Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var dag 2 gjennomført. Synes det er veldig slitsomt med den første cardioen og styrken, men går lettere etter hvert. Synes jeg klarte litt mer i dag, så det er jeg fornøyd med :)

Problemet er bare at jeg glemmer å ta astmamedisinene min en stund først. Jeg bruker den ikke til daglig så lenge jeg ikke skal være i så mye aktivitet, derfor glemmer jeg det noen ganger. Må bli flinkere på det, og må drikke mer vann før treninga. Hvis jeg skjerper meg på det, vil det nok gå bedre :)

Skrevet

jeg startet idag, det var ikke så slitsomt som jeg trodde! så jeg skal øke til 3 kg. men uansett hadde det vært motiverende for alle som driver med dette å holde hverandre oppdaterte med resultater! :skravle: eller?

Skrevet

Dag 1 på level 1 er nettopp gjennomført! Svetten renner, og jeg trodde jeg skulle mist vektene på den nest siste styrkerunden. Og jeg har bare 1 kg vekter! :sukk: også blir det jo bare verre på level 2 og 3! Hvordan skal dette gå?! Er ikke sånn kjempefristende å fortsette, men hvis jeg skal få gått ned noen kilo og strammet opp kroppen litt, så er det prisen å betale. Også må jeg si at det er oppløftende å se at dere mener det blir lettere etter hvert!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og etter det føler jeg meg sikkert mye bedre :) Man får jo en utrolig deilig følelse etterpå, da!

Stå på! du blir hvertfall ikke noe sterkere av å slutte å trene, så hvis du vil få strammere kropp er dette veien å gå:)

• Liker 1
Skrevet

Dag 7, level 1 ferdig! Klarte endelig å ta alle armhevingene! (på knærne da) :)

Men får forsatt ikke til alle knebøyene.. Begynner å få vondt i kneet, redd jeg gjør noe feil?

Men får bare presse meg igjennom det! Snart over på level 2. Jiiises :)

Dere som nærmer seg slutten på level 1 eller er ferdige med level 1, ser dere noe forandring på kroppen?

Veier dere eller måler dere?

Skrevet

Dag 7, level 1 ferdig! Klarte endelig å ta alle armhevingene! (på knærne da) :)

Men får forsatt ikke til alle knebøyene.. Begynner å få vondt i kneet, redd jeg gjør noe feil?

Men får bare presse meg igjennom det! Snart over på level 2. Jiiises :)

Dere som nærmer seg slutten på level 1 eller er ferdige med level 1, ser dere noe forandring på kroppen?

Veier dere eller måler dere?

Knebøy kan slite på knærne tror jeg. Du bør kunne se foten din når du tar de, om du skjønner

Skrevet

Nå har jeg gjennomført dag 1.

Å komme seg igjennom programmet var ikke så ille. Men push ups...oioioi....dette er en dårlig kropp.

Men det var deilig at det ikke var supervanskelig, men gud så tungt.

Nå skal det virkelig bli andre boller :D

Var med på dytt.no sin "tur" til mount everest, og nå starter snart en ny "tur". Og på forgje gikk jeg ned 3 kg, men gikk de opp igjen relativt fort når jeg stoppa. Så nå tenkte jeg å klare å gå ned enda mer.

Målet mitt er å veie 60kg.

Skrevet

Knebøy: Pass på at tærne ikke peker rett frem, tærne skal peke litt ut. Du skal stå med tærne litt ut fra kroppen, altså det skal se ut som en trekant der nede når du står. Står du med tærne rett frem, kan det gjøre vondt ja. Stå en god skulderbredde mellom bena, og gli lett ned, legg vekta godt på hælene.

Skrevet

Knebøy: Pass på at tærne ikke peker rett frem, tærne skal peke litt ut. Du skal stå med tærne litt ut fra kroppen, altså det skal se ut som en trekant der nede når du står. Står du med tærne rett frem, kan det gjøre vondt ja. Stå en god skulderbredde mellom bena, og gli lett ned, legg vekta godt på hælene.

Skal passe på det framover. Takk :)

Skrevet

Hvor mange kalorier forbrenner man ca i løpet av en slik økt?

Og hva skal man skrive det som når man fører det inn i treningsdagbok på nett?

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg gjennomført siste dag av level 1! Jeg klarer ikke alle push up-sa, men det har alltid vært min svakhet, har aldri fått det til ordentlig. Gjennomfører jo resten av øvelsene, så satser på at det ikke har så veldig mye å si.

Jeg er spent på level 2, håper ikke det er for vanskelig for meg.

Skrevet

jeg startet idag, det var ikke så slitsomt som jeg trodde! så jeg skal øke til 3 kg. men uansett hadde det vært motiverende for alle som driver med dette å holde hverandre oppdaterte med resultater! :skravle: eller?

Ja det er kjempefint å kunne lese om andres framgang her med resultater osv. Blir virkelig mer motivert av det :)

Men en ting jeg tenkte på. Dette skal man jo gjøre hver dag, men med styrke skal man jo helst ha en dags restitusjon, slik at musklene bygger seg opp igjen. Det er jo egentlig ikke bra å trene styrke hver dag...

Lurer på om jeg kanskje skal gå over til annenhver dag. Kjenner det litt på ryggen også. Tror det kan være greit å starte litt roligere, siden jeg så og si aldri har trent slik før..

Skrevet

Om du kjenner det på ryggen bør du se godt etter på hvordan Jillian &co gjør øvelsene, for de skal ikke belaste ryggen om du gjør dem riktig! (knærne derimot...)

Dag 9 ble gjennomført idag tidlig. Igår tok jeg noen omganger med planken etter jeg var ferdig med shred, så jeg gikk rett i bakken på første armheving idag fordi magemusklene var så støle... :gjeiper: Så jeg måtte gjennomføre de på knærne igjen idag. haha, huff.

Skrevet

Ja det er kjempefint å kunne lese om andres framgang her med resultater osv. Blir virkelig mer motivert av det :)

Men en ting jeg tenkte på. Dette skal man jo gjøre hver dag, men med styrke skal man jo helst ha en dags restitusjon, slik at musklene bygger seg opp igjen. Det er jo egentlig ikke bra å trene styrke hver dag...

Lurer på om jeg kanskje skal gå over til annenhver dag. Kjenner det litt på ryggen også. Tror det kan være greit å starte litt roligere, siden jeg så og si aldri har trent slik før..

Det er sant- styrketrening har egentlig mest effekt annen hver dag. Dette fordi det er vanskelig å ta i alt man kan hver dag, man er jo tross alt litt sliten fra dagen før. Er du ikke vandt til å trene hardt fra før av, er det lett å få overbelastningskader. Du kjenner din egen kropp best, så hør på kroppen din! Ikke gjør noe som gjør vondt, får du en skade kan det ta en god stund før du får trent igjen, og da har jo treningen ingen effekt :trene::)

Skrevet

Ferdig med dag 2 på level 1 nå! Var såvidt jeg kom meg opp av sofaen for å gjennomføre, men greide det da til slutt!:P

Enkelte øvelser er tunge, men andre kjenner jeg at jeg mestrer kjempebra, og skjønner at jeg raskt kommer til å merke forbedring i formen! Men herregud, så støl jeg er i leggene i dag!

Tror jeg må gjøre noe feil, for jeg kjenner det i knærne under noen øvelser, og når jeg hopper kjenner jeg det stikker rundt anklene og litt oppover. Kan dette være fordi jeg er dårlig trent, eller er det noe galt med fotstillingen min? Jeg har riktignok en lit rar fotstilling pga diverse skjevheter i hoftene..

Gjest linsina
Skrevet

Var så vidt jeg orket å gjennomføre dag 6 på level 1 idag... Herlighet så sliten jeg var i dag! Glemte å spise (hadde rett og slett ikke tid) Stod å friserte 2 venninner på skolen idag, stod i ett strekk fra klokken 14-19. Snakk om en slitsom dag. MEN jeg kom meg opp av sofaen nå nettopp og gjennomførte økten. Byttet ut noen av de øvelsene jeg synes er tyngst med noen av de andre øvelsene ettersom jeg var så sliten i armene i dag.

Klarte å henge med på alle push-upsene på kne. Forberinger er det!

Tok pause i går, og tilsammen har jeg hatt 2 dager uten trening på level 1. Men går nok greit :)

Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal også prøve ut dette!

Men kan noen fortelle meg hvor tunge vekter jeg må ha? Jeg har null muskler.

Tips om en nettside hvor jeg kan finne vekter mottas også med takk :)

Endret av Snop
Skrevet

Jeg skal også prøve ut dette!

Men kan noen fortelle meg hvor tunge vekter jeg må ha? Jeg har null muskler.

Tips om en nettside hvor jeg kan finne vekter mottas også med takk :)

http://www.play.com/Search.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=dumbbells

se her, gratis frakt :) De to første er på 1 og 2 kg, hvis du har null muskler, og ikke har trent sånn før eller med vekter, kanskje du skal ta 1 kg?

Skrevet

Prøvde meg på level 2 i dag, men det gikk skikkelig dårlig. Gjennomførte ikke circuit 1 engang. Ble bare irritert fordi jeg ikke skjønte alle øvelsene, det var så deilig når jeg var på level 1 og kunne alle utenat. Æsj, jeg er skikkelig umotivert nå, skal kanskje prøve senere i dag når jeg ikke er så trøtt.

Skrevet

aaah, da var dag 2 på level 1 fullført! er så sliten. skjønner ikke hvordan jeg skal greie å ta så hard styrketrening hver dag i 28 dager til..

Skrevet

aaah, da var dag 2 på level 1 fullført! er så sliten. skjønner ikke hvordan jeg skal greie å ta så hard styrketrening hver dag i 28 dager til..

Da er vi like langt.

Nettopp gjennomført dag 2. Jeg holder på å dø på meg. Armene mine dirrer enda.

Og når jeg skulle bøye litt ned for å ta bunches så kjente jeg jo hvor vondt jeg hadde i de musklene fra dagen før.

Men jeg har enda 2000 skritt jeg har planer om å gå i dag. (vil nå 10 000)

Hvordan skal jeg rekke det når jeg skal på "fest" kl 7?

Sliten jooo....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...