Gå til innhold

Jubletråd for studenter

Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Det gikk ikke sååå bra på eksamen i dag, men nå har jeg i hvert fall FERIE! :bolledeig:

For en fantastisk følelse! I kveld blir det restaurant med kjæresten og vin! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yellow Taxi

Gikk så bra på eksamnene mine at jeg kan droppe å ta noen neste semester og fortsatt være 99% sikker på å komme inn på medisin til høsten! :danse:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Fikk to stykk C, og jeg er fornøyd. Har et hektisk nederlandsk-kurs som tar mye tid og ei lita jente som vil leke mye. :fnise: Føler jeg fortjener å nyte litt ferie nå. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Vampen

Fikk A på muntlig eksamen/bacheloroppgaven (oppgaven + muntlig = karakter) og er såååååå glad :D

Gratulerer!:D

I dag kom endelig resten av resultatene, så resultatet av denne runden med 60 studiepoengshelvete (og latterlig dårlig innsats fra verdens slappeste student) er 2 B'er og 2 A'er. Kjempefornøyd, for å si det pent.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke og leven - eg bestod den eksamenen eg var sikker på at eg kom til å stryke på! Vel og merke fekk eg E, men for min del, som alltid har stryki på ein eksamen per semester fram til no, er dette her stort! Eg er så fornøgd!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en A til i dag, wohooo :laugh:

.. Og en C, men det er overlevbart (siden det er snakk om eksamen to dager på rad, og denne kom sist) - alternativt kan den tas opp igjen senere.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Yess, jeg bestod muntlig-praktisk eksamen! :D

Hele 29,7 % stryk på hele kullet, nei, dette var ikke en bra eksamen. For vanskelige oppgaver.

men lykke !:D :D

Anonym poster: c043db752a096f0570ebcfc3cd0f924c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar opp et fag og skulle levert innleveringsoppgave idag. Siden jeg har angst for kritikk må jeg gjøre den så perfekt som mulig - som for meg betyr å sitte og lese i flere dager først, før jeg må bruke en hel dag(/natt) på oppgaveskriving. Men - foreleseren ga samme oppgave som ifjor, så kunne bare levere inn den gamle :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse

A på mappeeksamen :hoppendeglad: (Og min første karakter på master) Bare muntlig igjen nå, så er det ferie!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk B på eksamen :)

Anonym poster: 2dcc1dc4aa1c0c1ab0629970f12e8210

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Fikk C på eksamen (ikke helt fornøyd, kunne gjort bedre) og har bestått nederlandsk-eksamen på det høyeste nivået man kan gjennom staten. Stod med ganske klar margin. Så jeg slipper å stresse med nederlandsk-kurs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så flinke dere er alle sammen! :))

Selv om dette er jubeltråd for studenter, så håper jeg det er greit at jeg jubler litt for å være ferdig med 2 av 2 privatisteksamener! 6 på begge :D:D Da blir det medisin i Oslo til høsten, jippi!!

Da er det bare å bli ferdig med siste universitetseksamen, og så er det sommerferie :D

Anonymous poster hash: 3fc1a...581
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...