Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen? (nelly)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn helt ærlig så synes jeg sånne kjoler er:

*altfor korte

*harry

*burde vært 10 cm lengre og hatt ermer, særpreg eller mer "morsomme" detaljer, f.eks paljetter i en annen farge.

Jenter som går med kjoler som ser ut som dette, ser ut som de har kjøpt billige klær. No way around it. Det er ingenting feil med å handle billige klær, men må det -se- billig ut?:)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt ærlig så synes jeg sånne kjoler er:

*altfor korte

*harry

*burde vært 10 cm lengre og hatt ermer, særpreg eller mer "morsomme" detaljer, f.eks paljetter i en annen farge.

Jenter som går med kjoler som ser ut som dette, ser ut som de har kjøpt billige klær. No way around it. Det er ingenting feil med å handle billige klær, men må det -se- billig ut?:)

:overrasket: Syns også at den er altfor kort, men ikke at den ser billig ut. Hvorfor er den harry? Det er jo inn med paljetter?

Uansett, jeg syns ikke det er fint med masse detaljer og rot, vil bare ha en enkel kjole.

Syns mange av kjolene på nelly er fine, men altfor korte :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hvis du har en fantastisk kropp og killer legs hadde den vært fin på, hvis ikke... :gjeiper: Men hvor gammel er du? Alder har jo mye å si for hvordan en kjole ser ut på en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en kjole? Jeg trodde det var en litt lang singlet ;)

Jeg vil ikke være riktig så kategorisk som frøkenfryd, men det skal litt til både av kropp og tilbehør for å komme unna med en slik kjole uten å se veldig avkledd ut.

Noe jeg synes er felles for veldig mange av Nelly-kjolene er at de er litt for korte, og ofte i begge ender samtidig. Å kalle denne for en festkjole, er f.eks ikke akkurat innertier i min "festkjoledefinisjon".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er 25 og 1.70 høy, er tynn, men ikke like tynn som hun på bildet, har fine ben, resten er OK.

Har tenkt å ha sort strømpebukse til denne kjolen, og løst hår som går nedover ryggen, så det dekker jo mye av kjolen bak.

Enig i at mange av kjolene er korte begge veier Spinell. Jeg liker å enten vise bena eller brystet. Det står at modellen er 1.70 og har str. small, jeg ville tatt medium, så da er den kanskje litt lenger også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne kjoler ser billige ut uansett hvor godt trent kropp du har! (Og jeg mener ikke horete-billig, mer "fattig-billig så derfor slengte jeg på meg en singlett-billig".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg tror den hadde sett bra ut på deg =) Det står at modellen er 5 cm høyere enn deg, så den blir nok seende lenger ut på deg hvis den i tillegg er i medium. Mye kommer jo også an på hvordan man bærer kjolen som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en jentefest kan du bruke den, men utover det, er jeg enige med de over meg. For KORT! En str. større skal være 2 cm mer i lengde. Synes ofte at sånne kjoler virker horete.

Når du i tillegg skal la håret henge løst nedover ryggen for å dekke bak, så sier det seg selv at dette ikke er en kjole du burde kjøpe.

Trodde vi ville vise fram en ny kjole, ikke måtte dekke den til for å føle oss vel.

Siden du også spør her inne, så er du i tvil.

Lykke til med jakten på ny kjole!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forresten sett på catwalkvideoen?

Man ser tydelig at paljettene har løsnet midt på rumpa. Jeg blir meeeeget skeptisk til kvaliteten når ikke engang demo-modellen har sømmer som klarer å holde fast paljettene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har dere forresten sett på catwalkvideoen?

Man ser tydelig at paljettene har løsnet midt på rumpa. Jeg blir meeeeget skeptisk til kvaliteten når ikke engang demo-modellen har sømmer som klarer å holde fast paljettene.

Om det er saken burde du (TS, altså), se etter en ny kjole. Paljetter som løsner ser fort stygt og uryddig ut :gjeiper:

Har bladd litt rundt på nelly, og reagerer selv på at ALLE festkjolene er såpass lårkorte eller kraftig utringet. Men hva har du tenkt til å bruke kjolen til? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fin.

Det ser ut som en lang singlet med paljetter på, i tillegg til at jeg syns det ser ut som om den har litt "søppelsekkform". Ikke noe snitt, ingen detaljer, ingen lengde.

Også er jeg enig med Spinell, hvis den blir ødelagt av at modellen går med den på "catwalken" ville jeg styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er saken burde du (TS, altså), se etter en ny kjole. Paljetter som løsner ser fort stygt og uryddig ut :gjeiper:

Har bladd litt rundt på nelly, og reagerer selv på at ALLE festkjolene er såpass lårkorte eller kraftig utringet. Men hva har du tenkt til å bruke kjolen til? =)

Det er kjempestygt med paljetter som løsner :( Så ikke det.

Jeg tror jeg bruker en kjole jeg har :) Hadde tenkt å bruke den på nyttårsaften. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den var classy :) Flere detaljer på kjolen hadde gjort den billigere. Ikke ha alt for høye hæler på deg, da kjolen vil bli kortere, men med en litt tykkere strømpebukse enn vanlig vil den se fin ut =) Gjerne med enkel øyesminke og rød leppestift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syntes den var grusom!

Er det en kjole? Jeg trodde det var en litt lang singlet ;)

Jeg vil ikke være riktig så kategorisk som frøkenfryd, men det skal litt til både av kropp og tilbehør for å komme unna med en slik kjole uten å se veldig avkledd ut.

Noe jeg synes er felles for veldig mange av Nelly-kjolene er at de er litt for korte, og ofte i begge ender samtidig. Å kalle denne for en festkjole, er f.eks ikke akkurat innertier i min "festkjoledefinisjon".

er dette en KJOLE? :O Denne ville jeg brukt som en topp uansett, og jeg er så vidt 1,60 høy! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor det? Den ville jo rukket deg til knærne.

Den hadde aldri nådd meg til knærne, nei! Kan ikke skjønne hvordan de som er type 1,70 høy klarer å finne kjoler? For min del vises hele herligheten med en gang jeg bøyer meg... Kanskje jeg har unormalt lang rygg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke bøye seg i slike kjoler, man må bøye knærne. Også må man sitte med beina i kryss. Bruker man sort strømbebukse i litt tykkere denier blir det ikke så dristig. Men jeg synes det er mye penere med solbrun strømpebukse i tynn denier (15) og nude pumps. Da får man milelange bein :) Lite smykker, ikke for kraftig sminke og håret løst så blir det fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er mye penere med solbrun strømpebukse i tynn denier (15) og nude pumps. Da får man milelange bein :) Lite smykker, ikke for kraftig sminke og håret løst så blir det fantastisk!

Hmm, bra tips! Dette skal jeg gjøre neste gang :jepp: Jeg har så kort bein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...