Gjest padawan Skrevet 8. februar 2012 #101 Skrevet 8. februar 2012 Du bør ikke overanalysere hvorfor dere ikke har klint enda. Det kommer når det passer seg. ;-)
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #103 Skrevet 8. februar 2012 Var det noe flørting? Tja - det var mer på et hyggelig samtale-nivå, synes jeg, begge viste interesse og hadde en veldig hyggelig prat, men synes nok ikke det ble så mye mer enn det. Snakket jo litt om at vi hadde det så koselig forrige gang osv., da. Vi begge (har snakket om det før på nett) har litt tendenser til å være sjenerte og ukomfortable i dating-situasjoner, så det er mulig at det er det som skaper trøbbel. Jeg har også fått høre før at jeg ofte kan virke avvisende, uten at jeg mener det. Tror kanskje jeg kan ha virket litt avvisende denne gangen, men det var fordi jeg hadde en følelse av at han ikke var så interessert. Ingen komplimenter, ingen nærhet eller forslag om nye møter fra hans side, det gjorde at jeg ble veldig usikker, og derfor kanskje virket enda mer avvisende. Uff, her ble det mye over-analysering. Dette er vanskelig!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #104 Skrevet 8. februar 2012 Hva skal jeg gjøre, forresten? Sende en melding nå? (nervepirrende å ikke vite). Droppe det og se om han evt. sender noe? Eller vente og evt. sende noe senere? Uff... vanskelig å vite! Skulle selvfølgelig at han likte meg kjempegodt og at jeg hadde hørt fra ham allerede, men men...
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #106 Skrevet 8. februar 2012 send melding nå. hva skal jeg skrive? takke for en hyggelig kveld og sånn? eller si noe om at det ikke var menunga å virke avvisende og sånn?
Gjest padawan Skrevet 8. februar 2012 #107 Skrevet 8. februar 2012 du har vel to muligheter: takke for sist og spørre om hverdagslige ting eller foreslå aktivitet for neste treff?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #108 Skrevet 8. februar 2012 du har vel to muligheter: takke for sist og spørre om hverdagslige ting eller foreslå aktivitet for neste treff? Skal gjøre det. Prøver i første omgang å takke for en fin kveld, og si at jeg hadde det veldig hyggelig. Uten å spørre om noe nytt treff og sånt - for da spiller jeg på en måte ballen litt over til hans banehalvdel. Da har han jo fått et positivt "vink" fra meg, og så får jeg se hva han svarer til det... Sitter her og har en litt vond følelse i magen, men håper jo at jeg tar feil og at jeg får en positiv tilbakemelding.... Er som sagt redd for at jeg kan ha virket negativ og avvisende - men med en slik melding så motbeviser jeg vel det i hvert fall...?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #109 Skrevet 8. februar 2012 Synes du skal sende melding Lykke til! Se an svaret hans, og evnt fortell han at du ikke mener å virke avisende 1
MissStiles Skrevet 9. februar 2012 #110 Skrevet 9. februar 2012 Skal gjøre det. Prøver i første omgang å takke for en fin kveld, og si at jeg hadde det veldig hyggelig. Uten å spørre om noe nytt treff og sånt - for da spiller jeg på en måte ballen litt over til hans banehalvdel. Da har han jo fått et positivt "vink" fra meg, og så får jeg se hva han svarer til det... Sendte du melding igår?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #111 Skrevet 9. februar 2012 Sendte du melding igår? Ja. Fikk et kjempehyggelig og positivt svar, selv om det tok litt tid, noen timer... Han sa han ville møte meg igjen, men må innrømme at jeg fortsatt er litt usikker. Kan det være sånt man sier for å være høflig også, at han ikke tør å si at han evt. ikke er interessert? Eller kanskje det bare er jeg som er over-analyserende her og har for lav selvtillit...? Det er mange år siden sist gang jeg var singel, og på dating er jeg helt "grønn". Magefølelsen og erfaringen min, er at hvis guttene er interessert nok, så "står de på døra di". Når han ikke sender meg melding etter en date eller tar litt mer initiativ, får jeg jo et inntrykk av at han ikke er så interessert. Hva tror dere?
Gjest padawan Skrevet 9. februar 2012 #112 Skrevet 9. februar 2012 ut ifra det du skriver i denne tråden sitter jeg litt med inntrykket av at du er usikker og at du overanalyserer litt for mye. det er vel ikke så uvanlig når en er i en så tidlig fase av datingen men dog... senk skuldrene litt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #113 Skrevet 9. februar 2012 ut ifra det du skriver i denne tråden sitter jeg litt med inntrykket av at du er usikker og at du overanalyserer litt for mye. det er vel ikke så uvanlig når en er i en så tidlig fase av datingen men dog... senk skuldrene litt. Det kan nok stemme.... Skal prøve på det... Har sett filmen og lest boken "He´s just not that into you", og ble nok litt påvirket av den. Tankegangen er at dersom gutten er interessert, så tar han kontakt. Men det kan jo selvfølgelig hende at guttene også er usikre på seg selv, og ikke tør helt i alle tilfeller. Gutter som jeg har møtt tidligere, har pleid å ta mer initiativ på en helt annen måte enn han jeg har møtt nå. De jeg har datet da jeg var yngre, har pleid å gi komplimenter, ta initiativ til litt nærhet og kyssing osv., og da har jeg jo fått inntrykk og selvtillit på at personen liker meg. Mens nå sitter jeg igjen som et spørsmålstegn, egentlig. Synes som sagt at denne fyren er topp på alle måter, og må innrømme at jeg savner nærhet nå som jeg har vært singel en god stund. Så jeg hadde jo litt forhåpninger til denne datingen
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #114 Skrevet 9. februar 2012 Jeg tror ikke han hadde giddet å svart/møtt deg igjen hvis han ikke var interessert. Så ta det med ro og nyt (Men jeg skjønner hva du mener, for jeg er helt lik! Er på dealern med en gutt, og jeg analyserer alt til den minste detalj, og da blir jeg usikker)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #115 Skrevet 9. februar 2012 Jeg tror ikke han hadde giddet å svart/møtt deg igjen hvis han ikke var interessert. Så ta det med ro og nyt (Men jeg skjønner hva du mener, for jeg er helt lik! Er på dealern med en gutt, og jeg analyserer alt til den minste detalj, og da blir jeg usikker) Jeg håper du har rett i det Han er virkelig en herlig gutt, så jeg skulle jo ønske at det går rette veien... Nesten litt betryggende å vite at vi er flere i samme båt... Men det at dere er på dealern, betyr jo i seg selv at han liker deg I mitt tilfelle er vi liksom ikke kommet så langt at vi er på "dealern". Jeg skulle jo ønske at det ble flørting og litt kyssing snart jeg da Men tør ikke ta initiativet til det selv, for synes liksom at det er guttas oppgave.
Gjest padawan Skrevet 9. februar 2012 #116 Skrevet 9. februar 2012 Det kan nok stemme.... Skal prøve på det... Har sett filmen og lest boken "He´s just not that into you", og ble nok litt påvirket av den. Tankegangen er at dersom gutten er interessert, så tar han kontakt. Men det kan jo selvfølgelig hende at guttene også er usikre på seg selv, og ikke tør helt i alle tilfeller. en ting er å lese slike bøker men en bør passe seg for ikke å ta slikt bokstavelig. Jeg har selv lest den og kjente meg veldig godt igjen i mye av oppførselen min ovenfor jenter men det er viktig å huske på at slike bøker på ingen måte er en fasit på hvordan absolutt alle er. (det samme gjelder vel boken The Game for de som har lest den).
MissStiles Skrevet 9. februar 2012 #117 Skrevet 9. februar 2012 en ting er å lese slike bøker men en bør passe seg for ikke å ta slikt bokstavelig. Jeg har selv lest den og kjente meg veldig godt igjen i mye av oppførselen min ovenfor jenter men det er viktig å huske på at slike bøker på ingen måte er en fasit på hvordan absolutt alle er. (det samme gjelder vel boken The Game for de som har lest den). Kunne ikke ha sagt det bedre selv!
Gjest Wei Wei Skrevet 9. februar 2012 #118 Skrevet 9. februar 2012 Jeg forstår ikke hvorfor du overanalyserer alt så mye. Han har jo tatt kontakt med deg flere ganger, bedt deg ut og nå snakker dere om neste møte. Fra etter første date viste han at han ikke er vant til å sende en melding med en gang. Hvorfor forvente da at han skal forandre seg etter 2. date? Godta ham som han er. Liker han å ta det sakte og ikke stresse, så bør du lære deg at det er sånn han er. Ikke sammenlign hans oppførsel med bøker og tidligere erfaringer. Bøkene handler jo ikke om akkuratt denne personen. Og lykke til.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #119 Skrevet 9. februar 2012 Stakkars menn som må forholde seg til damer, sier jeg bare. Jeg får gnagsår i ørene av å lese denne tråden. Hva med å kjenne på DINE følelser, kjenne på hva DU tenker, og slutte å lese dustete bestselger-bøker basert på amerikansk pseudovirkeighet og overtolke?. Det eneste du kommer til å oppnå er å skyve bort alle menn i mils omkrets, og ende opp med å lese bøker om "Why can't I get a man?"
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #120 Skrevet 9. februar 2012 Stakkars menn som må forholde seg til damer, sier jeg bare. Jeg får gnagsår i ørene av å lese denne tråden. Hva med å kjenne på DINE følelser, kjenne på hva DU tenker, og slutte å lese dustete bestselger-bøker basert på amerikansk pseudovirkeighet og overtolke?. Det eneste du kommer til å oppnå er å skyve bort alle menn i mils omkrets, og ende opp med å lese bøker om "Why can't I get a man?" Hehe, ja. Du har faktisk rett i det. Jeg er forresten snart i slutten av 20-åra, og burde kanskje være for gammel til dette nå....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå