Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Jeg slenger meg med på 30 days shred! :) Jeg begynte egentlig etter nyttår og fulgte med på denne tråden, men så har det stagnert... veldig. Kom til dag 5 på level 1 og merket fremgang, men så ble det hyttetur og litt andre unnskyldninger så der stoppet det. Jeg tenker jeg begynner igjen i kveld, nå er jeg skikkelig motivert. Jeg MÅ komme i form, og jeg MÅ ned noen kg. Men nå er jeg så drittlei level 1 (har prøvd den før, og stoppet opp der og), så jeg tenker jeg tar ferdig de 5 dagene jeg har igjen, og heller legger til et par dager ekstra på level 2 og 3. Tenker det er litt mer motiverende enn nye 10 dager på level 1.

Skal ta bilder (og kanskje hoppe på vekta, jeg har ikke bestemt meg enda) som motivasjon, så får jeg se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp ferdig med økt nr 4! :) Svetten silte, men merker at jeg ikke er like annpusten etter økten som jeg har vært de andre dagene. Forøvrig er jeg ganske støl etter jeg bynte med dette opplegget, er nesten et mareritt å sette seg ned på do :gjeiper: Kroppen er nok i sjokk over å forlate den trygge og gode sofaen til fordel for dette, men jeg liker det! :Hehe:

Nå har jeg nettopp spist en omelett for å få i meg litt kveldsmat.

Hvordan har det gått med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk :(.

Hadde planer om å prøve meg på en av de andre videoene til jillian i går etter 30days shred. Men ble så sliten og slet med pusten at jeg droppa det. Håper på at formen er bedre i morgen, sånn at jeg orker 30 days shred (den må jeg bare orke uansett!) og en annen treningsvideo etter det.

Og så gleder jeg meg som en liten unge til pulsklokka kommer, så jeg får ordentlig kontroll på kcal-forbruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med på 30 days shred! :) Jeg begynte egentlig etter nyttår og fulgte med på denne tråden, men så har det stagnert... veldig. Kom til dag 5 på level 1 og merket fremgang, men så ble det hyttetur og litt andre unnskyldninger så der stoppet det. Jeg tenker jeg begynner igjen i kveld, nå er jeg skikkelig motivert. Jeg MÅ komme i form, og jeg MÅ ned noen kg. Men nå er jeg så drittlei level 1 (har prøvd den før, og stoppet opp der og), så jeg tenker jeg tar ferdig de 5 dagene jeg har igjen, og heller legger til et par dager ekstra på level 2 og 3. Tenker det er litt mer motiverende enn nye 10 dager på level 1.

Skal ta bilder (og kanskje hoppe på vekta, jeg har ikke bestemt meg enda) som motivasjon, så får jeg se hvordan det går!

Er i samme situasjon som deg. Har fullført 5 ganger på level 1, men så ble det ikke mer... Har også prøvd level 1 før, kom til 8 dager da.

Men har planer om å begynne igjen i morgen :) og fullføre hele greia. Er også kjempelei level 1, så skal gjøre det samme som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 level 2 gjennomført.

Ble en hviledag på lørdag da hele dagen bare ble borte :P

Men tok litt ekstra i dag, noe annen trening i 20 min tidligere på dagen så Jillian etter at sønn var i seng :)

Mannen sier han ser forskjell, og jeg føler meg strammere, men har ikke gått ned noe. Så kanskje det er wanna-be-syn jeg har :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg "Jilian Michaels, the collection" I posten! :D Har bare betalt sånn 130-140kr for den, så ga i allefall ikke en formue for torturen. Mitt mål er å overvinne noe av dette her, for det er lenge siden jeg trente 30days shred, det har blitt noe tungtvektstyrke etter det, og jeg vil bare ta meg en alternativ treningsform en og anna dag. :D

Så her kan jeg velge mellom No more trouble zones, trouble zones har jeg ikke, men den sparer vi til problemet dukker opp hvis det gjør det, 6week six pack, men flat mage har jeg allerede, og den er ok. Men Banish Fat Boost Metabolism er visst høyaktivitets cardio trenning, og jeg har ikke den beste kondisen i verden. Vi prøver den, oppdaterer her, om jeg overlever :D

StarChild.

Hvor har du kjøpt denne boksen? Prøver å finne en nettside hvor de selger J.Ms "Ripped in 30" men finner den ikke. Må ha den i eropeisk utgave, da dvdspilleren ikke tar dvd for REgion 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du kjøpt denne boksen? Prøver å finne en nettside hvor de selger J.Ms "Ripped in 30" men finner den ikke. Må ha den i eropeisk utgave, da dvdspilleren ikke tar dvd for REgion 1.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/25664464/Jillian-Michaels-The-Collection-Box-Set/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=jillian+michaels&urlrefer=search

Jeg kjøpte denne :) Har prøvd alle dvd'ene, og det er sinnsykt god trening, men jeg suger i å oppdatere. Anbefaler alle som vil komme i form, eller opprettholde form, å skaffe seg denne boksen. Billig er den også, bra kvalitet.

