AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #41 Skrevet 16. desember 2011 Har man fortsatt den uken på seg om man aktiverer den selv nå, før tiden?
Gjest Cosette Skrevet 16. desember 2011 #42 Skrevet 16. desember 2011 Kan noen forklare meg hva som er poenget med denne timeline-greia? Jeg føler meg mer og mer lost for hver gang Facebook kommer med disse "oppgraderingene" sine. Jeg syntes det var så enkelt og oversiktlig før, nå blir det bare mer og mer kaotisk, synes jeg. 5
Gjest grl Skrevet 16. desember 2011 #43 Skrevet 16. desember 2011 min timeline har ikke blitt aktivert ennåå(heldigvis) MEN KAN NOEN SI MEG..vil timelinen bli ÅPENT for ALLE? eller bare mine venner..som sagt min profil har alltid vært privat, bare venner kan se veggen, bilder osv... trenger svar så fort så mulig...
Gjest Tekola Skrevet 16. desember 2011 #44 Skrevet 16. desember 2011 Det blir jo ikke offentlig, med mindre man selv velger å gjøre personverninstillingene sine offentlige! Hovedforskjellen er at det er lettere å bla seg tilbake i tid, for eksempel finne ting fra juni 2008 enkelt, i stedet for å scrolle som en galning.
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #46 Skrevet 16. desember 2011 (endret) min timeline har ikke blitt aktivert ennåå(heldigvis) MEN KAN NOEN SI MEG..vil timelinen bli ÅPENT for ALLE? eller bare mine venner..som sagt min profil har alltid vært privat, bare venner kan se veggen, bilder osv... trenger svar så fort så mulig... Nei, den blir ikke offentlig Edit: oops, for sent ute igjen Endret 16. desember 2011 av HedvigR
Gjest Tekola Skrevet 16. desember 2011 #47 Skrevet 16. desember 2011 Skjønner ikke hvor folk har fått det for seg at alt skal bli offentlig?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #48 Skrevet 16. desember 2011 Nå har jeg ordna meg timeline, for å være litt føre var. Så nå har jeg brukt noen timer på å slette ca ALT, hele veggen og alt på activity log (paranoid much? ) Tatt vare på et par-tre statuser som jeg syns er litt ekstra spesielle, og som jeg vil huske når var, ellers er det meste borte ^^
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #49 Skrevet 16. desember 2011 Har ikke sletta så mye som andre her ser jeg, men brukt en del tid på det likevel Særlig året 2007 hadde jeg forferdelig mange uinteressante, dumme statuser. Veldig mange "Hedvig sover..." Nei 2007-Hedvig, du sover ikke, for da hadde du ikke oppdatert statusen din!! :gjeiper: 1
Kråkesaks Skrevet 16. desember 2011 #50 Skrevet 16. desember 2011 man har da alltid kunnet slette ting. mister man all slettemulighet for evig og alltid om en uke? jeg skriver stort sett ikke ting som ikke skal leses, men det har da hent at jeg har angret en gang eller to og da har jeg slettet. hva med grupper? man må vel få melde seg ut av de når man vil? kan noen svare meg på dette? forsvinner hele redigeringsmuligheten? hvorfor er det i så fall sånn hast med å gjøre noe nå?
Chord Skrevet 16. desember 2011 #52 Skrevet 16. desember 2011 Brukte litt tid i går på å gå igjennom min "historie", og jeg måtte bare riste på hodet da jeg så alle de idiotiske statusmeldingene jeg la ut for 2-3 år siden. Hvorfor skrive ting som "er så trøtt", eller "er hjemme/på skolen/på jobb"? Gir meg bare mer jobb nå :gjeiper:
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #53 Skrevet 16. desember 2011 kan noen svare meg på dette? forsvinner hele redigeringsmuligheten? hvorfor er det i så fall sånn hast med å gjøre noe nå? Du vil alltid kunne slette ting. Men hvis du ikke velger å offentliggjøre den med en gang vil bare du kunne se "den nye" profilen den en hel uke, for å gå gjennom, før du offentliggjør den. Da kan alle vennene dine se. Men du kan fortsatt slette ting selvfølgelig.
Kråkesaks Skrevet 16. desember 2011 #54 Skrevet 16. desember 2011 Du vil alltid kunne slette ting. Men hvis du ikke velger å offentliggjøre den med en gang vil bare du kunne se "den nye" profilen den en hel uke, for å gå gjennom, før du offentliggjør den. Da kan alle vennene dine se. Men du kan fortsatt slette ting selvfølgelig. ja, ja. da skjønner jeg ikke hva det styres sånn med. ting som ikke skal leses skriver jeg ikke, om jeg angrer sletter jeg med en gang.
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #55 Skrevet 16. desember 2011 ja, ja. da skjønner jeg ikke hva det styres sånn med. ting som ikke skal leses skriver jeg ikke, om jeg angrer sletter jeg med en gang. Nei, er ikke noe stress egentlig Tidslinjen gjør det også veldig enkelt å finne gamle statusoppdateringer, så hvis man vet man ikke vil ha de gamle, "teite" synlige er det veldig enkelt å slette. Jeg har fortsatt ikke helt vent meg heeelt til oppsetter, men det kommer
Gjest hmm... Skrevet 16. desember 2011 #56 Skrevet 16. desember 2011 jeg ryddet nå litt opp i min 'game facebook' for å være litt føre var.. Men det jeg stusset over var at det så ut som om endel var borte.. OG, det mest skremmende av alt, at meldinger mellom personene lå ute på wallen.. hmmm... forresten, er det noen som vet om gamle sikkerhetsinstillinger automatisk overføres til tidslinjen? jeg har feks. skjult at andre en meg kan se taggede bilder av meg på min profil.. legge disse ut på tidslinjen?
Gjest hmmm..2 Skrevet 16. desember 2011 #57 Skrevet 16. desember 2011 Har man fortsatt den uken på seg om man aktiverer den selv nå, før tiden? en jeg kjenner aktiverte den idag tidlig, nå kan jeg se den.. hun har ikke villet 'offentliggjøre' den enda og trodde hun hadde en uke på seg.. merkelig..
Gjest Cecilia L Skrevet 16. desember 2011 #58 Skrevet 16. desember 2011 jeg ryddet nå litt opp i min 'game facebook' for å være litt føre var.. Men det jeg stusset over var at det så ut som om endel var borte.. OG, det mest skremmende av alt, at meldinger mellom personene lå ute på wallen.. hmmm... forresten, er det noen som vet om gamle sikkerhetsinstillinger automatisk overføres til tidslinjen? jeg har feks. skjult at andre en meg kan se taggede bilder av meg på min profil.. legge disse ut på tidslinjen? De overføres visst ikke, nei. Jeg har aktivert min, og så at tidslinjen min lå åpen/offentlig, og det gjorde ikke wallen min før. Tror mange vil sitte med åpne tidslinjer noen dager, ja...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #59 Skrevet 16. desember 2011 Jeg hadde en veldig lukket facebookprofil og den har fortsatt å være like lukket etter oppdateringen. Uansett så er det veldig enkelt å sjekke hvor synlig du er nå, da det ligger en knapp inne på profilen hvor du kan gjøre det Det syns jeg er veldig positivt.
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #60 Skrevet 16. desember 2011 (endret) jeg ryddet nå litt opp i min 'game facebook' for å være litt føre var.. Men det jeg stusset over var at det så ut som om endel var borte.. OG, det mest skremmende av alt, at meldinger mellom personene lå ute på wallen.. hmmm... forresten, er det noen som vet om gamle sikkerhetsinstillinger automatisk overføres til tidslinjen? jeg har feks. skjult at andre en meg kan se taggede bilder av meg på min profil.. legge disse ut på tidslinjen? Det som automatisk kommer opp fra diverse år er "highlights", altså ikke alt Det er bare å forandre til "all stories" så kommer hele sulamitten frem. Og de gamle sikkerhetsinnstillingene blir værende De vises altså på tidslinjen for deg, men ikke for dem du har valgt å skjule det for. De overføres visst ikke, nei. Jeg har aktivert min, og så at tidslinjen min lå åpen/offentlig, og det gjorde ikke wallen min før. Tror mange vil sitte med åpne tidslinjer noen dager, ja... Hmm.. så rart :S Dette går jo litt i mot det jeg sa. Jeg fikk en popupbox om at alle innstillinger ville være lagra, og har sjekket at det faktisk har holdt seg. :/ Endret 16. desember 2011 av HedvigR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå