Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Når på dagen legger dere treningen?

Jeg tar det på kvelden, etter ungene har lagt seg.

Velg det tidspunktet som passer deg selv best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på dag 6 nå (to dager jeg ikke hadde tid pga. overtid etc. så har gått 8 dager siden jeg begynte) og merker stor forskjell fra de første dagene allerede! Squatter litt lavere, hopper litt høyere, og klarer nok snart å følge Natalie på de fleste øvelsene utenom pushups. Ikke like sliten ved slutten av økta heller. Nesten ikke støl nå. Nesten så jeg tror det er overkommelig med level 2 etterpå, med tanke på hvor jææævlig det var med level 1 de første dagene :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1, Nivå 1 er gjennomført. :takke:

Kan kort oppsummeres i ett ord: AU!

Jeg hadde ikke nok væske i kroppen på forhånd, så ble kjempetørst undeveis og etterpå. Og herlighet, så dårlig form jeg er. Jeg ble fullstendig utslitt og holdt på å sovne når jeg lå på ryggen og skulle holde vektene over meg og til siden. Litt av en økt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg også gjøre! Skal laste ned videoen i dag, og kjøpe vekter på torsdag! Men, hvor mye bør de veie? 1,5kg eller 2kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt av lasset forrige uke pga sykdom, men startet i går igjen. Hardt! Jeg bruker 3 kg's vekter.

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Dette vil jeg også gjøre! Skal laste ned videoen i dag, og kjøpe vekter på torsdag! Men, hvor mye bør de veie? 1,5kg eller 2kg?

Det kommer jo ann på hva du klarer. Prøv dvd-en før du kjøper vektene. Bruk flasker som du fyller vann på istedenfor. Er det tungt, holder det med 1,5 kg, men om du merker at du godt kunne hatt det tyngre kjøper du 2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere mange små pauser underveis? :huh:

Jeg måtte ta en drikkepause mellom hver øvelse, men en liten slurk fra et vannglass tar jo ikke lange tiden. Men endte jo med noen sekunder mellom hvert bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Glem gimikker som dette. Å komme seg i form innebærer å forandre på livsstilen sin.

Trening er en del av livsstilen. En slik dvd er en fin måte å komme i gang treningen på. Man må selvfølgelig fortsette å trene etter de 30 dagene, men det både tror og håper jeg alle her vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem gimikker som dette. Å komme seg i form innebærer å forandre på livsstilen sin.

Ehh.... dette er jo en måte å endre livsstilen sin på...???

Sammen med å spise sunt, er dette en fin måte å komme i gang på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem gimikker som dette. Å komme seg i form innebærer å forandre på livsstilen sin.

Er det en gimmick å begynne å trene?

Selv om treningsvideoen heter 30 days shred betyr ikke at det er ment at man skal slutte å trene etter at 30 dager er gjennomført.

At du forstår det slik gjør egentlig deg bare til en korttenkt dust.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem gimikker som dette. Å komme seg i form innebærer å forandre på livsstilen sin.

Prøv dvden selv du! Om det blir en gimmick velger man selv, ved å tro at 30 dager er nok for resten av livet eller får smaken på trening og fortsetter med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem gimikker som dette. Å komme seg i form innebærer å forandre på livsstilen sin.

Når jeg begynte med 30 days shred, så var det fordi de 30 dagene skulle gi meg en kickstart inn i treningens verden. Det er nå 2 år siden, og i dag er jeg en stram, muskelsatt jente som bare spiser sunt og GODT, trener mye, og elsker den nye livsstilen min. Jillian Michaels og 30 days shred ga meg motivasjon, inspirasjon, kunnskap og tips slik at jeg kunne ta de første skrittene mot å faktisk lære meg trening og treningsøvelser. For noen er det kanskje en gimmick, for meg var det første skritt inn i et fantastisk godt liv med en kropp jeg elsker.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler meg allerede i litt bedre form enn før jeg startet! :danse: Tar ikke like mange pauser, og er ikke like støl lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest igjennom hele tråden, lastet ned og sett på level 1. I morgen blir første dag! ER i utrolig dårlig form samtidig som at jeg har astma og ryggproblemer, så jeg trenger en blanding av kondisjon og styrke. Treningssenter blir for dyrt for meg, så da er jo hjemmevideo perfekt!

Har prøvd en video med pilates før, men syntes det ble litt vanskelig rent teknisk (er ikke så myk og grasiøs :fnise:) og var ikke noe kondisjon der.

Håper virkelig at jeg klarer å holde ut 30 dager med trening HVER dag! Kommer nok til å bruke denne tråden som motivasjon, ja! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med level 1, deg 7! Synes fortsatt det er tungt! Men jeg ser faktisk en liten forskjell på kroppen :) så når jeg begynner å miste motivasjonen, så får jeg tenke hardt på at jeg kommer til å se bedre ut om 23 dager!:) hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med level 1, deg 7! Synes fortsatt det er tungt! Men jeg ser faktisk en liten forskjell på kroppen :) så når jeg begynner å miste motivasjonen, så får jeg tenke hardt på at jeg kommer til å se bedre ut om 23 dager!:) hvordan går det med dere andre? :)

Jeg sitter i sofaen og skuler bort på dvd'en og banner. Har ikke lyst til det her i dag. Har spist frokost og drukket masse vann sånn at jeg ikke "tørker ut" som i går.

Må bare prøve å fokusere på hvor utrolig digg det er når jeg er ferdig og kan gå i dusjen (og hvor mye mer digg kroppen min kommer til å være om 28 dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...