StarChild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 level 2 gjennomført.

Ble en hviledag på lørdag da hele dagen bare ble borte :P

Men tok litt ekstra i dag, noe annen trening i 20 min tidligere på dagen så Jillian etter at sønn var i seng :)

Mannen sier han ser forskjell, og jeg føler meg strammere, men har ikke gått ned noe. Så kanskje det er wanna-be-syn jeg har :fnise:

Husk at muskler veier mer enn fett, så du kan godt ha blitt strammere og mer fit, uten at det vises på vekta. Mål heller, isteden for å følge meg antall kg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/25664464/Jillian-Michaels-The-Collection-Box-Set/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=jillian+michaels&urlrefer=search

Jeg kjøpte denne :) Har prøvd alle dvd'ene, og det er sinnsykt god trening, men jeg suger i å oppdatere. Anbefaler alle som vil komme i form, eller opprettholde form, å skaffe seg denne boksen. Billig er den også, bra kvalitet.

StarChild.

Er det fri frakt til Norge også? Isåfall var jo denne kjempebillig! :jepp: takk for tips! :)

Tok det lang tid før du fikk den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fri frakt til Norge også? Isåfall var jo denne kjempebillig! :jepp: takk for tips! :)

Tok det lang tid før du fikk den?

Frakta er gratis, ja :) Jeg tror jeg venta 9-10 dager eller noe, kom i allefall ganske fort, egentlig.

Ja, det var et varp altså, i Norge har jeg sett dvd'ene hennes til sånn 199kr stk og sånn, så hele pakka til den prisen er jo bare gull.

StarChild.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakta er gratis, ja :) Jeg tror jeg venta 9-10 dager eller noe, kom i allefall ganske fort, egentlig.

Ja, det var et varp altså, i Norge har jeg sett dvd'ene hennes til sånn 199kr stk og sånn, så hele pakka til den prisen er jo bare gull.

StarChild.

Woohooo, da er en boks med "Ripped in 30" og "Killer Buns and thighs" på vei i posten til meg :hoppe:

Igjen, tuusen takk for tips :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohooo, da er en boks med "Ripped in 30" og "Killer Buns and thighs" på vei i posten til meg :hoppe:

Igjen, tuusen takk for tips :takke:

Bare hyggelig, vi kommer langt med å hjelpe hverandre :)

StarChild.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dag på level 3 for min del i dag. Hu hei, der var det mye rart som var vanskelig å henge med på! :fnise: Men greit med litt avveksling etter ti dager på level 2 da :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har fått halsbetennelse :(. Har alle symptomene bortsett fra feber.

Kan jeg trene etterpå allikevel? Jeg har såå lyst til å komme meg gjennom disse dagene (så jeg kan begynne på neste video :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har fått halsbetennelse :(. Har alle symptomene bortsett fra feber.

Kan jeg trene etterpå allikevel? Jeg har såå lyst til å komme meg gjennom disse dagene (så jeg kan begynne på neste video :fnise: ).

Jeg hadde ikke gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ikke gjort det :)

Skifta akkurat sengetøy og ble andpusten og varm etter èn dyne... Tror jeg lar være, ja. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG! Er nå på 8/30. Dette har gått sakte. Har hatt flere hviledager og har ikke trent i det hele tatt i helgen. Men i dag tok jeg meg sammen og satte på videoen!

SAtte viduet opp med et godt gap slik at jeg fikk mer luft inn, og nå gikk det mye bedre. Tidligere har jeg bare luftet litt før jeg har trent, men det hjalp virkelig å ha opp vinduet mens jeg trente :) Følte at cardioen gikk mye bedre nå enn tidligere, og jeg har også sett på vekta at jeg har gått ned litt!

Tror ikke vekta mi er helt god, for noen ganger viser den altfor lite, haha. Den går litt opp og ned, men..

Dere er kjempeflinke som klarer å ha en så god disiplin! Hurra for dere! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vekta mi er helt god, for noen ganger viser den altfor lite, haha.

Luksusproblem :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/30! Merker at jeg ikke blir så sliten lengre som før, det er fantastisk ! :) Gleder meg til å bli ferdig. Motivasjonen er på topp, så jeg skal nok klare å gjennomføre dette. Tenker å begynne på ripped in 30 etter denne videoen..

Stram og flott kropp til sommeren here I come! :briller:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...