Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Gjest Thessie!

Når jeg gjorde 30 days shred brukte jeg til sammen 7kg med vekt i hver hand, inkludert stanga. Trodde Jillian brukte tunge vekter, jeg ville ikke være verre. Jaja, ble jo godt trent, og lærte noe nytt nå :fnise:

Og jeg som synes 2 kg er nok :gjeiper: Men du ble nok godt trent, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg gjorde 30 days shred brukte jeg til sammen 7kg med vekt i hver hand, inkludert stanga. Trodde Jillian brukte tunge vekter, jeg ville ikke være verre. Jaja, ble jo godt trent, og lærte noe nytt nå :fnise:

Oi, det må ha vært litt tungt da? :P Men godt trent ble du vel, hadde du noe effekt av de 30 dagene ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det var denne videoen som fikk meg opp av sofaen og gjorde at jeg nå er blitt et sunt menneske som liker å trene!

Jeg tok den annenhver dag, for jeg greide ikke hver dag pga utbrenthet. I begynnelsen lå jeg på gulvet og pusta som en gal og måtte ta pauser underveis i Level 1. Hvis jeg tar dem som oppfriskning nå blir jeg fortsatt sliten, men da må jeg gjøre det tyngste på Level 2 og 3. (Nathalie-style). Så jeg har sett en enormt stor bedring!

Nå tar jeg Jillians "Banish Fat Boost Methabolism" og "No More Trouble Zones". De varer i en time hver, og er på en måte "Level 3 +!" I tillegg har jeg begynt å jogge!

Så, jaaa, det virker!

Bruker vekter som er 1,5 kilo. De skal ikke være så tunge, for det er veldig mye repetisjoner. På den "No More Trouble Zones...." sier hun "du lurer sikkert på hvorfor jeg har så lette vekter, og tenker "I bet that girl can curl 20’s". Yeah I can, men jeg kan ikke det i fem minutter, og derfor skal man ikke bruke så tunge vekter".

Herlighet, man kan jo utenat det hun sier etter hvert, og hun sier mye irriterende ting, som at hun stadig akker seg over at de andre er mye mer myke enn henne, og at hun kommeterer ting de sier, som vi ikke hører fordi de ikke har mikrofoner. Men etter hvert går det jo an å bare ha på videoen og ha musikk istedet for lyd.

Lykke til! Det anbefales, selv om det kan være kjedelig! Jeg brukte riktignok 60 dager i stedet for 30 fordi jeg ikke orker daglig, men det funka strålende likevel!

Endret av Rainbow81
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det var denne videoen som fikk meg opp av sofaen og gjorde at jeg nå er blitt et sunt menneske som liker å trene!

Jeg tok den annenhver dag, for jeg greide ikke hver dag pga utbrenthet. I begynnelsen lå jeg på gulvet og pusta som en gal og måtte ta pauser underveis i Level 1. Hvis jeg tar dem som oppfriskning nå blir jeg fortsatt sliten, men da må jeg gjøre det tyngste på Level 2 og 3. (Nathalie-style). Så jeg har sett en enormt stor bedring!

Nå tar jeg Jillians "Banish Fat Boost Methabolism" og "No More Trouble Zones". De varer i en time hver, og er på en måte "Level 3 +!" I tillegg har jeg begynt å jogge!

Så, jaaa, det virker!

Bruker vekter som er 1,5 kilo. De skal ikke være så tunge, for det er veldig mye repetisjoner. På den "No More Trouble Zones...." sier hun "du lurer sikkert på hvorfor jeg har så lette vekter, og tenker "I bet that girl can curl 20’s". Yeah I can, men jeg kan ikke det i fem minutter, og derfor skal man ikke bruke så tunge vekter".

Herlighet, man kan jo utenat det hun sier etter hvert, og hun sier mye irriterende ting, som at hun stadig akker seg over at de andre er mye mer myke enn henne, og at hun kommeterer ting de sier, som vi ikke hører fordi de ikke har mikrofoner. Men etter hvert går det jo an å bare ha på videoen og ha musikk istedet for lyd.

Lykke til! Det anbefales, selv om det kan være kjedelig! Jeg brukte riktignok 60 dager i stedet for 30 fordi jeg ikke orker daglig, men det funka strålende likevel!

Så bra å høre! Jeg er veldig aktiv utenom, med både fotball og innebandy, men er litt lei av det samme og vil prøve noe nytt. Men at du kan det utenatt må jo være ett bra tegn c,") Du er virkelig flink! Tror jeg starter med vannflaske, så om det blir for lett blir det innkjøp av vekter i forskjellige tyngder :-) Tusen takk for at du delte dette med meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det må ha vært litt tungt da? :P Men godt trent ble du vel, hadde du noe effekt av de 30 dagene ? :)

Det var helsikkes tungt, svetten rant, og musklene spente seg i alle kanter og bauer. Etter 30 dager hadde jeg faktisk strammet GODT inn over alt :) missa aldri en eneste dag av de 30 dagene, og følte jeg fikk mye igjen for det.

Det som hjalp meg var å ta frem en skriveblokk og notere hva jeg følte etter hver trening. feks:

dag 1: svetten laga store dammer på gulvet, hele kroppen verker, vil dø.

Så litt lignende pjatt i mellom.

dag 5: svetter en del mindre, spenstigere, pulsen er litt bedre, øvelsene lettere.

osv..

Dag 17: EKSTREMT mye bedre enn dag 1, alt går lettere. osv.

Jeg merka ikke spesielt hardt fra dag 1 til dag 30, men når jeg skrev det ned, så la jeg merke til forskjeller som i at jeg peste ikke så hardt lenger, jeg var bedre trent, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helsikkes tungt, svetten rant, og musklene spente seg i alle kanter og bauer. Etter 30 dager hadde jeg faktisk strammet GODT inn over alt :) missa aldri en eneste dag av de 30 dagene, og følte jeg fikk mye igjen for det.

Det som hjalp meg var å ta frem en skriveblokk og notere hva jeg følte etter hver trening. feks:

dag 1: svetten laga store dammer på gulvet, hele kroppen verker, vil dø.

Så litt lignende pjatt i mellom.

dag 5: svetter en del mindre, spenstigere, pulsen er litt bedre, øvelsene lettere.

osv..

Dag 17: EKSTREMT mye bedre enn dag 1, alt går lettere. osv.

Jeg merka ikke spesielt hardt fra dag 1 til dag 30, men når jeg skrev det ned, så la jeg merke til forskjeller som i at jeg peste ikke så hardt lenger, jeg var bedre trent, osv.

Veldig god idé med å skrive ned ja! Men enda bedre at du har fått uttelling fra de 30 dagene :-) Jeg får nesten lyst til å slå på nå jeg! Men tror jeg sparer det til morgenkvisten :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig god idé med å skrive ned ja! Men enda bedre at du har fått uttelling fra de 30 dagene :-) Jeg får nesten lyst til å slå på nå jeg! Men tror jeg sparer det til morgenkvisten :-)

Ja, spar det til i morgen, for det som er med meg i allefall er at jeg kan ikke trene etter et visst tidspunkt på dagen for jeg blir så energisk. Og det 30days slet meg kanskje ut der og da, men utover dagen ble jeg veldig opplagt og i form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 1: svetten laga store dammer på gulvet, hele kroppen verker, vil dø.

HAHA! "I want you to feel....like you’re going to...dieeee!!"

Du er gæren du, vekter på sju kilo!!! Hjelpes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad når snille folk som dere vil dele dette med meg! Dere gir meg motivasjon :-) Og det skal bli store putter under meg når jeg er ferdig.. Gleder meg til å starte :-) Men ikke på 7 kilo da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! "I want you to feel....like you’re going to...dieeee!!"

Du er gæren du, vekter på sju kilo!!! Hjelpes!

Akkurat DEN setninga husker jeg så godt, og ja faen, det var rett før de 4-5-6 første dagene :fnise:

Ja, jeg er gal, tydeligvis, fant den artikkelen der det stod hvor tunge de brukte var og bare "ups, right". Hun er jo trimdronninga, så jeg tenkte jeg måtte få meg noe som tok skikkelig i, så jeg la på noen vektskiver og GAME ON :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det funka jo tydeligvis også!! Jeg hadde aldri i verden klart det med så tunge, så jeg er mektig imponert!

Husker også at hun påstår at man kan høre på henne at hun blir sliten. Yeah right.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det funka jo tydeligvis også!! Jeg hadde aldri i verden klart det med så tunge, så jeg er mektig imponert!

Husker også at hun påstår at man kan høre på henne at hun blir sliten. Yeah right.

Ja, den og husker jeg godt, jeg stod der med de vektene, og peste så jeg nesten ikke hørte meg selv tenke, og var gele i alle delene av kroppen. Hun nevnte noe om at nå begynner hun å bli litt sliten, og man kan høre det på pusten, og jeg fortsatte å pese som et lokomotiv og tenkte "ja, KISS MY #%!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den og husker jeg godt, jeg stod der med de vektene, og peste så jeg nesten ikke hørte meg selv tenke, og var gele i alle delene av kroppen. Hun nevnte noe om at nå begynner hun å bli litt sliten, og man kan høre det på pusten, og jeg fortsatte å pese som et lokomotiv og tenkte "ja, KISS MY #%!" :ler:

Hahahahahahaha!!! :laugh: Fantatisk bilde jeg fikk i hodet nå!

Også våger hun å si at hun er noe helt vanvittig lite myk, bare fordi "assistentene" hennes er mye mykere. (Jeg er mye dårligere). Og at man blir bedre av å trene. Well, Jillian, hvis man blir det burde vel du være på de andres nivå for lenge siden? Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahahahaha!!! :laugh: Fantatisk bilde jeg fikk i hodet nå!

Også våger hun å si at hun er noe helt vanvittig lite myk, bare fordi "assistentene" hennes er mye mykere. (Jeg er mye dårligere). Og at man blir bedre av å trene. Well, Jillian, hvis man blir det burde vel du være på de andres nivå for lenge siden? Haha!

Hahahaha jaaaa!! Det verste er at jeg, som er verdens stiveste person til vanlig, ble gaaanske myk etter all den 30 days shred treninga, når jeg starta så tenkte jeg at når til og med Jillian er så stiv, så gjør det ikke noe om jeg er det, men på siste dagene så klarte jeg å legge handflatene ned i gulvet mens jeg stod neeesten helt rett i knærne, og DET er stort det! Før klarte jeg bare å bøye meg ned til midt på leggen, eller knærne, hæhæh. Men ja, Jill burde være MYYYYYE mykere enn oss andre da, burde kunne legge seg nesten helt rundt seg selv som en katt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første økt er overstått, og jeg er dritsliten, selv om jeg juksa litt med lettere vekter og tok en liten pause her og der. Jeg har ikke trent på leenge (dvs siden jeg ga opp nyttårsforsettet mitt i februar i fjor :gjeiper:), så satser på at det tar seg opp etterhvert :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Thessie!

Min første økt er overstått, og jeg er dritsliten, selv om jeg juksa litt med lettere vekter og tok en liten pause her og der. Jeg har ikke trent på leenge (dvs siden jeg ga opp nyttårsforsettet mitt i februar i fjor :gjeiper:), så satser på at det tar seg opp etterhvert :hoppe:

Så lenge du holder ut de første dagene så merker du nok forskjell allerede om noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooohhh, jeg hiver meg på. Begynner i ettermiddag. Gjøre dere dvd'en hver dag?

Jeg håper å gå ned 5 kg på en måned. Men vi får se:) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg starter i kveld :-D Jeg har lasta ned dvd'en og planlegger å gjør det hver dag i 30 dager ja :-) veldig giret!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun burde være slangemenneskemyk, men neidaaaa. På de andre videoene virker det som hun EGENTLIG er litt sur på de andre som er så myke, men later som at det ikke gjør noe at de prøver å "outshine" henne, som hun sier.

Lykke til, alle! :-) Jeg klarte som nevnt fint å få resultater med annenhver dag, men man ser sikkert kjappere resultater av hver dag! Og det morsomme er at når man plutselig er på level 3 føles level 1 som ingenting! :-)

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...