Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

AB med kneet her igjen :vinke:

Økt 5 på Level 2 ferdig, wohooo!! Gikk sånn tålelig greit med kneet i dag, og gjorde vanlige knebøy-øvelser isteden for å fram og bak, tror det var lurt! :jepp:

------

Har et annet "problem" -- blir så svett utover at det er vanskelig å få feste til armene på den planke-øvelsen der en skal hoppe fram og tilbake! I dag måtte jeg holde meg fast i matta for å ikke skli :fnise:

Ang mat så har jeg kutta ut snop/brus på hverdager, bytta ut brød med knekkebrød og spiser mindre av pasta/ris, og mer grønnsaker. Og sist jeg veide meg (på dag 2 av Level 2) hadde jeg gått ned nesten 3 kg! :bolledeig:

Flink, Flink, Flink!

Føler meg nesten litt digg i dag, etter å ha oppdaget at jeg har gått ned nesten 5 cm rundt magen. Har stått foran speilet og titta en god stund.

Endret av lema
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen her som har regnet på hvor mange kalorier de forbrenner på en økt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen her som har regnet på hvor mange kalorier de forbrenner på en økt?

Har ikke pulsklokke, så vet ikke nøyaktig, men tar utgangspunkt i at jeg forbrenner ca 200kcal per økt. Men hvor mye man forbrenner er forskjellig fra person til person. Jeg skal kjøpe pulsklokke ved neste lønn så jeg får riktig kcal-utregning.

Endret av lema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pulsklokke, så vet ikke nøyaktig, men tar utgangspunkt i at jeg forbrenner ca 200kcal per økt. Men hvor mye man forbrenner er forskjellig fra person til person. Jeg skal kjøpe pulsklokke ved neste lønn så jeg får riktig kcal-utregning.

Takk for svar:)

Det var noe sånt jeg tenkte meg ja... Samtidig som jeg syns det er rart at det kan gjøre sånne "underverk" med kroppen om det kun er 200 kalorier... Kanskje du kunne ha opdatert her når du finner det ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg "Jilian Michaels, the collection" I posten! :D Har bare betalt sånn 130-140kr for den, så ga i allefall ikke en formue for torturen. Mitt mål er å overvinne noe av dette her, for det er lenge siden jeg trente 30days shred, det har blitt noe tungtvektstyrke etter det, og jeg vil bare ta meg en alternativ treningsform en og anna dag. :D

Så her kan jeg velge mellom No more trouble zones, trouble zones har jeg ikke, men den sparer vi til problemet dukker opp hvis det gjør det, 6week six pack, men flat mage har jeg allerede, og den er ok. Men Banish Fat Boost Metabolism er visst høyaktivitets cardio trenning, og jeg har ikke den beste kondisen i verden. Vi prøver den, oppdaterer her, om jeg overlever :D

StarChild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 er unnagjort og jeg klarte mindre av styrkeøvelsene i dag enn i går, muligens fordi jeg var så støl.

Jeg må få tak i noen lettere vekter, for jeg klarer ikke alle repetisjonene.

Får prøve å fylle noen vannflasker og se om det gjør susen. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytti F...må jo miste mange kg bare av svette :P

Dag 1 på level 2 er nå unnagjort. Jeg klarte ikke å ta alle øvelsene fult ut da jeg kjente jeg begynte å få skikkelig hodepine. Så pusha ikke så hardt gjennom typiske "hoppe" øvelser (for det er da jeg merker det mest) og prøvde heller litt hardere der jeg ikke merka så godt hodepina.

Men jeg klarte nå å bli veldig svett likevel. Mye mer enn dag 10 på level 1 :P

Syns vi er superflinke ;)

Så syns jeg det er godt at dere opptaterer, for jeg blir mer motivert over at jeg og kan fortelle at jeg også har vært flink ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen her som har regnet på hvor mange kalorier de forbrenner på en økt?

Jeg har pulsklokke og den viste 276 kalorier forbrent i dag, 18 % fett.

Nå klarte jeg, som skrevet tidligere, ikke alle styrkeøvelsene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2, level 2! Fy f*** så sliten jeg er! Verker i hele kroppen.. må ha noen pittesmå pauser innimellom, men det kommer seg vell!:) dette skal vi klare å presse oss igjennom jenter!(og gutter?) :)

Keep up the god work, and we'll be there in no time!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok level 1 på søndag Bruker det som tillegg til annen trening og gjør det derfor ikke hver dag. Men jeg er fremdeles sinnsykt støl i musklene. Spesielt i leggene og lårene. Hvis dere er like støle som meg skjønner jeg ikke hvordan dere klarer å gjennomføre det hver dag. Klarer dere å gi alt til tross for stølheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok level 1 på søndag Bruker det som tillegg til annen trening og gjør det derfor ikke hver dag. Men jeg er fremdeles sinnsykt støl i musklene. Spesielt i leggene og lårene. Hvis dere er like støle som meg skjønner jeg ikke hvordan dere klarer å gjennomføre det hver dag. Klarer dere å gi alt til tross for stølheten?

Når jeg er støl, så hjelper det å varme litt ekstra opp, for når kroppen blir varmere og mer tøyd, så forsvinner stølheten mye :) Men ja, de første dagene var JÆVLIG VONDT, men det blir bedre, jeg ga f i stølhet, og varma heller litt ekstra opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare skikkelig støl på dag 2, etter det ga det seg.

Og har ikke blitt så støl etter det. Men får jo se nå da når jeg har begynt på level 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svetten renner..hvorfor det? Jo det er fordi jeg nettopp ble ferdig med dag 6/30! Jeg skulle gjøre det før jeg dro ut i dag, men rakk ikke. Da jeg var ute spiste jeg en kyllingburger med ei venninne :sjokk: Fristelsen ble altfor stor og det smakte utrolig godt! MEN da jeg kom hjem fikk jeg kjempedårlig samvittighet. Så etter at jeg fikk gjort det som skulle gjøre ellers, kvinnet jeg meg opp, tok på treningstøy og startet litt over halv ti!

Herregud, jeg har blitt gal! Dette hadde nemlig IKKE vært tema for et par uker siden!

Synes flere av øvelsene går bedre og jeg kommer meg fortere til hektene igjen, men synes fortsatt at den første kardioen er hard, og jeg puster og hveser, ja hveser! Hjelper ikke med Ventolinen heller, så skjønner liksom ingenting. Har ikke vært sånn før :vetikke: Men men, jeg tok en ti sekunders pause midt i, gjennomførte siste hoppetau øvelse, og tok 30 jumping jacks til slutt, siden jeg hoppet over den da jeg hadde pause.

Etter det gikk det mye bedre! :hoppendeglad:

Edit: Var forresten en person som så meg gjennom vinduet mitt! Han stod å så på en ganske god stund før han gikk videre. Herregud det var litt flaut men, det presset meg ekstra hardt til å fullføre øvelsen da! :fnise:

Endret av Bloodflowers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...godt jeg bor i hus over flere etasjer og har stua i andre etasje :P Så ingen ser meg, bortsett fra mannen min da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er støl, så hjelper det å varme litt ekstra opp, for når kroppen blir varmere og mer tøyd, så forsvinner stølheten mye :) Men ja, de første dagene var JÆVLIG VONDT, men det blir bedre, jeg ga f i stølhet, og varma heller litt ekstra opp.

Takk for svar :) Jeg får bare pine meg gjennom det. Jeg tenkte jeg skulle bli enda flinkere til å gjennomføre programmet. Ta det hver dag jeg ikke er på treningssenteret. Jeg blir veldig inspirert av å lese tråden! Jeg vil være like flike som alle superdamene her inne! :trene:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Var forresten en person som så meg gjennom vinduet mitt! Han stod å så på en ganske god stund før han gikk videre. Herregud det var litt flaut men, det presset meg ekstra hardt til å fullføre øvelsen da! :fnise:

OI! Da tror jeg ikke at jeg hadde klart å fullføre. Hadde fått noia av at kjæresten min så på... Glad jeg er i 7. etasje!

I morgen er det dag 2 på nivå 2. Gruer meg litt.

Håper leggene føles bedre etter en hviledag. Måtte løpe til banen istad - hele 10 meter - og fikk vondt på innsiden av leggene som varte i nesten tre kvarter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OI! Da tror jeg ikke at jeg hadde klart å fullføre. Hadde fått noia av at kjæresten min så på... Glad jeg er i 7. etasje!

I morgen er det dag 2 på nivå 2. Gruer meg litt.

Håper leggene føles bedre etter en hviledag. Måtte løpe til banen istad - hele 10 meter - og fikk vondt på innsiden av leggene som varte i nesten tre kvarter :(

Hehe, ja jeg tittet innom nivå 2 her en dag og der er det MYE planke!! Skjønner godt at du har vondt!

Jeg bor i blokk, i tredje etasje, men ved parkeringsplassene kan man se inn, og jeg tenkte jo ikke på å trekke for gardinene! Siden han stod ganske langt unna gikk det greit. Hadde definitivt ikke klart å avslutte om han stod nærmere! Tenkte for meg selv at han sikkert så på noe annet... :sjenert:

Tror det er greit å ta en hviledag innimellom, ja :) Hvor mange hviledager pleier du å ta lema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg tittet innom nivå 2 her en dag og der er det MYE planke!! Skjønner godt at du har vondt!

Jeg bor i blokk, i tredje etasje, men ved parkeringsplassene kan man se inn, og jeg tenkte jo ikke på å trekke for gardinene! Siden han stod ganske langt unna gikk det greit. Hadde definitivt ikke klart å avslutte om han stod nærmere! Tenkte for meg selv at han sikkert så på noe annet... :sjenert:

Tror det er greit å ta en hviledag innimellom, ja :) Hvor mange hviledager pleier du å ta lema?

Jeg har en planlagt hviledag hver lørdag. Og i går tok jeg en ekstra hviledag pga. leggene. Får "krampeaktig" vondt midt på leggen under den store leggmuskelen, og det er ikke noe særlig. Ser ut som det blir en ekstra hviledag i dag siden kjæresten ikke er frisk og muligens blir hjemme fra jobb. Pokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ukes treningsforbud med mistanke om leggbetennelse... kjenner det verker i kroppen for å få komme i gang, jeg har så lyst til å trene! Kjedelig å ikke få lov! Men alle dere andre er kjempeflinke! Dere får trene litt for meg resten av uka, så skal jeg komme sterkt tilbake neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist Bellamy. Men det er viktig å lytte til kroppens signaler. Etter denne uka, kan du begynne på ny frsk igjen! Bare tenk det at du iallefall har treningslyst, og bare det er en god start!

7/30 i dag. Det vil si at jeg snart skal over på nivå 2 og jeg kan ikke si at jeg gleder meg. Føler ikke at jeg er helt klar for det enda, i og med at nivå 1 fortsatt er hard på noen av øvelsene. Vurderer om jeg skal vente litt med nivå 2, men vi får se :)

Alle her er så flinke! Og det er virkelig oppmuntrende å kunne fortelle om treningen til noen andre! Det gjør det mye lettere å fortsette når jeg tenker på at jeg kan skryte litt av det her etterpå, haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...