Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Tenker akkurat det samme jeg også. Men det jeg tror er fordelen med å gjøre det på morgenen, er at da er du ferdig med det for dagen. Spesiellt hvis motivasjonen begynner å forsvinne.. Da trenger du ikke "grue" deg til kvelden :)

Stå på! dette skal vi klare :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er dag 2 gjennomført!

Første runde var fullstendig grusom. Følte jeg ikke hadde noe energi i det hele tatt og øvelsene ble bare "sånn halvveis".

Men så kom runde 2 og 3 og alt ble mye lettere, og jeg fikk en liten energiboost. Kjenner at jeg har et stort forbedringspotensiale, men det endte med å bli bedre enn i går.

Og veldig fornøyd med at jeg har drukket så mye vann! Drakk nesten en liter før jeg begynte, og nesten en halvliter underveis. - Det er mer vann enn hva jeg pleier å drikke på en hel dag!

Endret av lema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjennomført økt nr. 8! Idag klarte jeg å gjennomføre alle øvelsene tilnærmet Natalie, til og med push-ups!!! Sykt fremgang på en uke, med tanke på de første øktene der jeg knapt holdt følge med Anita :P

Kvir meg litt til å begynne på level 2 om noen dager, og føle meg som dag 1 igjen. haha!

Forøvrig er det jeg synes er mest slitsomt med å gjennomføre dette opplegget ikke selve treningen, men at jeg må dusje hver dag.... Er så kjedelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 på level 1 er nettopp gjennomført! Svetten renner, og jeg trodde jeg skulle mist vektene på den nest siste styrkerunden. Og jeg har bare 1 kg vekter! :sukk: også blir det jo bare verre på level 2 og 3! Hvordan skal dette gå?! Er ikke sånn kjempefristende å fortsette, men hvis jeg skal få gått ned noen kilo og strammet opp kroppen litt, så er det prisen å betale. Også må jeg si at det er oppløftende å se at dere mener det blir lettere etter hvert!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og etter det føler jeg meg sikkert mye bedre :) Man får jo en utrolig deilig følelse etterpå, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger en dag etter nå, trente ikke i går. Men i dag er jeg back on track, i morgen er min siste dag på nivå en :) Skal også få kjøpt meg skikkelige vekter nå, vannflasker blir litt for glatte å holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt videoen på pc'n i nesten et år, og i dag kom jeg endelig i gang:p Puh! Kjenner jeg kommer til å være dødsstøl i morra:p Ikke alle øvelsene som var like tunge å gjennomføre, men noen av dem var HARDE! Prøver å holde følge med Natalie, bortsett fra armhevingene, de har jeg alltid tatt på knærne. Men kanskje en vakker dag:)

På tide å komme tilbake til sin gamle form igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt videoen på pc'n i nesten et år, og i dag kom jeg endelig i gang:p Puh! Kjenner jeg kommer til å være dødsstøl i morra:p Ikke alle øvelsene som var like tunge å gjennomføre, men noen av dem var HARDE! Prøver å holde følge med Natalie, bortsett fra armhevingene, de har jeg alltid tatt på knærne. Men kanskje en vakker dag:)

På tide å komme tilbake til sin gamle form igjen nå...

Jeg klarte det idag, på dag 8. (dvs. prøvde ikke før nå, men det gikk!!) Da kan alle klare det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle de hysteriske damene som siterte meg:

Dette er en gimmick. Alle programmer som fokuserer på slike korte tidsintervaller er gimmicker. Sett opp en egen plan med langtidsperspektiv og aksepter at å holde seg i form / slank er en livslang prosess- noe som krever mye innsats og konsekvent planlegging (ikke en TV-shop DVD).

Endret av Adonis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det idag, på dag 8. (dvs. prøvde ikke før nå, men det gikk!!) Da kan alle klare det :fnise:

Da er det håp for meg også! Må bare greie å holde på med dette hver dag! "Heldigvis" har jeg ikke mye å gjøre etter jobb for tiden, så har egentlig ingen unnskyldninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle de hysteriske damene som siterte meg:

Dette er en gimmick. Alle programmer som fokuserer på slike korte tidsintervaller er gimmicker. Sett opp en egen plan med langtidsperspektiv og aksepter at å holde seg i form / slank er en livslang prosess- noe som krever mye innsats og konsekvent planlegging (ikke en TV-shop DVD).

En gimmick som kan fungere hvis man begynner å trene andre tin etter å ha fullført de 30 dagene.. (eller underveis)

Hvis man klarer å fullføre de 30 dagene så tror jeg man er i ganske god form i forhold til hva man er uten noe trening, og man er sikkert keen på bedre resultater ---> man begynner å trene !!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er dag 2 gjennomført!

Første runde var fullstendig grusom. Følte jeg ikke hadde noe energi i det hele tatt og øvelsene ble bare "sånn halvveis".

Men så kom runde 2 og 3 og alt ble mye lettere, og jeg fikk en liten energiboost. Kjenner at jeg har et stort forbedringspotensiale, men det endte med å bli bedre enn i går.

Og veldig fornøyd med at jeg har drukket så mye vann! Drakk nesten en liter før jeg begynte, og nesten en halvliter underveis. - Det er mer vann enn hva jeg pleier å drikke på en hel dag!

Det er vel ofte sånn, at når man kommer igang er det lettere å fortsette. Bare vent til du er et stykke uti level 3, og begynner å innse at det er gjennomførbart! :jepp:

Til alle de hysteriske damene som siterte meg:

Dette er en gimmick. Alle programmer som fokuserer på slike korte tidsintervaller er gimmicker. Sett opp en egen plan med langtidsperspektiv og aksepter at å holde seg i form / slank er en livslang prosess- noe som krever mye innsats og konsekvent planlegging (ikke en TV-shop DVD).

Jeg siterte ikke deg, vet ikke hva du sa før, men: For folk som ikke har trent før er dette en kjempebra start! Det er klart vi skjønner at 1 mnd med dette ikke er nok for resten av livet. Det sier jo seg selv. Men man kommer fort i bedre form, noe som gir motivasjon, noe som igjen gir lyst til å fortsette med et sunt og aktivt liv. For meg som aldri hadde trent var det en kjempeboost å begynne på dette, og det fikk meg skikkelig igang. Nå trener jeg med hardere og mer langvarige videoer kombinert med jogging og kickboxing. Jeg fikk masse motivasjon og har forandra livet mitt takket være denne videoen!:-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle de hysteriske damene som siterte meg:

Dette er en gimmick. Alle programmer som fokuserer på slike korte tidsintervaller er gimmicker. Sett opp en egen plan med langtidsperspektiv og aksepter at å holde seg i form / slank er en livslang prosess- noe som krever mye innsats og konsekvent planlegging (ikke en TV-shop DVD).

Det eneste du gjør er ta motivasjon fra folk. Det er jo bra at de som har starta her faktisk har starta å trene, de har begynt å gjøre en livsstilsendring. Og alle her burde fortsette å trene, og bare ta dette som et springbrett på vei inn i et sunnere liv.

Har ikke du noe motiverende å komme med så foreslår jeg at du pakker deg ut av tråden før du dreper treningslysta. :trene:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å trene i dag jeg:( Deperimert og umotivert idag.. Tenkte å trene imorgen tidlig og om jeg orker trene en gang til på kvelden. Funker det tror dere? :) Er så absolutt ikke gøy å trene når man er umotivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg orker ikke å trene i dag jeg:( Deperimert og umotivert idag.. Tenkte å trene imorgen tidlig og om jeg orker trene en gang til på kvelden. Funker det tror dere? :) Er så absolutt ikke gøy å trene når man er umotivert.

Det tror jeg går helt fint :) Det er ikke kjekt å trene hvis man på død og liv ikke vil eller har motivasjon der og da, da er det bedre å vente litt og trene litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg går helt fint :) Det er ikke kjekt å trene hvis man på død og liv ikke vil eller har motivasjon der og da, da er det bedre å vente litt og trene litt senere.

Så bra! Kanskje jeg heller tar den helt ut og trener 2 ganger imorgen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, jeg vil! Hvor får jeg tak i filmen? MEEEEN jeg trener 4 ganger i uken fra før av og går turer på 1,5 time 7 ganger i uken..sååå..jeg kommer sikkert til å være dau :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg orker ikke å trene i dag jeg:( Deperimert og umotivert idag.. Tenkte å trene imorgen tidlig og om jeg orker trene en gang til på kvelden. Funker det tror dere? :) Er så absolutt ikke gøy å trene når man er umotivert.

Hvis du ellers er flink å trene, så skulle ikke en dag uten trening gjøre noe. Det kan drepe lysten helt, dersom du får dårlige opplevelser på grunn av liten motivasjon. Men er jo viktig å passe på at en dag ikke blir flere.

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...