FrøkenStrøken Skrevet 21. april 2012 Forfatter #121 Del Skrevet 21. april 2012 Tusen takk for det, CathrineMic Nå er et nytt kapittel i FrøkenStrøkens gravidmatvaner skrevet! Kjøpte med oss en pizza fra Dolly i dag, det hørtes ut som noe som kunne friste. Men var ikke noe godt med kjøtt på, så jeg skrapte av alt fyllet og spiste bare deig og skorper. Skal sies at jeg vanligvis ikke er noe glad i skorpene, og liker mest mulig fyll Ikke så aller verst form, nå som jeg har spist litt, så tror jeg skal jobbe litt mer! Har jobbet tidligere i dag også, men lot meg selv distrahere med leting etter strikkeoppskrifter.. ønsker å begynne å strikke til babyen om ikke så lenge, men jeg må jo ha det fineste! Og det har jeg funnet, har bare ikke oppskriften på det. Har strevd med det en god stund nå, men så i dag la jeg ut et rop om hjelp på hobbyforumet her inne.. og jammen var det ikke hele to stk som kom løpende for å hjelpe! Ikke tvil om at det er enkelte underforum her inne som er hyggeligere enn andre.. hobby, graviditet og prøvere for eksempel, er bare trivelige damer å finne der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 24. april 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Ja er det rart at jeg ikke gidder å gå til legen, spør jeg? Litt blod på papiret for to dager siden, og litt i trusa i dag. Var til fastlegen nå, og ble ikke beroliget et sekund. Ingen blodprøver, ingenting, bare et ark der det står ulike grunner til blødning i svangerskapet. Dette har jeg lestfør, mange ganger, på nettet. Betale for det måtte jeg også. Får bare fortsette å engste meg da, og innse nok en gang at mine tidligere erfaringer med leger stemmer. Endret 25. april 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 25. april 2012 #123 Del Skrevet 25. april 2012 Det er så dumt at legen din ikke tar deg serriøst. Håper alt står bra til i helgen og at du får ro til å nyte svangerskapet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 25. april 2012 Forfatter #124 Del Skrevet 25. april 2012 Ja jeg klaree meg jo selv, vi er heldige vi som er så ressurssterke at vi kan betale for oopfølging! Ikke alle som kan det.. Og kvalmen varer, oppkastfornemmelser i dag. Kjøpte Ifa som et desperat tiltak Lite lyst til å spy på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. april 2012 #125 Del Skrevet 25. april 2012 Nei så dårligt av legen din. Det samme skjedde meg da jeg begynte å blø. Fikk beskje om at jeg bare måtte se om blodet ble mer rødt, eller jeg fikk smerter (dette over tlf) da det ble mer rødt å jeg ringte til et annet legekontor du ikke trenger å ha fastlege hos. Fikk jeg beskjed om å legge meg på rygg med bena høgt, å ta ny GT om et par dager. Jeg klarte ikke slå meg til ro med dette å ringte å fikk time til privat ul samme dag. Det var ingen foster der. Jeg kunne tatt så mange GT jeg ville i 1 til 2 uker å de ville blitt posetive! Håplause leger.. Jeg krysser fingrer for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 25. april 2012 Forfatter #126 Del Skrevet 25. april 2012 Da har jeg kjøpt meg sea bands, håper de hjelper mot kvalmen. Føler meg fantastisk nå, men det kan like gjerne være fordi jeg nettopp har spist en diger frozen yoghurt! Det var 100% ren nytelse, altså! Ligger på sofaen og nyser så tårene renner, men kjenner at jeg for øyeblikket er lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 26. april 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Fremdeles rosa-brun utflod, er så redd for at det er dødt, og at det har vært det siden helga. Iallefall glad jeg snart finner det ut, for har overhode ikke lyst til å gå rundt og være slapp og kvalm for noe som ikke lever! Endret 26. april 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 26. april 2012 #128 Del Skrevet 26. april 2012 Skummelt med blødninger! Skal du til tidlig UL? Når da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 26. april 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 26. april 2012 Lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 26. april 2012 #130 Del Skrevet 26. april 2012 Det er heldigvis ikke så lenge til da. Krysser fingre for gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. april 2012 #131 Del Skrevet 26. april 2012 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 28. april 2012 Forfatter #132 Del Skrevet 28. april 2012 Nå har jeg kommet hjem fra tidlig ultralyd. Fikk se et hjerte som banker 183 slag i minuttet. Den lille knøtten er 22 mm lang, og er akkurat 9+0. Det passer med EL, siden jeg har 27 dagers syklus, og siste mens sier derfor ikke 9 uker før i morgen. Er glad og lettet nå, håper jeg klarer å puste ut litt og ikke begynne å stresse igjen med en gang. Jeg er dessverre litt engstelig av meg. Selv sier jeg at jeg beskytter meg selv mot å bli skuffet ved å ikke ta gledene på forskudd, men kjæresten mener at det ender med at jeg derimot tar sorgene på forskudd, og derfor opplever det like ille som om sorgene skulle vært sanne. Ikke helt enig, altså, men kunne ha kranglet om verre ting Kjæresten opplevde ultralyden som en liten vekker da, skjønte plutselig alvoret når han så lille bamsemumsen veive med de minimale fingrene sine. "Her er jeg, mamma og pappa!". Dro direkte til svigermor og viste fram bildene etterpå, tårevåt affære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 28. april 2012 Forfatter #133 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Bilde av Bittelille.. Endret 28. april 2012 av FrøkenStrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. april 2012 #134 Del Skrevet 29. april 2012 Bilde av Bittelille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 29. april 2012 #135 Del Skrevet 29. april 2012 Takk for hilsen i graviditetsdagboka mi! :-) Gratulerer med spire i magen! :-) Følger gjerne med her om det er greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 30. april 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 30. april 2012 Kjempekoselig at du vil følge meg, Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 1. mai 2012 #137 Del Skrevet 1. mai 2012 Her vil jeg følge med! Så koselig med UL-bilde, da!! Lykke til i svangerskapet! Ikke lenge til du passerer de magiske 12 ukene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 1. mai 2012 Så hyggelig Ninnin886, velkommen skal du være! Er den ikke søt? Hehe, ikke så mye å skryte av enda, men var magisk å se de ørsmå, men hyppige bevegelsene.. like urolig som pappaen sin, han klarer heller ikke være stille i mer enn noen sekunder av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 1. mai 2012 #139 Del Skrevet 1. mai 2012 Ja, kan tenke meg det var stas!! Og en deilig bekreftelse på at alt er i orden! Gleder meg til det er min tur! Skal høre hjertelyden for første gang i morgen, og det gleder jeg meg skikkelig til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 1. mai 2012 Så godt, få høre at den lille har en enorm kondis... jeg mener, jeg er ikke i stand til å holde pulsen på 183 (som min hadde på UL) i mer enn minutter i gangen, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå