Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen? (nelly)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel da får vi være enig og å være uenig. Jeg har aldri opplevd dårlig service eller dårlig kvalitet på varer jeg har kjøpt der. Jeg får det jeg forventer. Alle jeg kjenner skryter også veldig av Nelly, både på levering, service og kvalitet på varene sammenlignet med prisen du betaler. Men så ser jeg jo også at vi har veldig forskjellig smak. Jeg synes de tre kjolene du linket til fra bubbleroom (tidligere i tråden) er stygge rett og slett. Jeg synes blandt annet de ser billige ut, og finner dem ikke classy i det hele tatt. Men: Beauty is in the eye of the beholder! :)

Forresten, den første kjolen du linket til har jeg sett på Nelly også (ser det er samme merke, så er akkurat samme kjole), bare til en litt billigere penge ;)

Enig med deg!

Har bare gode erfaringer med nelly.com selv også. Ja så klart har jeg fått ting jeg ikke har vært helt fornøyd med, men det har ofte vært at kjolene knapt dekker rumpa ikke pga kvaliteten på klærne. Har uendelige kjøp fra nelly, har mange kjoler som er både fine og i bra kvalitet! De har jo mange dyre merker på nelly også, så skjønner ikke dette med at dere påstår at de er så "billige":s

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, du høres ut som om du jobber for Nelly selv, og ikke tåler at andre har hatt dårlige opplevelser med dem;)

PS; kjolene jeg linket til -er- billige, det var hele poenget med det, men de -ser- ikke like billige ut som de fleste Nelly-kjolene. Det var hele poenget, å tipse om noe som ikke ser ut som en singlet, men som ikke koster skjorta:) At du ikke synes de var hverken classy eller fine tar jeg nesten for gitt, ellers blir vel arbeidsgiveren (Nelly) ikke spesielt imponerte;) Det var vel heller ikke deg de var ment for, men evt. TS. :fnise:

Traff jeg et sårt punkt eller? Du ble plutselig så usaklig og barnslig. Nei, dessverre jobber jeg ikke for Nelly, jeg gir min personlige mening. Selv om jeg ikke deler dine synspunkter, trenger ikke det å bety at jeg får betalt for å si hva jeg mener.

Du sier at bildene du linket til er billige, men ser ikke billige ut, slik som Nelly kjoler gjør. Det var da fælt som du motsier deg selv da, for som jeg nevnte i forrige innlegg så er den første kjolen du linket til også for salg på Nelly. Den ser altså ikke billig ut på Bubbleroom, men hos Nelly gjør den det?

Endret av Suvana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om dette allerede er snakket om i tråden, men hva med høyde ift. str på modellene? Modellene er alltid ganske høye, og har en av de minste størrelsene. Jeg tenker ofte på det siden jeg er ganske lita (160), og da fint kan kjøpe kjoler som ser helt ille korte ut på modellen, og in real life passer meg fint. Altså, hadde Modellen brukt en størrelse som sånn sett kanskje var ?normal? ift hennes høyde (såklart, alt kan variere, men dere skjønner?), så hadde det kanskje passet bedre.

Ellers... Jeg ville nok kjøpt fra Nelly om jeg ikke ble så lei av modellene. Får litt glamourmodell-inntrykk, og da går jeg heller et annet sted :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg handler mye på nelly.com. Ikke så mye klær, men mere andre ting. Hender jeg kjøper en topp eller noe en gang i blandt da. Jeg har aldri opplevd dårlig service fra Nelly.com. Har kun positive erfaringer derfra. Rask levering er det å.

Enig i at noen av klærne ser billig ut, men ikke alle. Det er nok av klær der som er fine og bra i kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Bubbleroom-kjolene var jo enda verre! :overrasket:

Vel, duh. Når bertete rosabloggere står for mesteparten av reklamen vet du liksom hva du kan forvente. Enda lenger ned på næringskjeden har du superkul.no :gjeiper: synes forsåvidt Nelly.com har mye fint, men er enig i at det er litt mye av det samme innen kjoler og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåe og rosa addidass jakker er horete.

Hvorfor kan ikke der wannabesexy damer heller kle dere klassisk og ikke billig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin foran i overkroppen, men så ut som en treningstopp bakfra pga formen. Likte heller ikke at den hang så løst nederst foran. Hadde vært finere om den var trangere, siden den allerede er såpass trang over.

Hadde jeg brukt den? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Blåe og rosa addidass jakker er horete.

Hvorfor kan ikke der wannabesexy damer heller kle dere klassisk og ikke billig?

Skjønner godt at du velger å være anonym når du kommer med slike teite kommentarer :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåe og rosa addidass jakker er horete.

Hvorfor kan ikke der wannabesexy damer heller kle dere klassisk og ikke billig?

Ja, rosa og blåe adidas treningsjakker er kjempe horete altså.. :ironi:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som syns kjolene fra Nelly er horete er bare feite og misunnelige på oss som har kropp til å bære dem :gjeiper:

Jeg er over 170 cm høy, har massevis av kjoler fra Nelly og bryr meg nada om folk syns de er for korte. Jeg har ikke en fin kropp for å skjule den i dekkende, knelange kjoler! Jeg er stolt av kroppen min og er ikke redd for å vise den fram.

Kjolen i startinnlegget var grei syns jeg, om man har kroppen til den. Litt kjedelig og så litt ut som en topp, men absolutt ikke stygg. Har en lignende selv, men den var såpass kort at jeg valgte tights til.

Blir oppgitt over at alt som er kort eller viser kropp er HORETE i følge KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Noen av de fineste kjolene jeg har kommer fra Nelly, mange av kjolene man finner på nelly er jo fra VILA og VERO MODA.

Skjelden man hører om noen skriker og bærer seg over kjoler fra VERO MODA liksom...hjelpes. Så lenge jeg har kropp til det skal jeg vise den fram, både armer, rygg, pupper og lår.

Hvis folk her syns det er horete å vise kropp på en klassy måte lurer jeg fælt på hva de selv gjør om våren og om sommeren, går de i telt siden det er så forferdelig slutty å vise fram leggene sine? Bare lurer?

Det kommer en tid da jeg ikke kan vise fra beina mine og da kan jeg ihvertfall tenke tilbake på at jeg fremdeles hadde en flott kropp som 35+ og sikkert kommer til å ha det i noen år til og være stolt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er felles for veldig mange av Nelly-kjolene er at de er litt for korte, og ofte i begge ender samtidig. Å kalle denne for en festkjole, er f.eks ikke akkurat innertier i min "festkjoledefinisjon".

Men Spinell da, ser du ikke at dette er et skjørt hun bare har trukket over puppene? :fnise:

Syns forøvrig kjolen TS spør om var grusom. Den så billig ut (kvaliteten altså), og var hvertfall 10cm for kort. Dette sier jeg selvsagt bare fordi jeg er en supertjukk & gammel dame som er misunnelig på de som kan gå ute i den :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge jeg har kropp til det skal jeg vise den fram, både armer, rygg, pupper og lår.

Hvis folk her syns det er horete å vise kropp på en klassy måte lurer jeg fælt på hva de selv gjør om våren og om sommeren, går de i telt siden det er så forferdelig slutty å vise fram leggene sine? Bare lurer?

Man kan fint vise frem en lekker figur med pene ben i andre ting enn en lang singlett..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som syns kjolene fra Nelly er horete er bare feite og misunnelige på oss som har kropp til å bære dem :gjeiper:

Jeg er over 170 cm høy, har massevis av kjoler fra Nelly og bryr meg nada om folk syns de er for korte. Jeg har ikke en fin kropp for å skjule den i dekkende, knelange kjoler! Jeg er stolt av kroppen min og er ikke redd for å vise den fram.

Kjolen i startinnlegget var grei syns jeg, om man har kroppen til den. Litt kjedelig og så litt ut som en topp, men absolutt ikke stygg. Har en lignende selv, men den var såpass kort at jeg valgte tights til.

Blir oppgitt over at alt som er kort eller viser kropp er HORETE i følge KG.

Ja,man må jo være smellfeit hvis man syns at de kjolene der er for korte :ironi:

Og jeg er over 180 så på meg blir de fleste av de "kjolene" der topper,men jeg har forøvrig null problemer med å finne kjoler som passer meg andre steder.Jeg går ikke i knelange,dekkende kjoler nødvendigvis,men her på Kg går det jo ikke an å være en mellomting.

Jeg syns ikke de fleste av klærne der er spesielt fine og i tillegg er mye av det overpriset,men værsegod de som liker Nelly.Plager ikke meg,jeg finner klær som passer meg bedre andre steder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,man må jo være smellfeit hvis man syns at de kjolene der er for korte :ironi:

Og jeg er over 180 så på meg blir de fleste av de "kjolene" der topper,men jeg har forøvrig null problemer med å finne kjoler som passer meg andre steder.Jeg går ikke i knelange,dekkende kjoler nødvendigvis,men her på Kg går det jo ikke an å være en mellomting.

Jeg syns ikke de fleste av klærne der er spesielt fine og i tillegg er mye av det overpriset,men værsegod de som liker Nelly.Plager ikke meg,jeg finner klær som passer meg bedre andre steder ;)

Hvis du er 180 er de fleste kjolene der for korte, den er jeg med på. Men at alle kjolene på Nelly er for korte til alle og at alle som går med dem er horete, den er jeg ikke med på.

Så lenge kjolen dekker rumpa med 2-3 cm til overs er det ok. Man skal da ikke ha aerobictime i den heller, det går an å sitte med beina i kors og ikke bøye seg...

I følge KG er jo alle kjoler for går over kneet horete og da tenker jeg mitt om dem. Ingen med pen kropp vil dekke den til med lange kjoler. Jeg trener ikke bein og rumpe hardt 3 dager i uken for å dekke den til de få gangene jeg går på byen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...