Gå til innhold

Et stjerneskudd


FrøkenStrøken

Anbefalte innlegg

Da var første time på mor/barn-trening gjennomført! Var sånn halvveis overbevist om at det skulle skjære seg, siden K er utålmodig og hater å kjøre bil. Det gikk over all forventning! Jeg prata så intenst på veien dit at han glemte å grine. Da vi kom fram måtte vi ta ei gigableie med fullt klesskift, men etter det var gjort unna gikk alt supert. Han lå på matta og fulgte meg med blikket hele tiden mens jeg trente, og i de øvelsene han var inkludert storflira han. Måtte ta en liten pause så han fikk spise, og da sovna han! La han ned på matta resten av timen, og der sov han til jeg måtte plukke han opp igjen.. veldig ulikt han, men han ble nok sliten av inntrykk og all treningen :) gråt noen minutter i bilen på vei hjem, før han sovna igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og nå, etter at vi kom hjem, sovna han og ligger på treningsmatta i stua. Så løsningen på dagsoveproblematikken er visst trening :)

post-19757-0-24352700-1361972113_thumb.j

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk, Nutta! :) din er også helt nydelig :) ble helt drømmende av å se bilder av en helt fersk en igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk, Nutta! :) din er også helt nydelig :) ble helt drømmende av å se bilder av en helt fersk en igjen ;)

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har visst sluttet å oppdatere dagboka mi, jeg.. Fikk ikke så mye ut av det, lenger! Tror jeg lar den ligge litt, og kanskje heller tar opp skrivingen igjen en gang senere. Leser fortsatt i de dagbøkene jeg følger, så kanskje jeg kommenterer litt innimellom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst sluttet å oppdatere dagboka mi, jeg.. Fikk ikke så mye ut av det, lenger! Tror jeg lar den ligge litt, og kanskje heller tar opp skrivingen igjen en gang senere. Leser fortsatt i de dagbøkene jeg følger, så kanskje jeg kommenterer litt innimellom! :)

samme her :P

vurderer å slette min.. har jo ikke tid til å prioritere den lenger :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, Kakaoen! Blir at jeg føler jeg må han noe spesielt å skrive om, også, og når det er lenge siden sist blir det aldri noe av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt likt her også :) Var veldig morro når jeg var gravid og hadde tid, men nå blir det til at jeg prioriterer helt andre ting om dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent kutta min ut. Men kommer ikke til å slette, for er kun i den at detaljer som første spark og slikt står :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...