Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

8/30 :jepp: !

Men har begynt å få vondt på innsiden av leggene. Noen som vet hva det er? Gjør jeg noen øvelser feil?

Og i dag føltes det som jeg ikke hadde energi i det hele tatt. Sleit rett og slett med å klare noe som helst, trodde underveis at jeg ikke skulle ha energi til å gjennomføre. Men jeg gjennomførte (Bare fordi jeg visualiserte meg selv med rumpa til Silje Mariela) ! :takke: Støl er jeg også, mest i ryggen og magen. Så rart at det kommer nå, og ikke de første dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[Mentale bilder funker her også. :gjeiper: Ekte bilder også, kom over denne i dag, virkelig inspirerende bilder! Utrolig hva som går an på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også lyst til å bli med på denne tråden! Begynte med 30 day shred i dag, akkurat ferdig med dagens økt. Sitter nå midt på gulvet i stua og synes synd på meg selv, fy fasan så tungt dette var!!! Heldigvis var jeg i litt bedre form enn forventet, klarte å følge hun advanced-dama på et par av trinnene. Men resten holdt jeg meg på nybegynner-stadiet. Tyngste 20 minuttene på en god stund altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7. Det går faktisk lettere :D imponert over meg selv. Aldri trena så mye. Skal måle og veie på dag 10 (og 20). Spent på om det gir resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også lyst til å bli med på denne tråden! Begynte med 30 day shred i dag, akkurat ferdig med dagens økt. Sitter nå midt på gulvet i stua og synes synd på meg selv, fy fasan så tungt dette var!!! Heldigvis var jeg i litt bedre form enn forventet, klarte å følge hun advanced-dama på et par av trinnene. Men resten holdt jeg meg på nybegynner-stadiet. Tyngste 20 minuttene på en god stund altså! :fnise:

Vær stolt av deg selv, du er flink!!

KJEMPESTOR KUDOS TIL ALLE HER I TRÅDEN, WE CAN DO IT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ble ikke noe trening i dag. Tante rød kom på sin månedlige visitt, og tvang meg inn i fosterstilling. Heldigvis pleier det å bedre seg ganske fort, så får satse på en god gåtur i morgen og på lørdagen før jeg beynner på nytt med 30 day på søndag når jeg kommer hjem igjen :)

Er litt skuffet over denne uka. Har bare fått trent en gang. Får satse på bedre innsats til neste uke. Vil så gjerne ha sommerkroppen igjen og føle meg helt vel med å gå i bikini og vise fram magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2! Var helt utrolig stiv etter i går, men gjorde så godt jeg kunne. Har ikke matte, så brukte et håndkle. Det er helt gjennomvått av svette nå, og den renner godt nedover panna nå kjenner jeg :fnise: Ble to pauser på 5 sek, og en lengre pause hvor jeg måtte hente meg vann. Syns økta gikk mye raskere i dag enn hva den gjorde i går! Hadde ikke like mange "jeg vil døøøø"-tanker i dag, sikkert fordi jeg vet hva som kommer og at det faktisk ikke er så ille bare man puster rett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/30! :takke:

Lurer på om jeg skal ta et par dager ekstra på nivå 1. I morgen får jeg vektkofferten min, så da kan jeg ta et par økter med litt tyngre vekter før jeg går over til nivå 2.

Får se hvordan økt 10/30 føles med 2 kilos vekter.

Når det blir hardt og musklene gjør vondt, så forteller jeg meg selv at dette er noe jeg gjør for å bli sterk og for å minske fettprosenten. Det sier jeg også når jeg går kjempefort den eviglange slake bakken opp fra bussen og hjem. Går så fort og med så lange steg at jeg kjenner rumpemuskelen i høygir.

BLI STERK, NED I FETTPROSENT! BLI STERK, NED I FETTPROSENT!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12 gjennomført, på hotellrom! :fnise: Ble noen modifikasjoner for å få det til, men det gikk det òg! :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10 dager og 5 dager opphold( pga vondt kne :( ) har jeg faktisk gått ned 3 kg! Wohoo!:)

Endret av Jeanette87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10 dager og 5 dager opphold( pga vondt kne :( ) har jeg faktisk gått ned 3 kg! Wohoo!:)

Oi, så bra! :jepp:

Endret av Bellamy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8/30, dette har vært en dårlig uke - jeg gadd ikke 3 av dagene :/ jaja, poenget er vel å fullføre ! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt treningsfri helg nå, mistenker betennelse i leggene. Dette er ikke vanlige såre muskler! Hadde egentlig tenkt å trene i dag, tok på meg treningsklær og var klar. Skulle begynne med jumping jacks, og ble liggende på gulvet med tårer i øynene :fnise: Så da ble det paracet og sofakos istedet, og en telefon til fysioterapeuten min i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10 dager og 5 dager opphold( pga vondt kne :( ) har jeg faktisk gått ned 3 kg! Wohoo!:)

Oi! Imponerende. Har du trent noe annet i tillegg? Spiser du som normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi! Imponerende. Har du trent noe annet i tillegg? Spiser du som normalt?

Nei, har kun trent 30 day. Spiser normalt, men passer på å spise ofte og lite. Så har jeg kuttet ut snop og brus på hverdagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg vekter og en yogamatte på fredag og 30DS er lastet ned, så det betyr vel at jeg er med fra i morra.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med dag 2 i dag og synes det går helt greit. Blir god og svett men klarer å følge med uten pauser:) :)

Men jeg lurer på, hvor mye tror dere at dere forbrenner på en runde? Og hvor mye i forhold til andre ting, feks jogging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med dag 2 i dag og synes det går helt greit. Blir god og svett men klarer å følge med uten pauser:) :)

Men jeg lurer på, hvor mye tror dere at dere forbrenner på en runde? Og hvor mye i forhold til andre ting, feks jogging?

Jeg er ikke ekspert på det her, men tror ikke helt det kan sammenlignes. Når du jogger, så trener du utholdenhet og styrken du får i beina av det kan ikke sammenlignes med når du trener styrke for styrkens del (som mesteparten av opplegget til jillian går ut på).

+ jillian gir deg en mulighet til å få litt mer muskler, som igjen gjør at du får høyere forbrenning.

Men som sagt.. jeg er absolutt ingen ekspert (omtrent så langt fra ekspert det er mulig å komme :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...