Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Takk takk!

Bare tenk på hvordan det blir til sommeren. Du går bortover stranda i bikini og alle gutta gjør sånn: :bolledeig: (og alle jentene blir sånn :rasende: )

Ja, vi vinner på dette! Om vi overlever :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at det er flere som bruker denne selv om de trener fra før av og ikke skal gå ned noe? Tenkte det kunne være gøy som variasjon/tilleggstrening, hva sier dere som var veltrente i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 / 30 :takke: !

Mens jeg holdt på i dag begynte jeg å få vondt på innsiden av leggen. Noen som vet hva dette er, og hvordan jeg kan få det til å forsvinne? Er vondt nå også. Eller.. ikke vondt, men jeg kjenner det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått vekter i hus og er beinklar for å starte så snart jeg er frisk! Vektene er på 3 lbs (1,4 kg) og jeg håper dette er passelig. Hvor tunge vekter bruker dere og var dere i god/dårlig form fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 2 kilosvekter. Jillian bruker ikke så veldig tunge vekter, for det er så mange repitisjoner.

Jeg var i elendig form og hadde aldri trent ordentlig før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker 3 - og 4 kilos vekter, avhenger av hvilken øvelse jeg tar. jeg var utholdende og bra trent, men ikke spesielt sterk før jeg startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 1-kilos vekter.

Kjenner godt at jeg trenger tyngre vekter, og var innom både xxl og gsport i dag, men ingen av de hadde 2kilos vekter :(.

Har en koffert med bygge-selv-vekter hos foreldrene mine.. men jeg er jo ikke der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1-kilos vekter.

Kjenner godt at jeg trenger tyngre vekter, og var innom både xxl og gsport i dag, men ingen av de hadde 2kilos vekter :(.

Har en koffert med bygge-selv-vekter hos foreldrene mine.. men jeg er jo ikke der :(

http://www.play.com/Search.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=dumbbells Billig og gratis frakt til norge, leverer fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1-kilos vekter.

Kjenner godt at jeg trenger tyngre vekter, og var innom både xxl og gsport i dag, men ingen av de hadde 2kilos vekter :(.

Har en koffert med bygge-selv-vekter hos foreldrene mine.. men jeg er jo ikke der :(

Jeg har sett 2kilos vekter hos G-sport. De er fra Casall og koster et par hundre kroner tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To-kilos er utsolgt.

Jeg har sett 2kilos vekter hos G-sport. De er fra Casall og koster et par hundre kroner tror jeg :)

Har sett jeg også, men de var utsolgt. :(

Har jo en sånn koffert hvor man bygger manualen selv, på 15 kilo. Men den er jo i feil by...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! 4. dag unnagjort. Har blitt 3 ufrivillige pausedager for meg. Har rett og slett ikke hatt tid, og dagene har blitt fylt med så mye, at jeg ikke har hatt noe særlig overskudd til å trene heller.

Syntes at det gikk litt lettere i dag, gjorde noen Nathalie øvelser, og synes noen av styrkeøvelsene har blitt litt lettere.

Bruker bare 1 kg vekter, men for min del er det nok.

Er også stolt over at jeg klarte hele den første styrkerunden med kun å hoppe over 1 armheving og 1 av de andre, der man strekker armene opp mens man bøyer knærne.

Disse Jumping Jacks øvelsene er fortsatt slitsomme, men har blitt en smule bedre der også.

Alt i alt fornøyd, og når man merker selv at det blir lettere, så øker motivasjonen også. Trener egentlig bare annenhver dag nå, men skal ta en runde i morgen også siden jeg skal bort i helgen, og dermed blir denne typen trening erstattet med gåturer i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11, første dag på level 2. Har trent med 1,5 kg vekter, økte til 2,5 i dag. Er sliten og svett, mye bedre "effekt" på kroppen en level 1. Så er level 2 mer variert og spennende.

Har gått 12 dager, da jeg ga meg selv en velfortjent fri dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes det er for mange øvelser der som tar utgangspunkt i plankeposering. På siste cycle er jeg så svett i håndflatene at jeg sklir rundt på matta og ikke får nok grep til å gjøre øvelsene skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg synes det er for mange øvelser der som tar utgangspunkt i plankeposering. På siste cycle er jeg så svett i håndflatene at jeg sklir rundt på matta og ikke får nok grep til å gjøre øvelsene skikkelig.

Da burde du kanskje ikke ha hendene på matten? Du kan ha hendene på gulvet istedenfor, så blir det ikke så glatt :bigfoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten ikke at uttøyningene er så gode og hver øvelse varer ikke lenge nok. Kanskje jeg som er stiv, men har funnet ut at jeg gjør det på min måte, hvor øvelsene varer litt mer, og jeg bruker også noen andre øvelser i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så enkelt altså? :gjeiper:

Prøver det imorgen.

Synes uansett at det kanskje burde vært variert litt mer bort ifra plank pose på slutten der. Jeg har liksom energi nok til å gjøre mer, men er litt kake i de musklene der, så får ikke så god effekt som jeg skulle ønske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÆSJ! Ble ikke noe trening i dag.

Hadde planlagt å trene i kveld når kjæresten dro til en kompis. Så kom det en sms fra kjæresten i ettermiddag at møblene vi har bestilt hadde kommet.

Så da ble det møbelsammenskruing istedet (og det bordet her var så stort og tungt at det tok evigheter med tid!). Stolene orker jeg ikke tenke på engang. Trekket er skikkelig trangt, og klarer ikke "kle på"stolene. Er rett og slett utslitt, og fingrene mine funker ikke lenger (tror faktisk ikke jeg har fingeravtrykk lenger :fnise: ).

Kanskje jeg kan kjøre på med en dobbel økt i morgen? En på morgenen, og en på ettermiddag/kveld? Eller det det dumt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i går! Var hardere enn jeg hadde forventet, og måtte kapitulere på et par av øvelsene. Jeg klarer faktisk ikke å ta en eneste "godkjent" pushup, selv på knærne, herregud jeg må ha svake armer... Håper det kommer seg!

Tar økt nr. 2 nå straks, selv om jeg er så stiv i låra at jeg grynter som en gammel kar når jeg reiser meg fra sofaen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i går! Var hardere enn jeg hadde forventet, og måtte kapitulere på et par av øvelsene. Jeg klarer faktisk ikke å ta en eneste "godkjent" pushup, selv på knærne, herregud jeg må ha svake armer... Håper det kommer seg!

Tar økt nr. 2 nå straks, selv om jeg er så stiv i låra at jeg grynter som en gammel kar når jeg reiser meg fra sofaen. :fnise:

Det blir lettere om noen dager. På dag 5 klarte jeg 2*10 push ups fra knærne, og siden har jeg brukt øvelsen til å forbedre teknikk (og kjenner godt at bedre teknikk gir bedre utbytte av øvelsen).

Skal ta dag 8 i dag, Har ikke lyst så må lage mentale bilder av meg selv om hvordan jeg kommer til å se ut til sommeren om jeg trener vs hvordan jeg ser ut om jeg ikke trener... Sprettrumpe og sexy mage = her kommer jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lettere om noen dager. På dag 5 klarte jeg 2*10 push ups fra knærne, og siden har jeg brukt øvelsen til å forbedre teknikk (og kjenner godt at bedre teknikk gir bedre utbytte av øvelsen).

Skal ta dag 8 i dag, Har ikke lyst så må lage mentale bilder av meg selv om hvordan jeg kommer til å se ut til sommeren om jeg trener vs hvordan jeg ser ut om jeg ikke trener... Sprettrumpe og sexy mage = her kommer jeg!!!

Synes faktisk det var en god del lettere i dag enn i går! Og det er ganske utrolig. Så jeg har absolutt trua. :) Jeg trente veldig mye før, bare ikke styrke, så teknikken der tar vel litt tid å innarbeide. :)

Mentale bilder funker her også. :gjeiper: Ekte bilder også, kom over denne i dag, virkelig inspirerende bilder! Utrolig hva som går an på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...