Gå til innhold

Facebook Timeline

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har to venner som har skaffet seg denne tidslinjen, så har vært å snoket litt på deres sider. Men det som ser ut som er fjernet er "Ole har skrevet på veggen til Hans" og sånne "recent activity" greier..

Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er masse masse jeg vil slette før dette skal bli offentlig. Er det heeelt sikkert på at det tar 7 dager før det blit offentlig? Redd det skifter før jeg får slettet alt jeg vil slette.

Skrevet

Er masse masse jeg vil slette før dette skal bli offentlig. Er det heeelt sikkert på at det tar 7 dager før det blit offentlig? Redd det skifter før jeg får slettet alt jeg vil slette.

Jada, det er sju dager. Forresten: offentlig som at vennene dine ser det, ikke som i at alle ser det.

Kan godt hende du hadde fått det med deg, men kan jo poengteres igjen :fnise:

Gjest Applestore
Skrevet

hvordan fjerner jeg den igjen???

Man kan ikke fjerne den. Alle på facebook vil få det etterhvert :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Skal i så fall ty til Facebook på min Iphone! Der er den i det minste NORMAL.Typen har det og det er SERIØST sykt forvirrende og 500* mer rotete enn det var fra før!

Skrevet

Det er ikke mulig å slette et helt år i gangen? :sjenert: Slett alt fra 2010 f.eks? Eller må man slette et og et innlegg osv?

Skrevet

Har to venner som har skaffet seg denne tidslinjen, så har vært å snoket litt på deres sider. Men det som ser ut som er fjernet er "Ole har skrevet på veggen til Hans" og sånne "recent activity" greier..

Stemmer det?

Nei, jeg har recent activity under friends på høyresiden på min profil. En venn meg har det under Music, som ligger under friends igjen.

Skrevet

"Skal bare gå gjennom litt". Plutselig var klokka snart halv tre ;) Men jeg er ferdig å gå gjennom, og innså at det var ikke så vanvittig mye å gå gjennom for, for jeg sletta ingenting. God natt!

Skrevet (endret)

Uansett så er det veldig enkelt å sjekke hvor synlig du er nå, da det ligger en knapp inne på profilen hvor du kan gjøre det :)

Hvor finner jeg den? Brukte den en del før, men kan ikke finne den nå etter oppdateringene. Edit: Nevermind, fant den. :)

Liker ikke timeline, nettleseren min henger seg hver gang jeg går inn på noen som har det, eller prøver å redigere min egen. Når jeg trykker "hide from timeline" på diverse, som alle de der "ambivalent har endret profilbildet" sammen med et stoooort bilde, er alt synlig igjen når jeg går inn på siden min igjen. Sukk.

Synes facebook blir mer og mer ubehagelig, vurderer å slette meg. Dessverre er jeg avhengig av siden pga jobb.

Endret av Ambivalent
Skrevet (endret)

Jeg fikk timeline for noen måneder siden og alt jeg hadde slettet fra før dukket opp igjen. Ikke fikk jeg det bort heller. Så jeg slettet facebook-kontoen..

Endret av ticket
Skrevet

http://www.dagbladet.no/2011/12/15/nyheter/facebook/tidslinjen/19436581/

...og vi har bare en uke på oss til å slette pinlige øyeblikk?

Selv syns jeg at den tidslinjen er utrolig uoversiktlig, og jeg liker ikke tanken på at det er så lett å navigere gjennom hele historien din på facebook, åpent for alle vennene. Og det er så slitsomt å måtte tråle gjennom alt for å sjekke om ting ser ok ut.. :snurt:

Det eneste jeg syns var fint var fremsidebildet. Men jeg ser for meg at en del kommer til å bli totalt forvirret av denne store omveltingen.

Noen andre som har fått seg en mening Timeline enda?

Kan jeg velge å ikke aktivere Timeline i det hele tatt?

Skrevet

Jeg fikk timeline for noen måneder siden og alt jeg hadde slettet fra før dukket opp igjen. Ikke fikk jeg det bort heller. Så jeg slettet facebook-kontoen..

hæ? mener du det? i så tilfelle er jo det helt sprøtt. tror facebook vil miste en del tilhengere om dette stemmer

Skrevet

Kan jeg velge å ikke aktivere Timeline i det hele tatt?

nei.. desverre. alle vil få det etterhvert, akkuratt slik som alle de tidligere oppdateringene.

Skrevet

nei.. desverre. alle vil få det etterhvert, akkuratt slik som alle de tidligere oppdateringene.

Da er det på tide å slette profilen. Ikke fordi jeg har noe å skamme meg der over, men fordi jeg føler at jeg mister kontrollen over hvordan og hva som vises til hvem.

• Liker 3
Skrevet

jeg ryddet nå litt opp i min 'game facebook' for å være litt føre var.. Men det jeg stusset over var at det så ut som om endel var borte.. OG, det mest skremmende av alt, at meldinger mellom personene lå ute på wallen.. hmmm...

Huff, det er skrekken... hvis chatmeldingene mine legges ut forlater jeg facebook tvert. Jeg kommer ikke til å være på FB i jula, vil da alt sammen rulles ut mens jeg er på ferie, eller får jeg en uke på meg til å rydde opp fra jeg logger på? Jeg fant en venn som hadde fått timeline, og hos han lå det en del ting som ser ut som chatmeldinger mellom han og en annen. Får håpe de faktisk har hatt den samtalen på wallen og ikke privat...

Skrevet

Selvfølgelig legges ikke chaten eller inboksen ut.

Det er mange som har hatt samtaler på veggene sine som godt kunne ha vært gjort på chaten.

De endrer bare layouten, de endrer jo selvfølgelig ikke på det grunnleggende.

Skrevet

Selvfølgelig legges ikke chaten eller inboksen ut.

Det er mange som har hatt samtaler på veggene sine som godt kunne ha vært gjort på chaten.

De endrer bare layouten, de endrer jo selvfølgelig ikke på det grunnleggende.

Facebook har endret personverninnstillinger uten lov før, og fått mye kjeft for det. Jeg har selv opplevd at private album har blitt offentlige. Og personen jeg siterte hadde opplevd at meldinger mellom personene (jeg tolket dette som private meldinger) har ligget ute. Lignende ting har skjedd før, så det er naivt å tro at det ikke kan skje igjen.

Skrevet

Stemmer det?

Ja, det lurer jeg og på. Synes det er litt morsomt å se hva vennene mine har drevet og skrevet til andre folk jeg, så er kjipt hvis det er fjernet.

Skrevet

Facebook har endret personverninnstillinger uten lov før, og fått mye kjeft for det. Jeg har selv opplevd at private album har blitt offentlige.Og personen jeg siterte hadde opplevd at meldinger mellom personene (jeg tolket dette som private meldinger) har ligget ute. Lignende ting har skjedd før, så det er naivt å tro at det ikke kan skje igjen.

Personvernet er en ting, men chat og private mld er en helt annen. Private album ligger under personvernet.

Og personen jeg siterte hadde opplevd at meldinger mellom personene (jeg tolket dette som private meldinger) har ligget ute

Jeg tolket dette som noe hun trodde kanskje kunne være personlige meldinger, og da tolker jeg det videre at dette er noe hun har glemt at har ligget ute på veggene. I 2007-2008, hvis det var så gammelt, skrev man jo fra vegg til vegg, det var ikke mulig å kommentere under en status eller ett innlegg på veggen. Derfor kan det nok se ut som det var dette.. Bruken av facebook i 2008 og i dag er ganske forskjellig for de fleste. De fleste er mye mer private og bevisst på hva de legger ut på face nå enn da.

Og ja, jeg regner med at jeg kommer til å slette en hel del fra tidlig FB. For da hadde jeg ikke det samme filteret som nå.

Skrevet (endret)

Hva er det folk er hysteriske for? Dere kan jo slette innlegg og sånt på vegggen etter dere har fått den nye.

Det blir jo ikke noe mer offentlig nå enn før.

Endret av Casall
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...