Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At milo er vaskemiddel for ull og ikke et skyllemiddel 😂😂 når jeg har vasket ull, så har jeg brukt mill som skyllemiddel og vanlig vaskemiddel som vaskemiddel 😂😂 - ble litt stive ullklær ☺ var 26 når jeg fant det ut, og bodd alene i 8 år 😂😂

Anonymkode: e0563...f5a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 14. januar 2016 at 12.07, LiseTV skrev:

Skjønner ikke at noen stemmer FRP

Og jeg skjønner ikke hvorfor så mange har noe imot at folk stemmer FRP 

Anonymkode: 73c54...f0f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

At milo er vaskemiddel for ull og ikke et skyllemiddel 😂😂 når jeg har vasket ull, så har jeg brukt mill som skyllemiddel og vanlig vaskemiddel som vaskemiddel 😂😂 - ble litt stive ullklær ☺ var 26 når jeg fant det ut, og bodd alene i 8 år 😂😂

Anonymkode: e0563...f5a

Du får være glad for at du ikke er like treg som enkelte av de jeg gikk på folkehøgskole med.
Selv med opplæring i å bruke vaskemaskiner og tørketromler, var det folk som tok feil av vask og tørk og kastet et par dl vaskepulver inn i tørketrommelen. Og så ble det naturlig nok mye små klær for enkelte som ikke helt skjønte forskjellen på 30-40 grader og 90 grader, og hadde slengt inn klær som helst skulle vært håndvasket. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg skjønner ikke hvorfor så mange har noe imot at folk stemmer FRP 

Anonymkode: 73c54...f0f

Fordi dei vil rasere velferdsnorge

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At "be there or be square" ikke bare sies fordi det rimer, men fordi square (firkant) er det motsatte av en runding (a round) , så det betyr egentlig "be around (there) or be square ( det motsatte av around)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LiseTV skrev:

Fordi dei vil rasere velferdsnorge

Dette ønsker vel arbeiderpartiet også?

Norge har faktisk ikke mulighet (eller råd) til å betale for heile den tredje verden, og dette kommer til å rasere heile velferds-Norge.

Anonymkode: 2dffd...98a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør denne tråden også til en politisk debatt da.... Denne skal jo være morsom med Glimt i øyet. ;) 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LiseTV skrev:

FRP vil rasere arbeidsmiljøloven og strengere sjukelønnsordning.

 Dette er ikke noen politikk-tråd..

Anonymkode: 2dffd...98a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort oppmerksom på at Idoform-tabletter for å unngå dårlig feriemage er ett ganske så vittig navn når man skjønner at det er sammensatt av tre ord: I do-form! Haha, viktig med bra do-form :-P

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.1.2016 at 12.54, Sjay skrev:

Ble gjort oppmerksom på at Idoform-tabletter for å unngå dårlig feriemage er ett ganske så vittig navn når man skjønner at det er sammensatt av tre ord: I do-form! Haha, viktig med bra do-form :-P

Det har jeg aldri tenkt over før. :sjokkbla:

Tusen takk for at du sa det. Nå kommer jeg til å lese og uttale det som "i do-form" hver gang jeg skal lese eller si ordet:snurt::fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.1.2016 at 17.30, AnonymBruker skrev:

At milo er vaskemiddel for ull og ikke et skyllemiddel 😂😂 når jeg har vasket ull, så har jeg brukt mill som skyllemiddel og vanlig vaskemiddel som vaskemiddel 😂😂 - ble litt stive ullklær ☺ var 26 når jeg fant det ut, og bodd alene i 8 år 😂😂

Anonymkode: e0563...f5a

Hahha det gjorde jeg også. Hadde en skikkelig diskusjon med mor når jeg stolt ringte og fortalte om klesvasken jeg hadde tatt for hånd og at jeg hadde skylt opp tøyet i milo og greier. Ga meg ikke heller :fnise: før jeg leste på flasken.... :P

Edit for å legge til - det var jo flytende, så da måtte det jo være skyllemiddel :klaske:

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg har vært uber treig med å skjønne. At Katmandu faktisk er et sted! Hahahaha, har alltid trodd at det har vært et tulleord :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 4 stjernes middag heter det fordi det er med 4 "stjerner"
Tenkte det hette det fordi de lagde god mat, haha, jaja

Anonymkode: 6e82f...913

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At 4 stjernes middag heter det fordi det er med 4 "stjerner"
Tenkte det hette det fordi de lagde god mat, haha, jaja

Anonymkode: 6e82f...913

:skratte:Der lærte jeg noe nytt!

Anonymkode: 4c234...3db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

At 4 stjernes middag heter det fordi det er med 4 "stjerner"
Tenkte det hette det fordi de lagde god mat, haha, jaja

Anonymkode: 6e82f...913

Hah! Det trodde faktisk jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg innmari lang tid å skjønne at bensin er laget av olje, og at det var derfor folk var så bekymret for at oljen skulle ta slutt. Jeg var mer bekymret for hva som skulle erstatte oljen i bilen, og forstod ikke hvorfor ingen andre tenkte på det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

At 4 stjernes middag heter det fordi det er med 4 "stjerner"
Tenkte det hette det fordi de lagde god mat, haha, jaja

Anonymkode: 6e82f...913

Jeg har alltid lurt på hvor de finner nok "stjerner" til å delta.  Nå følger jeg ikke med på kjendisnytt, men har det ikke vært veldig mange episoder av det programmet nå?  Norge har da ikke så mange kjendiser?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...