Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

En ukes treningsforbud med mistanke om leggbetennelse... kjenner det verker i kroppen for å få komme i gang, jeg har så lyst til å trene! Kjedelig å ikke få lov! Men alle dere andre er kjempeflinke! Dere får trene litt for meg resten av uka, så skal jeg komme sterkt tilbake neste uke ;)

Hvordan kjennes leggbetennelse ut? Kan det være det som gjør at jeg har vondt i leggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, i dag blir det ingen trening på meg :(

Migrene som gjør at skuldrene er driiiiitvonde.

Ikke fornøyd med det altså.

Vært hjemme i hele dag og så har jo nesten ikke fått bevega meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjennes leggbetennelse ut? Kan det være det som gjør at jeg har vondt i leggene?

Det kjennes helt forjævlig ut! :fnise: Neida, beinhinnebetennelse (ordentlige navnet på leggbetennelse) er rett og slett bare smerte i leggene, egentlig skal det vel sitte på innsiden men hos meg sitter det litt mer "midt på" og kjennes i hele leggen. Smertene kommer og går litt, men gjør alltid vondt hvis jeg tar på leggen. Kjennes også ut som at det ligger slags melposer inni leggen.. I starten var det så vidt jeg klarte å gå, samboeren lo av meg og syns jeg så ut som en gammel mann her jeg gikk med ryggen bøyd og ikke særlig elegante steg :fnise: Prøv med isposer og å la leggene hvile litt, så skal det i de fleste tilfeller gå over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg er med fra i morgen. Har skaffet meg dvden i kveld. Skal ordne meg noen vekter, men det blir brusflasker til barnetrygden er inne, så får jeg heller kjøpe vekter da :D

Gleder meg. Eller grugleder meg, heter det vel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg må ta meg en hviledag i dag, eller om jeg skal peise på og glemme stølheten.

Jeg klarer ikke å strekke armene helt ut uten at det gjør vondt og å sette meg på huk kan jeg bare glemme, i allefall hvis jeg ikke har tenkt å bli sittende i den stillingen.

Når jeg skal på do, så må jeg sikte meg inn på doringen og kaste meg ned, siden jeg ikke klarer å sette meg ordentlig. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg må ta meg en hviledag i dag, eller om jeg skal peise på og glemme stølheten.

Jeg klarer ikke å strekke armene helt ut uten at det gjør vondt og å sette meg på huk kan jeg bare glemme, i allefall hvis jeg ikke har tenkt å bli sittende i den stillingen.

Når jeg skal på do, så må jeg sikte meg inn på doringen og kaste meg ned, siden jeg ikke klarer å sette meg ordentlig. :snurt:

Sånn var det for meg også i begynnelsen, men jeg bare hoppa i det. Gikk overraskende greit etter oppvarminga :jepp:

Hopp i det du! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn var det for meg også i begynnelsen, men jeg bare hoppa i det. Gikk overraskende greit etter oppvarminga :jepp:

Hopp i det du! :duskedame:

Takk for motivasjon, det trengs! :fnise:

Fikk du fortsatt til å trene ordentlig, selv om du var stiv som en stokk?

Og når gikk det over for deg?

Jeg ser for meg at jeg kommer til å være støl de neste 28 dagene. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjon, det trengs! :fnise:

Fikk du fortsatt til å trene ordentlig, selv om du var stiv som en stokk?

Og når gikk det over for deg?

Jeg ser for meg at jeg kommer til å være støl de neste 28 dagene. :gjeiper:

Såvidt jeg husker gikk treninga overraskende greit da jeg var i gang. Man har jo ikke noe annet valg enn å henge med etter beste evne! :fnise: Det var verst de første to-tre dagene, så gikk det over, før jeg ble litt småstøl igjen etter første dag på level 2. I dag var jeg på dag 17. Gruer meg litt til å se hva Jillian har på lager til level 3, men jeg SKAL klare å gjennomføre alle 30 dagene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har holdt på en stund nå som ser noen forskjell enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker gikk treninga overraskende greit da jeg var i gang. Man har jo ikke noe annet valg enn å henge med etter beste evne! :fnise: Det var verst de første to-tre dagene, så gikk det over, før jeg ble litt småstøl igjen etter første dag på level 2. I dag var jeg på dag 17. Gruer meg litt til å se hva Jillian har på lager til level 3, men jeg SKAL klare å gjennomføre alle 30 dagene! :jepp:

Da får jeg bare hive meg i det, vil jo helst følge programmet til punkt og prikke.

Tror jeg venter en time til, er så mett akkurat nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente også i dag (3/30), selv om jeg var superstøl i beina. Jeg har ikke greid å skaffe meg vekter enda, bruker to halvlitersbokser med øl ... Vet det er altfor lite, skal skaffe meg vekter snart. Men da slipper jeg i alle fall den fryktelige følelsen av å være støl både i armene og beina samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente også i dag (3/30), selv om jeg var superstøl i beina. Jeg har ikke greid å skaffe meg vekter enda, bruker to halvlitersbokser med øl ... Vet det er altfor lite, skal skaffe meg vekter snart. Men da slipper jeg i alle fall den fryktelige følelsen av å være støl både i armene og beina samtidig!

:fnise: du kan jo alltids ta deg en når du er ferdig med å trene, øl altså :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu pokker ble det ikke en økt i dag også, selv om jeg hadde tenkt å ha hviledag.

Kjente heldigvis ikke noe til at jeg var støl.

Pulsklokka viste 297 kalorier forbrent, 15% fett.

Det kjennes gondt i kroppen nå! :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

Heihei!! Når er jeg så glad, og egentlig ganske stolt og. For jeg klarte det. Jillian sa at jeg ville slå av dvden på ett tidspunkt og det stemte, men kom meg helt fint igjennom det.

Syns ho er flink til å motivere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg :hoppe:

Jeg har gjennomført to økter på level 1. Syns det er grisetungt, tror aldri jeg klarer å komme meg til level 2! Jeg måtte ta av alle vektskivene, og trene med bare stangen for å klare alle øvelsene :snurt::sjenert:

Jeg prøver å gjøre det slik at jeg skal trene hver dag i uken, men da går jeg enten på treningssenteret eller jeg bruker dvd`en. Blir det helt feil? Jeg har til og med tillat meg selv en restitusjonsdag en dag jeg var ganske sliten :sjenert: Jeg syns alle treningsartikler snakker om hvor viktig det er med restitusjon?

Er det forresten noen andre som har problemer med leggene?? Jeg får skikkelig vondt foran på leggen når jeg skal "hoppe tau" og sparke bak :lete: Skikkelig kjipt, og jeg blir jo litt redd for at noe er gale også. Jeg var uten trening i ett halvt pga. kneskade, og jeg vil ikke tilbake dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg har ikke så mye trøbbel med leggene (enda ;)), men fikk en del krampe under fotbladene. Jeg syns egentlig Jumping Jacks var tøffest. Er sint i dag, så boksingen var bare flott. Innbilte meg at jeg dengte mannen (han har hoppa over alle tingene han lovte å gjøre i huset i går, så jeg har manøvrert vedhenting, skrikende unger, bosspann som faller over meg etc helt unødvendig), så det var deilig å slå litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble en ekstra hviledag i går. Håper det gjør leggene bedre.

Måtte bare innom her for å motivere meg selv før jeg setter i gang med dag 2, nivå 2.

Gruer meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her, trenger litt motivasjon! Har fullført 4/30 i dag! :-)

Jeg plages også med leggene... Vondt på baksiden, spesielt under hoppingen og en styrkeøvelse (den hvor man står med en fot lengre frem og bøyer begge beina)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12/30 :takke:

Det tok litt lenger tid før jeg fikk vondt i leggene nå, men det kom sterkere mot slutten. Lurer på om jeg skal begynne å "luftbokse" istedet for å hoppe og sprette rundt. Så slipper jeg å gjøre leggvondten verre.

Menmen - kroppen skal forandres. Det må gjøre vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 av level 2 er fullført.

Fy f....klarer ikke hoppinga i planken, så tar "pingle" versjonen :fnise:

Men kjenner det godt altså.

Deilig å ha gjennomført en skikkelig økt igjen etter en dag fri, en dag der jeg ikke tok så hardt i og en dag fri igjen.

Blir ikke sprek av sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...