Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal til svigers onsdag til søndag, og tar med meg vidoen på ipad så jeg kan trene der og. Null stress ;)

Men jeg skal ALDRI trene på nattan igjen. Jeg fikk ikke sove i natt, enda så trøtt jeg var når jeg kom hjem.

Skal det mot formoding bli sånn igjen får jeg heller ta en hviledag tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff, tror jeg vil droppe treningen i dag jeg altså, og begynner på NYE 10 dager imorgen... Blir dritkjedelig, men vil prøve å nå målet mitt med å gjennomføre uten pauser :/ blir jo en pause på lørdag selvfølgelig.. så kanskje jeg rett og slett burde begynt ordentlig etter helgen igjen? men da blir det jo en uke uten trening :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt dag 1 med 30 days shred, og noen av øvelsene var pain.. Men kondisjonsdelen var ikke så ille. Merket på kroppen at jeg har trent en del kondisjon i det siste. Gleder meg til å fortsette treningen, og se flere resultater!

Tiden gikk overraskende fort under treningen.. Det skal nok ikke være så fryktelig vanskelig å få skviset inn denne treningen etterjobb og hundelufting.

Tror jeg kommer til å ta den i tillegg til den treningen jeg gjør til vanlig, i hvertfall i tillegg til kondisjonstreningen jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å fortsette! Du MÅ ikke gjøre det hver dag for å få resultater. Jeg gjorde det annenhver dag, og noen ganger hadde jeg til og med to dagers pause (selv om det var sjelden). Gikk likevel ned 4,5 kilo.

Dessuten tror jeg du blir gæren i hue om du skal høre på Jillian si det samme nesten tjue ganger!! :gjeiper:

Gikk du ned 4,5 kg? hva slags mat spiste du i den perioden? mye/lite karbohydrater? åå det hadde vært konge om jeg også kunne gå ned så mye på kun en mnd :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du ned 4,5 kg? hva slags mat spiste du i den perioden? mye/lite karbohydrater? åå det hadde vært konge om jeg også kunne gå ned så mye på kun en mnd :briller:

Jeg brukte to måneder. Tok 30 day shred annenhver dag, for jeg er utbrent og orker ikke trene daglig. Så må dessverre skuffe deg på tidsintervallen der. Tenkte ikke på karbohydratene, bare på kaloriene. Spiste (og spiser) i kaloriunderskudd hver dag, men teller ikke. Bare regner med at det ligger på 1500-1600 eller noe. Sunne middager, ikke snacks. Nutrilettbar til lunsj, knekkebrød til frokost. Men én dag i uka spiser jeg masse masse usunt, akkurat hva jeg vil.

Leser ellers på det jeg kjøper og velger produkter med mindre kalorier enn andre, har bytta ut vanlig ris med fullkorn, spiser heller knekkebrød enn brød (og spiste i starten veldig mye sånne knekkebrød-sandwicher, men så ble jeg lei).

Har gått ned over åtte kilo siden slutten av august. Først to mnd med "30 day shred" annenhver dag, og så to andre Jillian-videoer som varer lenger, kombinert med jogging og kickboxing. Prøver å trene annenhver dag. Ikke alltid det går, men. Innimellom tar jeg en runde med level 2 eller 3 igjen, men ikke så ofte nå lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Rainbow81 4,5 kg?! Det er jo kjempebra! :klappe:

Håper på å gå ned noen få kg jeg også. Jeg er i utgangspunktet slank, men har gener som gjør at jeg fort kan bli overvektig hvis jeg ikke beveger meg, og jeg har lagt på meg noen kg nå i det siste, så vil gjerne få av det og samtidig få en litt strammere kropp. Dette er hvertfall en begynnelse! Trening igjen i morge, pluss at jeg skal gå et stykke :)

Edit: Så at du hadde gått ned 8 kg siden August :hakeslepp::danse: Så flink du er!

Endret av Bloodflowers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Herregud. Dag 1, level 1. Helt ødelagt i armene. :P Håper jeg ikke blir altfor støl i morgen, for da kan det bli vanskelig med ordentlige slag på Krav Maga. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dag 1, level 1. Helt ødelagt i armene. :P Håper jeg ikke blir altfor støl i morgen, for da kan det bli vanskelig med ordentlige slag på Krav Maga. :fnise:

Eventuelt en hviledag.

Jeg var helt ødelagt på dag to. Så jeg angra skikkelig. Nå går det greit videre virker det som. Men dag to...følte meg som jeg var 100år.

Snart klar for dag 5...bare rydde litt hus først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Krav maga-treningen er jo litt fastsatt, så det blir vanskelig å ta en hviledag. Men jeg vurderer om jeg skal hoppe på treninga i dag i steden, så får jeg heller være dobbelt så støl i morgen. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg må gi meg over og vente til kneet er blitt bra! NEEEEI! :kjefte:

Vi får håpe det går over fort, så jeg får hive meg på igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser:

Det her er helt utrolig! På dag 1 var det et lite mareritt å trene, men i dag så klarte jeg kondisjonsdelen helt fint. Og det var faktisk gøy! Pushups skjer fortsatt fra knærne, men nå klarer jeg 2*10, og føler jeg klarer å konsentrere meg mer og mer om teknikken nå som jeg faktisk klarer å komme meg opp fra bakken. Og kjenner godt at når jeg fokuserer på teknikken, så får jeg mer ut av øvelsene også. Det her er fantastisk! Gruer meg til nivå 2...

6/30! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke tar meg vann over hodet nå...

Bestilte akkurat samlepakken til Jillian Michaels på play.com...

Får med 30 days shred (igjen) + no more trouble zones, banish fat boost metabolism og 6 weeks six pack.

Noe sier meg at jeg må lære meg å tåle at kjæresten min er i samme rom mens jeg trener...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke tar meg vann over hodet nå...

Bestilte akkurat samlepakken til Jillian Michaels på play.com...

Får med 30 days shred (igjen) + no more trouble zones, banish fat boost metabolism og 6 weeks six pack.

Noe sier meg at jeg må lære meg å tåle at kjæresten min er i samme rom mens jeg trener...

Bitch, hva har du gjort? ;) Nå har jeg også bestilt den. Noe sier meg at trussel om å havne i helvete ikke er så skummel etter å ha kicka i gang med noen av disse. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, de to der er de jeg trener nå, sånn innimellom. Ikke den med six pack, men de andre. De er en god del hardere enn level 3 for å si det pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de to der er de jeg trener nå, sånn innimellom. Ikke den med six pack, men de andre. De er en god del hardere enn level 3 for å si det pent!

Jeg elsker Jillian, så jeg måtte bare ha den samlepakken. Jeg liker å tro at jeg er i veldig god form fra før av, løfter vekter, sprinter opp tunge bakker osv, la oss se hvor god form Jillian mener jeg er i.. Glede seg, selvpiner haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitch, hva har du gjort? ;) Nå har jeg også bestilt den. Noe sier meg at trussel om å havne i helvete ikke er så skummel etter å ha kicka i gang med noen av disse. :trene:

Takk takk!

Bare tenk på hvordan det blir til sommeren. Du går bortover stranda i bikini og alle gutta gjør sånn: :bolledeig: (og alle jentene blir sånn :rasende: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 5 på nivå 1 fullført! merker fremgang, men begynner å gå sånn passe lei av øvelsene nå. Gleder meg til neste nivå, prøvde det nemlig igår. Det var gøy, likte øvelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...