-Missi- Skrevet 14. august 2015 #541 Del Skrevet 14. august 2015 Kommet inn på barnehagelærer hioa JIPPI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #542 Del Skrevet 14. august 2015 Fått en ny venn i dag! Jeg er sjenert og ble oppsøkt av en annen som også var sjenert og alene. Made my day!Anonymous poster hash: 82875...5d3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 3. september 2015 #543 Del Skrevet 3. september 2015 Det er mye bra nå :-) I fjor var jeg venneløs og slet litt med å forstå den store sammenhengen i fagene mine. Karakterene var ikke så gode heller. Men i år er alt så mye bedre..! - kommet godt i gang med pensum, henger ikke etter - fått noen rolige, koselige venner - fått jobb - fått ny hybel (den gamle var så kald og det var dyrt å bo der) - satt 10 timer på skolen og jobbet bra i dag! Ja jeg er stolt, er som regel å finne i sutretråden...:-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 3. september 2015 #544 Del Skrevet 3. september 2015 Hvis jeg skal komme med noe positivt så er jeg veldig fornøyd med timeplanen min! Mandag til torsdag fra 08:15 til 12:00, og dette er fast! Også har jeg fri hver fredag!! deilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 4. september 2015 #545 Del Skrevet 4. september 2015 Nesten 3 måneder til masteren skal leveres inn, og så satte tvilen inn - hva pokker har jeg gjort? er det godt nok eller kommer jeg til å stryke? Fikk knapt nok sove og våknet med en uggen følelse i kroppen og litt nedfor. Så fikk jeg tilbakemelding på hva jeg har gjort så langt: betydelig framgang, oppgaven begynner å ta form - keep up the good work. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frisk Skrevet 4. september 2015 #546 Del Skrevet 4. september 2015 Helg!!! :D (Som skal brukes delvis til lesing.. Men det snakker vi ikke om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 4. september 2015 #547 Del Skrevet 4. september 2015 Helg!!! :D (Som skal brukes delvis til lesing.. Men det snakker vi ikke om) Samme her! Fikk levert oppgaven min også i dag, herlig å ikke tenke på den mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 6. september 2015 #548 Del Skrevet 6. september 2015 Føler jeg er godt i gang med oppgaven som skal leveres mandag Var skikkelig stressa men nå føler jeg at jeg har godt tid til å finpusse og se over den før levering, enda jeg var sååå stressa! Aner jo ikke om den er riktig eller blir god kjent, men har en følelse på at dette blir bra! har 100 ord igjen å gå på og føler at det bare er små forbedringer som står igjen wee!! håper den blir godkjent.. er litt stressa for har ikke levert oppgave på høyskole nivå før håper magefølelsen stemmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 24. september 2015 #549 Del Skrevet 24. september 2015 Det gikk opp et skikkelig lys for meg i dag:-) sjeldent, men godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 24. september 2015 #550 Del Skrevet 24. september 2015 I fonetikktimen i dag lærte vi å si r. Jeg følte meg skikkelig smart da de med engelsk som førstespråk satt der og ikke fikk det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 12. oktober 2015 #551 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jubletråden er alltid så langt nede! Vi må juble litt mer, studenter! Fikk 98% på mitt første coursework i dag. God start! Så nå skal jeg nyte det fram til vi får igjen fonetikkprøven. Det går også utrolig bra med forberedelsene til Essay Proposal. Har ikke begynt å skrive enda da, men jeg har en god plan og researchen går bedre enn jeg trodde den skulle gjøre! Har ikke skrevet essay på engelsk siden 2. året på vgs, men tror det skal gå ganske greit. Trøster meg med at det sannsynligvis er folk som vil gjøre det dårligere enn meg, og at jeg er relativt godt i gang hele 12 dager før innleveringsfristen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 13. oktober 2015 #552 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ferdig med den ene oppgaven min - hele 3 dager før fristen! Aldri skjedd før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 13. oktober 2015 #553 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Fikk 77% på en prøve som jeg trodde gikk helt forferdelig, og jeg begynner å bli veldig forvirret over karaktersystemet her i Storbritannia, for hittil har jeg fått 98% og 77%, og jeg har hørt at alt over 70 er skikkelig bra, men jeg føler meg absolutt ikke spesielt flink. Ok.. Gikk inn på karakterforklaring på universitetes hjemmeside og det ser ut som om alt over 70% tilsvarer A. Wow. Jobbingen med Essay Proposal går også kjempebra! Jeg satt på biblioteket og jobbet i fire timer i strekk i dag og merket det ikke en gang for det var så interessant, og jeg har tusenvis av idéer til hva jeg skal skrive. Har så vidt begynt med oppgaven også. Må bare få litt mer struktur i det og finne fram til flere kilder, men dette går strålende! Jeg tror universitetet her borte passer meg enda bedre enn jeg først trodde! Endret 13. oktober 2015 av Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #554 Del Skrevet 19. oktober 2015 Satt på skolen til 19:00 i dag. Gjort en del oppgaver og sånn. For første gang i historien er jeg eksamensrettet i lesemåten, og føler det vil betale seg. Vi får se. Tidligere begynte jeg med eksamenssett noen dager før eksamen, kan ikke si det har gått så bra hittil.. Anonymous poster hash: 2c8d7...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #555 Del Skrevet 19. oktober 2015 Satt på skolen til 19:00 i dag. Gjort en del oppgaver og sånn. For første gang i historien er jeg eksamensrettet i lesemåten, og føler det vil betale seg. Vi får se. Tidligere begynte jeg med eksamenssett noen dager før eksamen, kan ikke si det har gått så bra hittil..Anonymous poster hash: 2c8d7...a21 Kan jeg spørre hva du legger i eksamensrettet? Er ikke all lesing eksamensrettet..?Anonymous poster hash: 82875...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 20. oktober 2015 #556 Del Skrevet 20. oktober 2015 99% ferdig med essay proposal som skal leveres på torsdag. SÅ glad for at jeg jobbet masse med det forrige uke. Har kke vært noe stress å bli ferdig. Må bare skrive ferdig konklusjonen, også kan jeg levere! :D Føler at det er ganske bra også, men jeg har aldri skrevet noe sånt før, så det kan være jeg misforstår helt hva de egentlig er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #557 Del Skrevet 20. oktober 2015 Kan jeg spørre hva du legger i eksamensrettet? Er ikke all lesing eksamensrettet..?Anonymous poster hash: 82875...5d3 Nei. Ofte tar man (jeg?) notater fra ett spesifikt tema fordi mn skal ha forelesning om det. Så har en kanskje noen anbefalte oppgaver i boka som dekker bittelitt av temaet. Så nærmer eksamen seg og man innser at fy faen. Dette temaet er knapt nevnt på eksamensoppgavene. Så med eksmamensrettet lesing mener jeg - løse gamle eksamenssett - skrive svarene ordentlig, ikke sånn stikkord og stygg håndskrift som jeg ellers har - aktiv bruk av læringsmål - 4-timers økter hvor jeg ikke har kommunikasjon med andre, bare oppgavene, for å øve på eksamenssituasjonen Vet ikke med deg, men jeg syns ikke at å lese ett kapittel er særlig eksamensrettet feks. Det er litt passivt Anonymous poster hash: 2c8d7...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 20. oktober 2015 #558 Del Skrevet 20. oktober 2015 Åh, skulle ønske jeg visste om denne tråden før, for den inspirerer! Oppe før 08 for å lese, lese, lese, men også følge denne tråden siden den gir meg motivasjon til å bli flinkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 20. oktober 2015 #559 Del Skrevet 20. oktober 2015 Har tatt 3 deltester de siste ukene. Den ene fikk jeg 11 av 12 riktige, andre fikk jeg 13 av 15 riktige og siste fikk jeg 20 av 20 riktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 20. oktober 2015 #560 Del Skrevet 20. oktober 2015 Må klappe meg selv på skulderen (og dere andre som sitter lenge på skolen) fordi jeg er så flink til å sitte på lesesalen for tiden. Ja, det er mye prokrastinering, men jeg SITTER DER til både 17 og 18 og 19! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå