Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønte ikke før nå nylig at artistnavnet Flo Rida = Florida. Facepalm.

Hahah, ja jeg facepalma også ganske hardt når jeg fant ut av den. Og at will.i.am= William :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hahaha! Takk for den! Trodde han sang refugee helt til jeg leste innlegget ditt jeg nå :fnise:

Hva synger han da? :klo:

Haha! Så jeg var ikke den eneste altså :fnise: Han synger visstnok deputy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, ja jeg facepalma også ganske hardt når jeg fant ut av den. Og at will.i.am= William :fnise:

Det skal ikke være greit noen ganger! Det gikk opp for meg midt i en stor forsamling... Jeg ble ikke ertet i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig ung, men når jeg fant ut at leverpostei var laget av lever, spiste jeg det aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde lenge Transylvania var et oppdiktet sted som var et slikt vampyrhotell (på grunn av filmen)

Til jeg møtte en på Tinder som skrev at han var fra Transylvania

Jeg trodde pinlig lenge at Swaziland var et tulleland som ikke eksisterte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Ole Brumm og resten av dyrene bare eksisterer i Kristoffer Robbins hode(Har aldri trodd de var ekte, men hele det plottet gikk meg hus forbi). At Kristoffer dermed er schizofren. At Tigergutt har klassisk adhd, Nisse Nøff angst, Petter Sprett OCD, Ole Brumm spiseforstyrrelser og add, Ugla er narsissist og Tussi depressiv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ole Brumm og resten av dyrene bare eksisterer i Kristoffer Robbins hode(Har aldri trodd de var ekte, men hele det plottet gikk meg hus forbi). At Kristoffer dermed er schizofren. At Tigergutt har klassisk adhd, Nisse Nøff angst, Petter Sprett OCD, Ole Brumm spiseforstyrrelser og add, Ugla er narsissist og Tussi depressiv.

WHAT? Der lærte jeg noe helt nytt!

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ole Brumm og resten av dyrene bare eksisterer i Kristoffer Robbins hode(Har aldri trodd de var ekte, men hele det plottet gikk meg hus forbi). At Kristoffer dermed er schizofren. At Tigergutt har klassisk adhd, Nisse Nøff angst, Petter Sprett OCD, Ole Brumm spiseforstyrrelser og add, Ugla er narsissist og Tussi depressiv.

Ikke bare lærte jeg noe nytt, men hele barndommen min falt i grus. Kan aldri se på Ole Brumm igjen tror jeg :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Han har jo en bamse som heter Winnie the Pooh, og faren (han som har skrevet bøkene) lager historier for sønnen om Ole Brumm og de andre kosedyra til sønnen. Sønnen til forfatteren er (eller var, vet ikke årstallet for når dette ble laget) en virkelig Christopher Robin som fikk et historieunivers med seg selv som hovedperson.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Rainbow sier stemmer nok.

Forøvrig hadde han ikke vært shizofren selv om han var et barn med fantasi.. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Flaueste må være at det tok lang tid før jeg lærte forskjellen mellom uorginal/orginal og kunstig/gunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaueste må være at det tok lang tid før jeg lærte forskjellen mellom uorginal/orginal og kunstig/gunstig.

Apropos det, så var jeg i tenårene før jeg fant ut at original skrives med to i-er og at kirurg skrives med to r-er. På den annen side tror jeg neppe jeg kommer til å skrive de ordene feil igjen noen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ole Brumm og resten av dyrene bare eksisterer i Kristoffer Robbins hode(Har aldri trodd de var ekte, men hele det plottet gikk meg hus forbi). At Kristoffer dermed er schizofren. At Tigergutt har klassisk adhd, Nisse Nøff angst, Petter Sprett OCD, Ole Brumm spiseforstyrrelser og add, Ugla er narsissist og Tussi depressiv.

Hva var poenget med det der :(

Men jeg lurer på en ting. De som lager tegneserier ... tror dere de personene hadde i tankene at Nisse Nøff skulle ha angst, Petter sprett OCD osv? Eller lager de bare karakterer og de får disse diagnosene/ellerkalldethvaennduvil av oss som senere ser på det i voksen alder og ser annerledes på det i og med at vi også tenker annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest constance90

Apropos det, så var jeg i tenårene før jeg fant ut at original skrives med to i-er og at kirurg skrives med to r-er. På den annen side tror jeg neppe jeg kommer til å skrive de ordene feil igjen noen gang.

Haha sant det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk lang tid før jeg fant en sammenheng mellom pastillene Doc og Doc-som i Doktor. Regner med det er meningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ole Brumm og resten av dyrene bare eksisterer i Kristoffer Robbins hode(Har aldri trodd de var ekte, men hele det plottet gikk meg hus forbi). At Kristoffer dermed er schizofren. At Tigergutt har klassisk adhd, Nisse Nøff angst, Petter Sprett OCD, Ole Brumm spiseforstyrrelser og add, Ugla er narsissist og Tussi depressiv.

Og så dette på toppen av det hele:

1149065_10151969978057231_1585182540_n.j

Endret av ekkoet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du tuller. :overrasket:

Forøvrig var jeg tolv år gammel da det gikk opp for meg at Swaziland ikke er et tulleland. :sjenert:

Jeg trodde pinlig lenge at Swaziland var et tulleland som ikke eksisterte.

Da var vi rundt :-)

For å komme med en relatert regnet jeg lenge med at Øvre Volta var et sted i Norge, tenkte det lå i nærheten av Toten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...