Gjest Taminka Skrevet 16. desember 2011 #221 Del Skrevet 16. desember 2011 Først nå i sommer forstod jeg poenget med tomat-vitsen, den derre "kom an, ketsjup". Come on, catch up - sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 16. desember 2011 #222 Del Skrevet 16. desember 2011 Heter det ikke dekkdekktiv? Herlighet, sagt det hele livet mitt jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2011 #223 Del Skrevet 16. desember 2011 Heter det ikke dekkdekktiv? Herlighet, sagt det hele livet mitt jeg. Nei, Det heter detektiv. Hvor gammel er du? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 16. desember 2011 #224 Del Skrevet 16. desember 2011 Nei, Det heter detektiv. Hvor gammel er du? Huff, det så helt rart ut. Ikke ofte jeg bruker dette ordet vel og merke, men kan aldri huske å bli lært det heller. Men da lærte jeg noe nytt i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2011 #225 Del Skrevet 16. desember 2011 Huff, det så helt rart ut. Ikke ofte jeg bruker dette ordet vel og merke, men kan aldri huske å bli lært det heller. Men da lærte jeg noe nytt i dag også. Du har ikke lært det på skolen heller? Det er ikke din skyld, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 16. desember 2011 #226 Del Skrevet 16. desember 2011 Du har ikke lært det på skolen heller? Det er ikke din skyld, da. Nei, hverken barneskole, grunnskole eller vidregående. MEN når pappa er lektor og mamma er lærer på vidregående, så kunne vel en av de rettet på meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 16. desember 2011 #227 Del Skrevet 16. desember 2011 Hadde en fin en nå nettopp: Vi hører på julesanger og pakker inn gaver, og da ser plutselig samboeren min opp og spør undrende "Hvorfor synger han mayonais egentlig? Julen har vel ingenting med majones å gjøre?". Han er 24 og jeg måtte altså forklare at sangen går slik "May your days be merry and white" 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Moscato Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg #228 Del Skrevet 16. desember 2011 Freestyler, rakkamakkafo! eller Freestyler, rock the microphone!, som det egentlig heter Hvorfor i alle dager ABa jeg på denne? 42 plusser jo! 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. desember 2011 #229 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg vet om mange som tror det heter "ekspresso". 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 16. desember 2011 #230 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg trodde fram til forrige år at "come what may" betydde "kommer en eller annen mai-måned".... EEH JA. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 16. desember 2011 #231 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg vet om mange som tror det heter "ekspresso". Samboeren min på 28 år feks 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. desember 2011 #232 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg vet om mange som tror det heter "ekspresso". *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 16. desember 2011 #233 Del Skrevet 16. desember 2011 Trodde at frukten "avokado" het advokado. Samme det, liker den ikke uanseet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 16. desember 2011 #234 Del Skrevet 16. desember 2011 Elsker denne tråden. Har fått et par aha opplevelser mens jeg har lest den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 16. desember 2011 #235 Del Skrevet 16. desember 2011 Kanskje ikke så morsomt, men forsto aldri at det var en C og ikke en D som er førte bokstav i klesmerket Champion, som var veldig populært da jeg gikk på barneskolen. Og så gikk det opp et lys for meg da jeg forstod at pop musikk er populære musikk. Noen som har hørt om Jordbær-sangen? Herre vår JORD(_)BÆRER mat nok til alle:P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #236 Del Skrevet 16. desember 2011 Er så flau at det blir AB; men kan noen forklare meg hva diskusjonen om Nissene på låven går ut på? Ja, jeg synes programmet var morsomt, men når folk sier de trodde det var ekte, så forstår jeg ikke hva de mener. Ekte nisser, ekte realityshow?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #237 Del Skrevet 16. desember 2011 Er så flau at det blir AB; men kan noen forklare meg hva diskusjonen om Nissene på låven går ut på? Ja, jeg synes programmet var morsomt, men når folk sier de trodde det var ekte, så forstår jeg ikke hva de mener. Ekte nisser, ekte realityshow?? jeg aner ikke hvilket program du snakker om, men jeg antar at de trodde at programmet ikke hadde manus - noe de nå vet at det hadde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #238 Del Skrevet 16. desember 2011 Det tok endel år (jeg var over 20, men ikke i arbeidslivet selv) før jeg forsto at feriepengene bare må gå til de vanlige faste utgiftene man har den tiden man har ferie. Det er jo alltid spm i aviser etc "hva skal du bruke feriepengene på?" og folk svarer pusse opp, reise etc.. Det er jo nesten bare som en vanlig lønn... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. desember 2011 #239 Del Skrevet 16. desember 2011 Og dere har vel hørt om Bonnie Tyler? Jeg trodde hun sang "Baby blue, baby blue" ... men det var visst "Bitter blur, Bitter blue" Det har jeg trodd til denne stund Herregud, riktig nok er ikke Bonnie Tyler den jeg hører mest på, men det var jo en superhit da jeg vokste opp. *flau* Så mitt bidrag: De første ordene jeg lærte å lese var "Dagsrevyen og værmelding" på TV. Bare at i mitt hode så ble Dagsrevyen til Dagsrebyen. Som 5 -åring hadde jeg aldri hørt om en vy, men en by visste jeg hva var . Vel, jeg fikk ganske fort plukket av meg denne uvanen og gikk over til å lese Dagsrevyen, som det jo vitterlig står. Det tok imidlertid maaaaaange år før jeg skjønte at det var en "revy over dagens hendelser" og begrep hva navnet egentlig beskrev. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taminka Skrevet 16. desember 2011 #240 Del Skrevet 16. desember 2011 Og dere har vel hørt om Bonnie Tyler? Jeg trodde hun sang "Baby blue, baby blue" ... men det var visst "Bitter blur, Bitter blue" Heheh, denne har jeg lett etter, søkte etter baby blue helt til jeg gav opp Takk, nå fant jeg den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå