AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #521 Skrevet 27. juni 2015 Mange av der som får A studerer typiske svadafag. Anonymous poster hash: 859ae...075 Jeg har i løpet av 5 år og 300 studiepoeng fått 2 B og resten kun A - i master i et tungt realfagsstudie. Det gjelder i hvert fall ikke alle! Anonymous poster hash: ea611...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #522 Skrevet 27. juni 2015 Mange av der som får A studerer typiske svadafag. Anonymous poster hash: 859ae...075 Hva er "svadafag"? Anonymous poster hash: 0189a...3b0
Pottah Skrevet 28. juni 2015 #523 Skrevet 28. juni 2015 Turte endelig å sjekke studentweb (Jeg fikk kjæresten til å sjekke først), og jeg fikk A Det var en 30 stp eksamen, som jeg hadde ganske blandete følelser for. En dag tenkte jeg at jeg kunne få B eller A, og neste dag tenkte jeg D. Det er såååå deilig å få bekreftelse på at jeg forstår metoden, og argumenter godt for meg i tillegg til at jeg kan jussen! Hvis jeg ser bort i fra Exphil (som ingen visstnok bryr seg om), så har jeg nå B i snitt. Hurra! Og på toppen av det hele: Dette semesteret har jeg hatt fag som jeg kan tenke meg å jobbe med senere (familie og arverett), og da er det jo ekstra deilig å få A ettersom jeg antar at arbeidsgiver vil se på karakterene i dette faget senere. 5
Sarah Dee Skrevet 28. juni 2015 #524 Skrevet 28. juni 2015 (endret) Turte endelig å sjekke studentweb (Jeg fikk kjæresten til å sjekke først), og jeg fikk A Det var en 30 stp eksamen, som jeg hadde ganske blandete følelser for. En dag tenkte jeg at jeg kunne få B eller A, og neste dag tenkte jeg D. Det er såååå deilig å få bekreftelse på at jeg forstår metoden, og argumenter godt for meg i tillegg til at jeg kan jussen! Hvis jeg ser bort i fra Exphil (som ingen visstnok bryr seg om), så har jeg nå B i snitt. Hurra! Og på toppen av det hele: Dette semesteret har jeg hatt fag som jeg kan tenke meg å jobbe med senere (familie og arverett), og da er det jo ekstra deilig å få A ettersom jeg antar at arbeidsgiver vil se på karakterene i dette faget senere. Gratulerer! Hadde akkurat samme følelse før sensur av siste eksamen, og følelsen av at det går bra er helt fantastisk! Og en A er jo fantastisk! Endret 28. juni 2015 av Sarah Dee
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #525 Skrevet 28. juni 2015 Turte endelig å sjekke studentweb (Jeg fikk kjæresten til å sjekke først), og jeg fikk A Det var en 30 stp eksamen, som jeg hadde ganske blandete følelser for. En dag tenkte jeg at jeg kunne få B eller A, og neste dag tenkte jeg D. Det er såååå deilig å få bekreftelse på at jeg forstår metoden, og argumenter godt for meg i tillegg til at jeg kan jussen! Hvis jeg ser bort i fra Exphil (som ingen visstnok bryr seg om), så har jeg nå B i snitt. Hurra! Og på toppen av det hele: Dette semesteret har jeg hatt fag som jeg kan tenke meg å jobbe med senere (familie og arverett), og da er det jo ekstra deilig å få A ettersom jeg antar at arbeidsgiver vil se på karakterene i dette faget senere. Veldig, veldig bra. Det er utrolig vanskelig å få A på jussen der inntakskravet er 5.3. Det er tøff konkurranse og mange flinke studenter. Dette står det stor respekt av! Anonymous poster hash: 859ae...075
Pottah Skrevet 28. juni 2015 #526 Skrevet 28. juni 2015 Gratulerer! Hadde akkurat samme følelse før sensur av siste eksamen, og følelsen av at det går bra er helt fantastisk! Og en A er jo fantastisk! Tusen takk Du gjorde det ganske bra du også, gjorde du ikke? Vi går kanskje i samme "kull"? Veldig, veldig bra. Det er utrolig vanskelig å få A på jussen der inntakskravet er 5.3. Det er tøff konkurranse og mange flinke studenter. Dette står det stor respekt av! Anonymous poster hash: 859ae...075 Tusen takk Har slitt litt med oppgaveteknikken, så da var det spesielt deilig å få bekreftelse på at jeg får det til
Sarah Dee Skrevet 29. juni 2015 #527 Skrevet 29. juni 2015 Tusen takk Du gjorde det ganske bra du også, gjorde du ikke? Vi går kanskje i samme "kull"? Jo, jeg er veldig fornøyd med resultatene mine! Vi er nok i samme "kull", ja
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #529 Skrevet 15. juli 2015 KOM INN PÅ MASTER!!!! Ai nå logga jeg meg inn på samordna opptak med hjertet i halsen også hadde ikke svarene kommet enda Men GRATULERER :D Anonymous poster hash: 03301...c61 1
Girlygirl9 Skrevet 15. juli 2015 #530 Skrevet 15. juli 2015 KOM INN PÅ MASTER!!!! Har det kommet nå altså?
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #531 Skrevet 15. juli 2015 Ai nå logga jeg meg inn på samordna opptak med hjertet i halsen også hadde ikke svarene kommet enda Men GRATULERER :D Anonymous poster hash: 03301...c61 Kun søknadsweb virker det som. Beklager Har det kommet nå altså? Jeg fikk iallefall mail fra universitetet mitt nettopp
LilleSnupp Skrevet 15. juli 2015 #534 Skrevet 15. juli 2015 Gratulerer til deg og :D Fagdidaktikk her! .. og gratulerer du også! 1
Girlygirl9 Skrevet 15. juli 2015 #535 Skrevet 15. juli 2015 Åhh, jeg er på samordna, kan ikke se at det står noe sted enda 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #536 Skrevet 15. juli 2015 Åhh, jeg er på samordna, kan ikke se at det står noe sted enda Fant ingenting jeg heller Anonymous poster hash: b18e9...827
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #537 Skrevet 15. juli 2015 Samordna har ikke kommet enda dessverre, ser ut til at det kun er mastersøknadene som er ferdig behandlet. Hold ut
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #538 Skrevet 15. juli 2015 Fant ingenting jeg heller Anonymous poster hash: b18e9...827 Har søkt lektor da, så det blir jo på en måte master? Anonymous poster hash: 9cc47...752
Poppie Skrevet 15. juli 2015 #539 Skrevet 15. juli 2015 Har søkt lektor da, så det blir jo på en måte master? Anonymous poster hash: 9cc47...752 Lektor er integrert master, så vil nok tro at det kommer på samordna opptak med mindre du har søkt gjennom søknadsweben til det aktuelle universitetet 1
Strixvaria Skrevet 16. juli 2015 #540 Skrevet 16. juli 2015 Fikk svar på masteropptaket der jeg vil gå for et par uker siden - og kom inn. I dag kom svaret på masteropptaket fra NTNU, og jeg kom jaggu inn der også. Det hadde jeg hvertfall IKKE trodd, såååå hadde visst litt valgmuligheter om jeg ville, woho! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå