hulaboer Skrevet 23. desember 2011 #141 Skrevet 23. desember 2011 Jeg skjønner ikke helt hva peset er jeg... alt er jo det samme bare at det er organisert bedre. Jeg setter faktisk stor pris på muligheten til å gå gjennom min fb-historikk på en organisert måte og slette mye jeg ikke en gang kan minnes at jeg har skrevet. Thumbs up for fb Peset er at man har lagt ut innhold i en gitt kontekst. Nå forandres konteksten for hvordan innholdet legges fram.
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. desember 2011 #142 Skrevet 23. desember 2011 Det er helt greit at man ikke liker timeline, og man står selvfølgelig fritt til å enten klage til facebook eller rett og slett fjerne profilen sin! Hvis man ikke er villig til å gjøre noen av delene, så nekter jeg å tro at problemet er så stort som enkelte vil ha det til. Jeg var ikke spesielt glad for timeline, men jeg gikk igjennom og slettet eller skjulte en del ting, og synes nå at timeline er mye mer oversiktelig enn den tidligere facebookprofilen. Og til deg som hevder at facebook ikke har som klausul at de kan bruke bildene og infoen din, så har dette vært fremme i media gjentatte ganger. Jeg tror riktignok ikke det har vært prøvd i retten, men det sto iallefall tidligere i "conditions and terms" eller hva det heter.
Gjest Eithne Skrevet 23. desember 2011 #143 Skrevet 23. desember 2011 Digger timeline jeg Tar litt tid å venne seg til det, men nå synes jeg den er helt super jeg
Gjest Liss`pia Skrevet 23. desember 2011 #144 Skrevet 23. desember 2011 Peset er at man har lagt ut innhold i en gitt kontekst. Nå forandres konteksten for hvordan innholdet legges fram. Ikke noe big deal synes jeg
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #145 Skrevet 25. desember 2011 Når jeg går inn på venners profiler nå og trykker på et årstall, så får jeg ikke opp "higlights from 2008" eller "see all stories from 2008". Hva er greia med det?? Er det bare sin egen profil man kan se alt på? Hvordan kan man isåfall velge ut hva som skal komme opp under et årstall?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #146 Skrevet 25. desember 2011 Når jeg går inn på venners profiler nå og trykker på et årstall, så får jeg ikke opp "higlights from 2008" eller "see all stories from 2008". Hva er greia med det?? Er det bare sin egen profil man kan se alt på? Hvordan kan man isåfall velge ut hva som skal komme opp under et årstall? Glem det. Så at knappen var flytta fra tidslinja og opp ved siden av navnet.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #147 Skrevet 26. desember 2011 Skulle ikke "alle" få timeline fra lille julaften? Jeg la det inn før for å kunne gå gjennom ting før julen. Men ser at bare et fåtall av mine venner har det. Er vi lurt, mon tro? (Eller er det sånn at de som fikk det lille julaften har en uke til på å publisere det?) 2
Gjesten Skrevet 26. desember 2011 #148 Skrevet 26. desember 2011 Skulle ikke "alle" få timeline fra lille julaften? Jeg la det inn før for å kunne gå gjennom ting før julen. Men ser at bare et fåtall av mine venner har det. Er vi lurt, mon tro? (Eller er det sånn at de som fikk det lille julaften har en uke til på å publisere det?) Jeg har ikke fått det ennå...
Mynona Skrevet 26. desember 2011 #149 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har heller ikke fått det. Det er bare de to som gjorde det for et par uker siden som har det av minne venner og.. Men det fases sikkert inn. De har vel pleid det? Husker alle andre oppdateringer hvertfall. Da går det over et par uker hvor div venner skriver status på: "hva skjedde med facebook a?" eller "Hjelpes, ny facebook, vil ha tilbake den gamle." osv..
Gjest Tigerr Skrevet 26. desember 2011 #150 Skrevet 26. desember 2011 Skulle ikke "alle" få timeline fra lille julaften? Jeg la det inn før for å kunne gå gjennom ting før julen. Men ser at bare et fåtall av mine venner har det. Er vi lurt, mon tro? (Eller er det sånn at de som fikk det lille julaften har en uke til på å publisere det?) Den 29. desember vil alle facebookbrukere få timeline.
Gjest Tekola Skrevet 4. januar 2012 #151 Skrevet 4. januar 2012 Hjalp pappa med å sette opp sin timeline i går, da stod det 10. januar?
Gjest alille Skrevet 4. januar 2012 #152 Skrevet 4. januar 2012 Hjalp pappa med å sette opp sin timeline i går, da stod det 10. januar? Den legges ut 7 dager etter at man selv har aktivert timeline. Har man ikke aktivert timeline blir den ikke publisert. Hvorvidt Facebook har tenkt å gjøre slik at ALLE får sin timeline publisert uavhengig av om de aktiverer den eller ei vet jeg ikke, men foreløpig må man gjøre det selv.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #153 Skrevet 4. januar 2012 Den legges ut 7 dager etter at man selv har aktivert timeline. Har man ikke aktivert timeline blir den ikke publisert. Hvorvidt Facebook har tenkt å gjøre slik at ALLE får sin timeline publisert uavhengig av om de aktiverer den eller ei vet jeg ikke, men foreløpig må man gjøre det selv. Det var akkurat det det stod om i en sak på Dinside eller noe før jul. At den 23 eller 29 så kom ALLE til å få det uansett, men før det kunne man velge om man ville aktivere.. Men virker jo som det bare var tull da.. : 1
Ibanez Skrevet 5. januar 2012 #154 Skrevet 5. januar 2012 Det stod på min profil når jeg lastet ned timeline, at jeg kunne velge å publisere den nå, og at alle ville få det den 29 Desember. Husker ikke ordrett hva det stod. Min facebook er utrolig treg, og jeg har slettet en del på veggen min.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #155 Skrevet 5. januar 2012 Klarer dere å få det cover-fotoet til å bli bra? Uansett hvilket bilde jeg velger blir det uskarpt. Enten det er lite og blir strukket, eller om jeg prøver et stort høyoppløselig bilde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå