jeg håndhilse, eller heller gi en klem eller hva? ?
Steinar40 Skrevet 18. januar 2012 #46 Skrevet 18. januar 2012 Apropos det: når jeg møter ham, skal jeg håndhilse, eller heller gi en klem eller hva? ? Si bare Hei. Og ingen kroppskontakt.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #47 Skrevet 18. januar 2012 Så spennende! Skjønner at du er nervøs. Har dere pratet på tlf? Tror jeg ville sett an situasjonen når dere møtes. Tror en klem kanskje er mest naturlig? Håndhilse er liksom så formelt. Hva skal dere på daten? Det påvirker jo litt hva du kan ha på deg (sorry hvis jeg spør om noen som er skrevet allerede, har ikke lest hele tråden)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #48 Skrevet 18. januar 2012 Sorry at jeg stilte spørsmålet i begge trådene! Det var kanskje litt dumt. Vi skal på pub først, og deretter kanskje på middag, men restauranten er et avslappet sted.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #49 Skrevet 18. januar 2012 Jeg ville hatt på trange jeans, høye hæler, en avslappet overdel og en cardigan f.eks. Ikke for mye sminke, men slik at du føler deg pen Kanskje ha på noe som kan starte en samtale? Et smykke, overdelen ol. Du kan jo tenke ut noen samtaleemner på forhånd, i tilfelle det blir krise. Da kanskje du kan slappe mer av underveis, for du vet at du har backups 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #50 Skrevet 18. januar 2012 Jeg ville hatt på trange jeans, høye hæler, en avslappet overdel og en cardigan f.eks. Ikke for mye sminke, men slik at du føler deg pen Kanskje ha på noe som kan starte en samtale? Et smykke, overdelen ol. Du kan jo tenke ut noen samtaleemner på forhånd, i tilfelle det blir krise. Da kanskje du kan slappe mer av underveis, for du vet at du har backups Takk for gode tips kjempeenig! hvsi man pynter seg endel ellers, kan det jo være greit at overdelen er avslappet og litt nøytral.
Ramona Skrevet 18. januar 2012 #51 Skrevet 18. januar 2012 Hjelp! Daten jeg har snakket om skal jeg på i morgen! Jeg er veldig nervøs og kommer til å bli så sjenert... Flere tips tas imot med takk !!!! Håper ikke jeg kommer til å slite med øyekontakt, samtaleemner og fast håndtrykk. Apropos det: når jeg møter ham, skal jeg håndhilse, eller heller gi en klem eller hva? ? hei og en klem! og et smil 1
Rosenrød Skrevet 18. januar 2012 #52 Skrevet 18. januar 2012 Spennende! Gleder meg til å høre om hvordan det gikk:-)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #53 Skrevet 18. januar 2012 Masse lykke til! Du må fortelle oss hvordan det gikk da
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #54 Skrevet 18. januar 2012 Masse lykke til! Du må fortelle oss hvordan det gikk da Det skal jeg gjøre! Uff, er det mulig å bli så nervøs før en date..... det er kanskje noe de fleste blir (litt), men likevel......
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #55 Skrevet 19. januar 2012 Si bare Hei. Og ingen kroppskontakt. Fin oppskrift.....hvis hun vil fremstå som en særing.
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #56 Skrevet 19. januar 2012 noe lignende er tatt opp i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #57 Skrevet 19. januar 2012 Fin oppskrift.....hvis hun vil fremstå som en særing. ¨ Hva synes du er best da, AB? klem og greier?
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #58 Skrevet 19. januar 2012 Fin oppskrift.....hvis hun vil fremstå som en særing. tja,hva som er best av klem eller håndtrykk er avhengig av kjemien mellom personene når de treffes.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #59 Skrevet 19. januar 2012 tja,hva som er best av klem eller håndtrykk er avhengig av kjemien mellom personene når de treffes. ja, men man vet jo ikke noe om kjemien enda idet første sekundene man første gang og skal hilse? 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #60 Skrevet 19. januar 2012 Lykke til på daten! Gleder meg til update
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå