AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #521 Del Skrevet 27. juni 2015 Mange av der som får A studerer typiske svadafag. Anonymous poster hash: 859ae...075 Jeg har i løpet av 5 år og 300 studiepoeng fått 2 B og resten kun A - i master i et tungt realfagsstudie. Det gjelder i hvert fall ikke alle! Anonymous poster hash: ea611...7ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #522 Del Skrevet 27. juni 2015 Mange av der som får A studerer typiske svadafag. Anonymous poster hash: 859ae...075 Hva er "svadafag"? Anonymous poster hash: 0189a...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 28. juni 2015 #523 Del Skrevet 28. juni 2015 Turte endelig å sjekke studentweb (Jeg fikk kjæresten til å sjekke først), og jeg fikk A Det var en 30 stp eksamen, som jeg hadde ganske blandete følelser for. En dag tenkte jeg at jeg kunne få B eller A, og neste dag tenkte jeg D. Det er såååå deilig å få bekreftelse på at jeg forstår metoden, og argumenter godt for meg i tillegg til at jeg kan jussen! Hvis jeg ser bort i fra Exphil (som ingen visstnok bryr seg om), så har jeg nå B i snitt. Hurra! Og på toppen av det hele: Dette semesteret har jeg hatt fag som jeg kan tenke meg å jobbe med senere (familie og arverett), og da er det jo ekstra deilig å få A ettersom jeg antar at arbeidsgiver vil se på karakterene i dette faget senere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 28. juni 2015 #524 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Turte endelig å sjekke studentweb (Jeg fikk kjæresten til å sjekke først), og jeg fikk A Det var en 30 stp eksamen, som jeg hadde ganske blandete følelser for. En dag tenkte jeg at jeg kunne få B eller A, og neste dag tenkte jeg D. Det er såååå deilig å få bekreftelse på at jeg forstår metoden, og argumenter godt for meg i tillegg til at jeg kan jussen! Hvis jeg ser bort i fra Exphil (som ingen visstnok bryr seg om), så har jeg nå B i snitt. Hurra! Og på toppen av det hele: Dette semesteret har jeg hatt fag som jeg kan tenke meg å jobbe med senere (familie og arverett), og da er det jo ekstra deilig å få A ettersom jeg antar at arbeidsgiver vil se på karakterene i dette faget senere. Gratulerer! Hadde akkurat samme følelse før sensur av siste eksamen, og følelsen av at det går bra er helt fantastisk! Og en A er jo fantastisk! Endret 28. juni 2015 av Sarah Dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #525 Del Skrevet 28. juni 2015 Turte endelig å sjekke studentweb (Jeg fikk kjæresten til å sjekke først), og jeg fikk A Det var en 30 stp eksamen, som jeg hadde ganske blandete følelser for. En dag tenkte jeg at jeg kunne få B eller A, og neste dag tenkte jeg D. Det er såååå deilig å få bekreftelse på at jeg forstår metoden, og argumenter godt for meg i tillegg til at jeg kan jussen! Hvis jeg ser bort i fra Exphil (som ingen visstnok bryr seg om), så har jeg nå B i snitt. Hurra! Og på toppen av det hele: Dette semesteret har jeg hatt fag som jeg kan tenke meg å jobbe med senere (familie og arverett), og da er det jo ekstra deilig å få A ettersom jeg antar at arbeidsgiver vil se på karakterene i dette faget senere. Veldig, veldig bra. Det er utrolig vanskelig å få A på jussen der inntakskravet er 5.3. Det er tøff konkurranse og mange flinke studenter. Dette står det stor respekt av! Anonymous poster hash: 859ae...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 28. juni 2015 #526 Del Skrevet 28. juni 2015 Gratulerer! Hadde akkurat samme følelse før sensur av siste eksamen, og følelsen av at det går bra er helt fantastisk! Og en A er jo fantastisk! Tusen takk Du gjorde det ganske bra du også, gjorde du ikke? Vi går kanskje i samme "kull"? Veldig, veldig bra. Det er utrolig vanskelig å få A på jussen der inntakskravet er 5.3. Det er tøff konkurranse og mange flinke studenter. Dette står det stor respekt av! Anonymous poster hash: 859ae...075 Tusen takk Har slitt litt med oppgaveteknikken, så da var det spesielt deilig å få bekreftelse på at jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 29. juni 2015 #527 Del Skrevet 29. juni 2015 Tusen takk Du gjorde det ganske bra du også, gjorde du ikke? Vi går kanskje i samme "kull"? Jo, jeg er veldig fornøyd med resultatene mine! Vi er nok i samme "kull", ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #528 Del Skrevet 15. juli 2015 KOM INN PÅ MASTER!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #529 Del Skrevet 15. juli 2015 KOM INN PÅ MASTER!!!! Ai nå logga jeg meg inn på samordna opptak med hjertet i halsen også hadde ikke svarene kommet enda Men GRATULERER :D Anonymous poster hash: 03301...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 15. juli 2015 #530 Del Skrevet 15. juli 2015 KOM INN PÅ MASTER!!!! Har det kommet nå altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #531 Del Skrevet 15. juli 2015 Ai nå logga jeg meg inn på samordna opptak med hjertet i halsen også hadde ikke svarene kommet enda Men GRATULERER :D Anonymous poster hash: 03301...c61 Kun søknadsweb virker det som. Beklager Har det kommet nå altså? Jeg fikk iallefall mail fra universitetet mitt nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 15. juli 2015 #532 Del Skrevet 15. juli 2015 KOM INN PÅ MASTER!!!! Da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #533 Del Skrevet 15. juli 2015 Da er vi to! Gratulerer til deg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 15. juli 2015 #534 Del Skrevet 15. juli 2015 Gratulerer til deg og :D Fagdidaktikk her! .. og gratulerer du også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 15. juli 2015 #535 Del Skrevet 15. juli 2015 Åhh, jeg er på samordna, kan ikke se at det står noe sted enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #536 Del Skrevet 15. juli 2015 Åhh, jeg er på samordna, kan ikke se at det står noe sted enda Fant ingenting jeg heller Anonymous poster hash: b18e9...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #537 Del Skrevet 15. juli 2015 Samordna har ikke kommet enda dessverre, ser ut til at det kun er mastersøknadene som er ferdig behandlet. Hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #538 Del Skrevet 15. juli 2015 Fant ingenting jeg heller Anonymous poster hash: b18e9...827 Har søkt lektor da, så det blir jo på en måte master? Anonymous poster hash: 9cc47...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #539 Del Skrevet 15. juli 2015 Har søkt lektor da, så det blir jo på en måte master? Anonymous poster hash: 9cc47...752 Lektor er integrert master, så vil nok tro at det kommer på samordna opptak med mindre du har søkt gjennom søknadsweben til det aktuelle universitetet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 16. juli 2015 #540 Del Skrevet 16. juli 2015 Fikk svar på masteropptaket der jeg vil gå for et par uker siden - og kom inn. I dag kom svaret på masteropptaket fra NTNU, og jeg kom jaggu inn der også. Det hadde jeg hvertfall IKKE trodd, såååå hadde visst litt valgmuligheter om jeg ville, woho! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå