Gå til innhold

Et stjerneskudd


FrøkenStrøken

Anbefalte innlegg

Ja det blir veldig spennende når forskjellige ting og lyder i huset får betydning for en liten en :jepp:

Husmorgenet har begynt å slå inn litt mere her også, og jeg har begynt å bli litt mere "pettimeter" på ryddingen og hvordan vi har det hjemme.

Godt å bake litt, og godt å slappe av i armkroken til sambo... :rodmer:

Gratulerer til kjæresten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg, FrøkenStrøken?

Går og venter på IKM, som er på lørdag! Etter det siste halvårets sykluser å dømme, vil jeg, dersom jeg ikke er gravid, begynne å se tegn til mensen torsdag eller fredag. Håper selvfølgelig ikke det da, men jeg merker ingenting uvanlig enda, iallefall. Ikke lenge til svaret kommer, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:)

Venter på å kunne begynne å prøve igjen etter MA, gleeeder meg

Jeg føler med deg, Wanita :(

Blir fint når du kan begynne å prøve igjen, erstatte noe av det triste med håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdaget en svaaaak misfarging på utfloden, en gang i går og en gang i dag. Ingenting på papiret. Fargen var litt gul-rosa, om det går an å kalle den det, og utfloden var tykk/kremete (uff, details, sorry ;) ).

Håper bare ikke det er mensen som dukker opp nå! Hvis det er den så syns jeg den viser seg grådig tidlig (fem dager da jeg så spor i går kveld), men har jo sett tegn ganske lenge før selve blødningene før, også.

En festeblødning, den vil vel bare vise seg én gang, altså som en liten dråpe, og ikke dukke opp i utfloden to dager på rad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen flere tegn til farge på utfloden etter i går, helt hvitt. Nervepirrende å gå på do, ja!

Har egentlig planlagt å aldri teste før IKM, men spørs om jeg klarer.. dersom det fremdeles ikke er kommet noe mer med farge etter jobb i morgen, kommer jeg til å kjøpe en test som jeg tar fredagsmorgen. Det er jo dagen før IKM, så ikke hysterisk testing, iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig fristende å teste hele tiden :) Krysser fingrene for at TR uteblir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke la være å kjøpe en rfsu-test som jeg tok nå. Den skal jo være veldig følsom, men ingen tvil om at den var negativ! Så da er det vel bare å benke seg for å vente noen uker igjen ... sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. fikk for meg at jeg ville teste igjen i dag, for sikkerhets skyld, og kjøpte en test som jeg tok med det samme. Den fikk straks en rødlig flekk der testestreken skal være, og i løpet av noen minutter hadde den fått en tydelig, men veldig svak strek. Ikke ideell testsituasjon, var tredje dotur i dag, og fikk ikke så mye på den. Men streken dukket jo opp! Tok den med tilbake til apoteket for å spørre, hun sa det var sjanse for positiv, prøv igjen om noen dager.

Kjøpte meg enda en av de billigste apotektestene, pluss en cb med ukesvisning. MÅTTE teste igjen med den billige da jeg kom hjem. Streken denne gangen ble enda svakere, og jeg klarte ikke helt å avgjøre om den hadde noe farge på seg eller ikke. Syntes kanskje jeg så et skjær, men tror egentlig ikke det..

Test nummer to gjorde meg bare mer usikker, så blir veldig nervepirrende å vente til cb i morgen tidlig!

God helg til alle som er innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge klarte jeg å sove, hadde det vært hverdag hadde vekkerklokka ringt om en time! Hehe..

Clearblue digital sier GRAVID 1-2!

Jaa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, var litt svimete da jeg så på klokka, den var halv sju og ikke halv seks.. men må likevel si at jeg føler meg veldig kvikk og opplagt til denne tiden å være, særlig på en lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! :)

Er helt rar i dag, går konstant og kjenner på murringen og de små luftboblene som popper fram og tilbake.. kjennes ut som jeg er full av kullsyre! Tenker på det absolutt hele tiden, og av og til slår lynet ekstra hardt ned i hodet mitt: JEG ER GRAVID! Lykkerus :)

Har SÅ lyst til å fortelle til familien og venner! Skal jo ventelitt, tror jeg forteller de aller nærmeste i påska, resten må vente. Men du og du så nervøs jeg blit for at det skal forsvinne! Går på do hele tiden for å forsikre meg om at jeg ikke blør! Den fødte bekymrer, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...