Rhiannon Skrevet 13. april 2012 #101 Del Skrevet 13. april 2012 Hei FrøkenStrøken, hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 13. april 2012 Forfatter #102 Del Skrevet 13. april 2012 Hei! Her går det ikke så verst. Ikke kvalm! Kan si litt om symptomene mine så langt: - Sliiten! Merker godt forskjellen fra påske når jeg er på jobb om dagene, går rundt og tvinger opp øynene. Går ganske greit på jobb, da må jeg være tipp topp hele tiden, men med en gang jeg setter meg i bilen kjenner jeg at det begynner å rakne. Flere ganger har jeg lurt på om jeg faktisk vil komme meg helt hjem, eller om jeg blir nødt til å sette på nødblinken og lukke øynene. Sov tre timer etter jobb i dag, men merker ikke at jeg er nevneverdig opplagt i kveld fordi, her jeg ligger på sofaen med dataen på fanget - Litt ømme pupper. Dette kjennes ut som er på vei til å forsvinne innimellom, noe som skaper bekymring. Går stadig og snikpresser litt på dem for å kjenne, og de er fremdeles en antydning til ømme, men ikke hovne og større (slik som de var for 1-2 uker siden). - Konstant sulten, jeg kjenner ikke forskjell på mett og sulten for tiden. Har derimot ikke lyst på noe spesielt, så småspiser absolutt ikke.. går nesten for lenge mellom måltidene. Har faktisk ikke lyst på noe godt/søtt heller, men innrømmer at jeg spiser det når jeg har tilgang av gammel vane. Får ta meg en alvorsprat med samboeren, kan ikke kjøpe mer søtt! Kan beskrive apetitten min med at jeg alltid er sulten, men magen føles enten tom eller full.. - Litt ustabilt humør, litt kortere lunte og sensurerer meg ikke i særlig stor grad når jeg blir bråsint. Har vært litt småsippete, men ikke plagsomt, bare når jeg syns synd på meg selv fordi jeg er sliten. Så satt jeg her helt alene en kveld og så på Amazing Race, de hadde nettopp kommet til Dubai og skulle ri ut i ørkenen. Ei dame satte seg på kamelen, og den reagerte med å prøve å kaste henne av. Hun holdt seg på en stund, før hun ramla av, og det var så vidt hun ikke ble tråkka på av kamelen. Og der begynte jeg nesten å hulke! Sa til meg selv at nå får du skjerpe deg, så det kom ingen tårer.. men kjente det vellet opp Så, dette er min graviditet, 6+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 14. april 2012 #103 Del Skrevet 14. april 2012 - Konstant sulten, jeg kjenner ikke forskjell på mett og sulten for tiden. Har derimot ikke lyst på noe spesielt, så småspiser absolutt ikke.. går nesten for lenge mellom måltidene. Har faktisk ikke lyst på noe godt/søtt heller, men innrømmer at jeg spiser det når jeg har tilgang av gammel vane. Får ta meg en alvorsprat med samboeren, kan ikke kjøpe mer søtt! Kan beskrive apetitten min med at jeg alltid er sulten, men magen føles enten tom eller full.. - Litt ustabilt humør, litt kortere lunte og sensurerer meg ikke i særlig stor grad når jeg blir bråsint. Har vært litt småsippete, men ikke plagsomt, bare når jeg syns synd på meg selv fordi jeg er sliten. Høres bare SÅÅ kjent ut haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 14. april 2012 Forfatter #104 Del Skrevet 14. april 2012 Er vel ganske vanlige følelser dette, får vi trøste oss med! Drømte at jeg mista i natt, kom mange blodklumper. Fant babyen i blodet, det var en liten, sølvfarget plastfigur..drømte også at bestevenninna mi fortalte at hun var gravid, termin to uker fra meg. Jeg sa at jeg også var på vei, og trodde vi begge var glade på hverandres vegne, før hun plutselig utbrøt: "det er jo så dårlig tidspunkt, når har du tenkt å ta det bort!?". Godt å våkne igjen, ja! Samboeren kunne fortelle at jeg hadde ropt "ånei!", og sjekka under dyna, så drømmene var helt klart livaktige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 15. april 2012 #105 Del Skrevet 15. april 2012 Huff for en ekkel drøm. Det sies at gravide kvinner drømmer mere enn andre.... Jeg er litt usikker på om det stemmer, men jeg også drømmer mye mere. Kan godt henge sammen med at vi generelt tenker mere i denne perioden også Jeg føler iallefall en liten skyldfølelse pga det du drømte om venninna di. Jeg har ei venninne som er 3 uker kortere på vei enn meg, som jeg synes er litt dumt. Vi har vært som erteris siden vi var 6 år, og har alltid gjort det samme og fulgt i hverandres fotspor. Jeg gledet meg over at jeg skulle gå igjennom dette alene og at dermed når hun eventuelt fikk om noen år så hadde jeg "et lite forsprang" om du skjønner? Rart å forklare følelsene, men vi er mere som søstre enn venninner, og vi går fra å være bestevenner til å være skikkelig lei av hverandre rimelig forte :gjeiper: Vi var forsåvidt slik når vi var små også. Sloss i ene øyeblikket og hatet hverandre, så ble vi bestevenner igjen en time etterpå... haha! Idiotisk. Men poenget er at jeg skulle ønske at hun ikke var gravid samtidig som meg. Jeg ønsket å for en gangs skyld få ha noe som var "kun mitt" og ikke at vi atter en gang gjør det samme samtidig.... Kan godt hende at følelsene forandrer seg selvfølgelig, og det håper jeg absolut Trodde virkelig at noe var galt i natt jeg også. Bråvåknet rundt 02 av magesmerter. Var heldigvis kun dårlig mage, men ble bekymret ei vending ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 15. april 2012 Forfatter #106 Del Skrevet 15. april 2012 Rart å forklare følelsene, men vi er mere som søstre enn venninner, og vi går fra å være bestevenner til å være skikkelig lei av hverandre rimelig forte :gjeiper: Har dere et slags søskenforhold så er det nok ikke så rare tanker du har! Kanskje det føles sånn for henne også, og at det er derfor hun vil klare dette "bedre" enn deg.. du skal se det ordner seg når tankene ikke er så nye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 15. april 2012 Forfatter #107 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) I dag er jeg 7 uker på vei! Hver lille framgang er gode nyheter, men tiden går sakte.. satser på at ukene raser litt av gårde nå, ikke så usannsynlig, med alle oppgaver som venter på jobb framover! Har vært ei skikkelig sløv helg, dette.. jeg er så sliten at jeg går bare rundt og svimer, har ikke fått gjort en ting, verken i leiligheta, matlaging eller jobb (som jeg egentlig må, og derfor må sette meg litt med etter jeg har skrevet dette innlegget). Er SÅ glad for at jeg har verdens beste samboer! Han rydder og lager mat, hadde det ikke vært for han tror jeg at jeg hadde råtnet litt bort Har en litt uggen følelse også, har minimal matlyst. Velger å være positiv, og ikke grue meg til eventuelt å bli kvalm, utvikler det seg i den retningen får jeg ta problemene når de kommer! Nå skal jeg ta meg en dusj, tror det kan friske opp følelsen litt Endret 15. april 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. april 2012 #108 Del Skrevet 15. april 2012 Titter innom her en tur jeg Skulle ønske min samboer var også hjemme. Han er på jobb, i nordsjøen. Å har vore der siden jeg fant ut at jeg var graivd.. Sukk..Så her går det i matlaging, å rydding selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 15. april 2012 Forfatter #109 Del Skrevet 15. april 2012 Så hyggelig med besøk Ja, jeg er kjempeheldig, han stiller opp for å hjelpe, kose eller å ta imot litt sutring og klaging.. han kan fint finne på å komme med blomster en vanlig tirsdag, og gjør det han kan for at jeg skal ha det bra! Jeg regner med det blir ekstra godt når din er tilbake, for da har han myyyye tid til å ta vare på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. april 2012 #110 Del Skrevet 15. april 2012 Åååå så koseligt Det er ikke så ofte mannen min kommer hjem med blomster, men det hender jo han glimter til iblandt. Når han har vore på reis for å dra på kurs eller uansett, så hender det han kommer med en liten gave, å det slår jo aldri feil Alltid greit å ha noen som er der for å ta imot alt vi har å få ut :D Blir kjempebra når han kommer hjem ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 16. april 2012 Forfatter #111 Del Skrevet 16. april 2012 Fortalte sjefen i dag. Skummelt, men greit å ha sagt det! Vil ikke føle at jeg har holdt igjen info som har betydning for planlegging av tiden framover, så nå er samvittigheten min god, iallfall Fremdeles utslitt etter jobb, og har begynt å bli småkvalm og uggen ettermiddag/kveld. Denne perioden må jeg egentlig jobbe en del timer hjemme i tillegg til vanlig arbeidstid også. Det går bare ikke! Jobbet fra 21.00-22.30 i dag, men er for lite, fikk ikke gjort nok. Litt motløs akkurat nå, kjenner jeg! Er heldigvis i fin form fra morgenen av, så arbeidsdagen går greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 17. april 2012 Forfatter #112 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Hmm.. ikke helt superfin form fra morgenen av likevel, kvalm i dag.. ikke verre enn at jeg overlever, kjøpte en pakke chai-te. Ingefær har alltid hjulpet meg mot kvalme, husker jeg drakk vann med malt ingefær i da jeg var yngre Endret 17. april 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. april 2012 #113 Del Skrevet 17. april 2012 Trøst deg med at det blir bedre Du får gjøre det du rekker og klarer, og kanskje spørre andre kollegaer om litt avlastning/hjelp på enkelte arb.oppgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 17. april 2012 Forfatter #114 Del Skrevet 17. april 2012 Akkurat dette må jeg bare gjennom selv, desverre.. trøster meg med tanken om bedre tider, som du sier! snart sette i gang med dagens ekstraøkt nå, skal rase i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 18. april 2012 Forfatter #115 Del Skrevet 18. april 2012 Skal på visning i dag! Den første, spennende.. har langt ifra noen følelse på at vi kommer til å by, men godt å være i gang med letingen(annet enn på finn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 19. april 2012 #116 Del Skrevet 19. april 2012 Hvordan gjekk visningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 19. april 2012 Forfatter #117 Del Skrevet 19. april 2012 Hvordan gjekk visningen? Fort gjort, fant ut med en gang at det ikke var en leilighet for oss. Badet var knøttlite, og vaskemaskina må stappes inn dit i tillegg. Og kjøkkenet hadde en ekkel gulfarge, selv om den ser nydelig, lys og gyllen ut på bildet. Men nå er vi i gang, ingen ting som stopper oss fra å gå på flere visninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 19. april 2012 Forfatter #118 Del Skrevet 19. april 2012 ...og der var jeg blitt offisielt hormonforstyrret.. Ganske så kvalm i dag, men måtte ut, for jeg hadde en avtale. Var ikke i stand til å få i meg noe mat, selv om jeg kjente magen trengte noe. På vei hjem igjen dro jeg innom matbutikken, og gikk inn for å finne noe. Ingen av de vanlige sortene fungerte, ble uvel av tanken på alt, men plutselig fant jeg det jeg hadde lyst på! Hermetiske, hele tomater og tomatbønner.. flira for meg selv mens jeg varmet opp den gastronomiske herligheten, og det var helt supergodt! Det eneste jeg har spist og ønsket meg enda en posjon av siden påske. Johoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 20. april 2012 #119 Del Skrevet 20. april 2012 ...og der var jeg blitt offisielt hormonforstyrret.. Ganske så kvalm i dag, men måtte ut, for jeg hadde en avtale. Var ikke i stand til å få i meg noe mat, selv om jeg kjente magen trengte noe. På vei hjem igjen dro jeg innom matbutikken, og gikk inn for å finne noe. Ingen av de vanlige sortene fungerte, ble uvel av tanken på alt, men plutselig fant jeg det jeg hadde lyst på! Hermetiske, hele tomater og tomatbønner.. flira for meg selv mens jeg varmet opp den gastronomiske herligheten, og det var helt supergodt! Det eneste jeg har spist og ønsket meg enda en posjon av siden påske. Johoo! Haha, så kult Gratulerer med neste steg på symptomstigen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 20. april 2012 #120 Del Skrevet 20. april 2012 Fort gjort, fant ut med en gang at det ikke var en leilighet for oss. Badet var knøttlite, og vaskemaskina må stappes inn dit i tillegg. Og kjøkkenet hadde en ekkel gulfarge, selv om den ser nydelig, lys og gyllen ut på bildet. Men nå er vi i gang, ingen ting som stopper oss fra å gå på flere visninger! Hehe, kjenner at jeg ikke savner det å gå på visning Det tok sååå lang tid før vi endelig fikk en. Var på mellom 25-30 visninger før vi fikk våres. Her i byen så har folk en tendens til å by en god del over takst, å leilighetene er generelt dyre... MEN, kjekt er det når du endeligt finner the ONE! :D Lykke til med leilighets jakten hvertfall! Å håper også at kvalmen gir seg straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå