Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen? (nelly)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du er 180 er de fleste kjolene der for korte, den er jeg med på. Men at alle kjolene på Nelly er for korte til alle og at alle som går med dem er horete, den er jeg ikke med på.

Så lenge kjolen dekker rumpa med 2-3 cm til overs er det ok. Man skal da ikke ha aerobictime i den heller, det går an å sitte med beina i kors og ikke bøye seg...

I følge KG er jo alle kjoler for går over kneet horete og da tenker jeg mitt om dem. Ingen med pen kropp vil dekke den til med lange kjoler. Jeg trener ikke bein og rumpe hardt 3 dager i uken for å dekke den til de få gangene jeg går på byen.

Jeg har aldri sagt at kjolene er horete,har bare sagt at jeg ikke syns Nelly har så veldig mye fint.

Det kommer jo på hva man føler seg komfortabel med.Selv om man har flott kropp så er det ikke alle som føler seg komfortabel med å gå med ultrakorte kjoler.For min del er det ultimate en kjole som ca. midt på låret.Blir de kortere enn det så føler jeg meg rett og slett ikke komfortabel og skal man gå i en trang kjole ala det ts linket til så bør man ha en kropp som passer til det.

Jeg kunne aldri gått med det siden jeg har lovehandles og ting som tyter ut på trange klær er lite pent.

Men man behøver jo ikke nødvendigvis være tildekket bare fordi man velger en lengre kjole heller.Kommer helt an på kjolen og ikke alle litt lengre kjoler ser ut som en sekk og har lange ermer heller ;)

Vel,nå skal man ikke alltid høre på det som endel Kg'ere mener :) Her er det mange rare meninger spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, sinna på Nelly (selv om det ikke er deres feil :sjenert: ). Kjøpte en kjole til full pris for et par dager siden. Nå er den satt den med 75%! Den er sur :tristbla:

Føler ikke kjolen er verd de pengene lengre :snurt:

Fra nå av skal jeg aldri handle fullprisvarer på Nelly!!! Grrrr:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, sinna på Nelly (selv om det ikke er deres feil :sjenert: ). Kjøpte en kjole til full pris for et par dager siden. Nå er den satt den med 75%! Den er sur :tristbla:

Føler ikke kjolen er verd de pengene lengre :snurt:

Fra nå av skal jeg aldri handle fullprisvarer på Nelly!!! Grrrr:p

Hvilken kjole? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...