Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #61 Skrevet 19. januar 2012 ja, men man vet jo ikke noe om kjemien enda idet første sekundene man første gang og skal hilse? tja, nå er ikke jeg psykolog men såvidt jeg har fått med meg så jobber hjernen på høygir de første sekundene en møter en person for første gang. jeg tillater meg å sittere fra denne siden. When you meet a person for the first time, the first 10 seconds will give an impression, which to a large extent will determine whether you will like this person or not.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #62 Skrevet 19. januar 2012 tja, nå er ikke jeg psykolog men såvidt jeg har fått med meg så jobber hjernen på høygir de første sekundene en møter en person for første gang. jeg tillater meg å sittere fra denne siden. Oi oi! sant det der altså, men synd for dem som blir nervøse ved første møte, da...
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #63 Skrevet 19. januar 2012 Oi oi! sant det der altså, men synd for dem som blir nervøse ved første møte, da... selv om det ikke akkurat føles slik skal det mye til før nervøsitet ødelegegr en date. som regel går det bra.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #64 Skrevet 19. januar 2012 selv om det ikke akkurat føles slik skal det mye til før nervøsitet ødelegegr en date. som regel går det bra. takk for støtten det er i kveld så jeg driver og gjør meg klar nå
Emas Skrevet 19. januar 2012 #66 Skrevet 19. januar 2012 Masse lykke til! Oppdater oss når du kommer hjem!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #68 Skrevet 21. januar 2012 Oppdatering: daten på torsdag gikk bra og var veldig hyggelig, ble kanskje litt mye alkohol for min del, men jeg tror vi begge hadde en hyggelig kveld. Vi var på pub og drakk øl, og gikk en tur rundt i byen. Vet ikke om vi skal møtes igjen, får nesten bare se an om han tar initiativet til det eller ikke. Vi avsluttet bare med en klem, takk for en kjempehyggelig kveld, og vi snakkes. Mulig han ikke er interessert i noe mer da, ikke veit jeg... Jeg møter ham gjerne igjen, men vet ikke hva han syntes.
Gjest padawan Skrevet 21. januar 2012 #69 Skrevet 21. januar 2012 så selv om du tydeligvis likte fyren overlater du til han å avgjøre om dere skal treffes igjen?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #70 Skrevet 21. januar 2012 så selv om du tydeligvis likte fyren overlater du til han å avgjøre om dere skal treffes igjen? ja. synes liksom at gutta skal ta initiativet. Er det ikke sånn at hvis gutta er interessert, så står de på trappa di eller noe? Hvis han likte meg, så regner jeg med at han tar kontakt. Følte jeg ga uttrykk for at jeg hadde hatt en kjempehyggelig kveld, og jeg tror at vi begge koste oss. men ble litt usikker, for jeg har ikke hørt fra ham etterpå. Er det ikke ofte slik på dater, at man får en melding en times tid etter daten der det står takk for en super kveld, og sånt? Uff, en slik datingsituasjon blir alltid litt klein, hva skal man si egentlig. Hva med dere andre - pleier det å bli avklart raskt etter første date om man skal treffes igjen eller ikke? Her sitter jeg igjen som et spørsmålstegn, hehe. kanskje det egentlig er et dårlig tegn?
Gjest padawan Skrevet 21. januar 2012 #71 Skrevet 21. januar 2012 du (elle rden holdningen) minner meg litt om ei jeg datet i fjor. hun gav aldri (som i never, ever, ever) en eneste lyd fra seg mellom datene men var helt klar for noe hver gang jeg foreslo noe. jeg har altid vært av den oppfattning av at hvis jenter som er interisserte gir iallefall litt lyd fra seg mellom datene men hvis det du sier er gjengs opfatting blandt jenter bør jeg revurdere tankegangen min litt. nå er det vel mminst 12-15(?) timer siden dere traff hverandre og som gutt ville jeg gitt en eller annen form for lyd fra meg til jenta hvis jeg hadde sansen for henne relativt kjapt men det kan hende daten din tenker litt annerledes.
MissStiles Skrevet 21. januar 2012 #72 Skrevet 21. januar 2012 Du har ikke hørt noe fra han siden torsdag?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #73 Skrevet 21. januar 2012 du (elle rden holdningen) minner meg litt om ei jeg datet i fjor. hun gav aldri (som i never, ever, ever) en eneste lyd fra seg mellom datene men var helt klar for noe hver gang jeg foreslo noe. jeg har altid vært av den oppfattning av at hvis jenter som er interisserte gir iallefall litt lyd fra seg mellom datene men hvis det du sier er gjengs opfatting blandt jenter bør jeg revurdere tankegangen min litt. nå er det vel mminst 12-15(?) timer siden dere traff hverandre og som gutt ville jeg gitt en eller annen form for lyd fra meg til jenta hvis jeg hadde sansen for henne relativt kjapt men det kan hende daten din tenker litt annerledes. Ja. slik det ser ut nå, tenker jeg vel at han ikke er interessert. Jeg tenker at han må gi lyd fra seg først, den første gangen. Gjør han det, kan jeg veldig gjerne være den som skriver først neste gang, og gangen etter. Det er bare det at nå har vi møtt hverandre i virkeligheten, og dersom han hadde hatt sansen, ville han ha tatt kontakt relativt kjapt. Tror ikke dere også det? Får kanskje konkludere med at han ikke er interessert. Og jeg gidder ikke miste ansikt ved å prøve å ta kontakt selv.. Kjemien på selve daten virket ganske bra synes jeg, praten gikk lett og vi hadde fin øyekontakt og greier. Men på enkelte områder virket vi ganske forskjellige.
Gjest padawan Skrevet 21. januar 2012 #74 Skrevet 21. januar 2012 ... dersom han hadde hatt sansen, ville han ha tatt kontakt relativt kjapt. Tror ikke dere også det? jeg tror det iallefall.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #75 Skrevet 21. januar 2012 Du har ikke hørt noe fra han siden torsdag? Det var faktisk i går vi var ute. Jeg skrev torsdag fordi jeg ikke ville bli gjenkjent her på forumet. Etter min erfaring er det ganske så mange som leser forumet her inne.... Men nå tar jeg sjansen: ja, det var i går. Beklager løgnen, dere. Alt annet er ihvertfall akkurat slik det skjedde. hehe. Hva tror dere, morgenen etter?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #76 Skrevet 21. januar 2012 Det kan hende at han også trenger å høre fra deg at du er interessert i en date til, for at han skal ta initiativ. Du tar vel ikke din død av å sende en kjapp melding om at du gjerne blir med ut igjen?
MissStiles Skrevet 21. januar 2012 #77 Skrevet 21. januar 2012 Det var faktisk i går vi var ute. Jeg skrev torsdag fordi jeg ikke ville bli gjenkjent her på forumet. Etter min erfaring er det ganske så mange som leser forumet her inne.... Men nå tar jeg sjansen: ja, det var i går. Beklager løgnen, dere. Alt annet er ihvertfall akkurat slik det skjedde. hehe. Hva tror dere, morgenen etter? Hvorfor ikke bare sende en melding selv? Bare skriv "takk for en hyggelig date." Se hva du får til svar. Jeg har aldri forstått poenget med å vente på at en gutt tar kontakt. Hvis jeg har vært på date og hadde det hyggelig, så sender jeg en melding og takker for daten dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #78 Skrevet 21. januar 2012 Hvorfor ikke bare sende en melding selv? Bare skriv "takk for en hyggelig date." Se hva du får til svar. Jeg har aldri forstått poenget med å vente på at en gutt tar kontakt. Hvis jeg har vært på date og hadde det hyggelig, så sender jeg en melding og takker for daten dagen etter. Absolutt, kan jo gjøre det, men jeg er nok litt tilbakeholden fordi jeg er redd for å bli avvist. Det gjør noe med selvtilliten (synes jeg) å vise at man likte personen, og kanskje få til svar der man skjønner at det ikke var gjensidig. Også synes jeg at ga uttrykk for at jeg likte ham da vi sa hadet i går. Men jeg kan jo vente litt til, kanskje? (Hvor lenge bør man vente eller forvente livstegn etter en date som skjedde i går kveld?)
Gjest padawan Skrevet 21. januar 2012 #79 Skrevet 21. januar 2012 Absolutt, kan jo gjøre det, men jeg er nok litt tilbakeholden fordi jeg er redd for å bli avvist. synes du det er bedre å bli avvist ved at han ikek tar kontakt? det kan jo hende han tenker som deg "vil hun treffe meg igjen tar hun kontakt".
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #80 Skrevet 21. januar 2012 synes du det er bedre å bli avvist ved at han ikek tar kontakt? det kan jo hende han tenker som deg "vil hun treffe meg igjen tar hun kontakt". Hvis en gutt er interessert - så vil han vel ta kontakt, uansett hva? Det er vel det jeg tenker. Ble litt preget etter å ha lest boka og sett filmen "Hes just not that into you". Etter det har jeg tenkt at, gutta får komme til meg :D Hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå