Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen? (nelly)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte ikke kjolen av flere årsaker. Men hvor kort den vil bli vil jo variere etter din egen lengde. Denne kjolen ville nok nådd meg til kneet ettersom jeg kun er 1,60 høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det ser ut som hun har tatt på seg en singlet og glemt buksen. Likte den ikke. Den hadde vært hakket bedre med ermer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig og så ikke pen ut på når hun beveget seg.Så bare veldig ubehagelig ut.I tillegg må man ha en veldig flott kropp for å kunne gå i noe som er så tettsittende.Ingen lovehandles altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var helt ok jeg, kunne fint ha gått med den. Men jeg er 159 cm høy så den hadde nok rukket meg til knærne uansett :fnise: Trikset er å ikke bruke for mye sminke, noen øredobber, og noen pumps som ikke er for høye :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke bøye seg i slike kjoler, man må bøye knærne. Også må man sitte med beina i kryss. Bruker man sort strømbebukse i litt tykkere denier blir det ikke så dristig. Men jeg synes det er mye penere med solbrun strømpebukse i tynn denier (15) og nude pumps. Da får man milelange bein :) Lite smykker, ikke for kraftig sminke og håret løst så blir det fantastisk!

Haha, ja, da er det nok bare jeg som er for lite elegant. Glemmer meg særlig litt utover kvelden. Og når man sitter, så kryper den jo oppover rompa, i alle fall etter en stund.

Men det er vel forskjell på folk, jeg liker å kunne gå med klær som jeg ikke trenger være redd for at avslører litt for mye om jeg ikke tenker på hvordan jeg sitter eller står.Jeg føler meg rett og slett uvel i slike klær.

Nå vil jeg påpeke at jeg tenkte på kjolen som Spinell linket til, ikke TS. TS sin hadde vel grei lengde. Hjelper jo litt på at den ikke er så flagrete som den Spinell viste. Men jeg syntes likevel ikke den var fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj nei, aaalt for kort. dekker såvidt rumpa. om du tar hendene i været eller bøyer deg så kommer du til å vise ræva. veldig classy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ikke kjolen spessielt godt pga shiny paljetter som var litt dårlig utført mener jeg.. Men syntes ikke den er for kort! Vis frem ben hvis du vil, man er bare ung en gang! :) Syntes det er myyye viktigere å tenke på at man bør drikke og oppføre seg med det i bakhodet, så man ikke ender opp drita full på bardisken hvor man drar en ufrivillig strip tease til "lady marmelade". Husk at folk har kamera overalt nå. Beste måten å få fjernet katastofale bilder av seg selv er å sørge for at det ikke blir anledning til å ta de. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om denne. Ikke fordi de er så fryktelig like, men det var den assosiasjonen jeg fikk. (Fra Pretty Woman for de som ikke er gamle nok til å huske filmen)

Kanskje du er heldig, og det stopper opp en rik mann, som faktisk ikke er ute etter en hore, men veibeskrivelser, og han viser seg å være drømmeprinsen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg synes den var alt for kort og billig, går man i en slik kjole i norge ser det ut som en skriker etter oppmerksomhet... Hadde nok bare gått med den innedørs...

Bor man i hollywood eller lignende er det nok ok, men regner med at du skal bruke den her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Syns den var helt grei, litt kjedelig egentlig.

Men jeg tror man må se ut som modellen for at den skal sitte pent på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var ikke en kjole, men det var en fin singlet!

ikke noe JEG ville brukt på fest, men så er det heldigvis ikke jeg som skal bruke den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er alt for kort, den har dårlig snitt og strammer på feil steder, paljettene i rumpa på catwalkmodellen har løsnet, den har brytertrøye-rygg.. Den ser ut som en singlett med ikke så veldig fine paljetter på.

Helt enig, den var fin! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg var veldig kritisk og konsekvent i det jeg skrev, og vil iallefall rette opp litt med å tipse litt om noen kjoler som er "litt i samme stil" men som er litt mer classy - til en rimelig penge (hva jeg anser som greit å legge ut for en typisk julefest-kjole):

http://www.bubbleroom.no/nn/dame/meso-dress-black

http://www.bubbleroom.no/nn/dame/kjoler/nikita-dress-cherry-red

http://www.bubbleroom.no/nn/dame/kjoler/teresa-dress-black

jeg er ikke kjeeempefan av paljettkjoler - men dette er jo rett og slett en lengre, mindre utringet versjon av den du postet, men uten paljetter bak (så slipper du å ødelegge paljettene bare du setter deg ned):

http://www.bubbleroom.no/nn/dame/kjoler/attention-dress-black

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bra tips! Dette skal jeg gjøre neste gang :jepp: Jeg har så kort bein...

Funker som fjell, spesielt hvis man finner pumps som er nesten samme farge som strømpebuksa/huden og velg spisse sko...da blir forlengelseseffekten enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Funker som fjell, spesielt hvis man finner pumps som er nesten samme farge som strømpebuksa/huden og velg spisse sko...da blir forlengelseseffekten enda bedre.

:idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde vært kul som SINGLET med lyse skinny jeans til og svarte høye pumps.

Men kjole? Nei faen heller. Fatter ikke hvorfor Nelly må gjøre det SÅ kort altså. Helt latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fin hvis du er (eller vil se ut som) en glamourmodell. hvis ikek burde du styre unna. Syns forøvrig kjolene fra Bubbleroom også var grusomme, men på en annen måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er laget for østeuropeiske jenter..de er vel 10 cm lavere enn norske jenter i gjennomsnitt. Er enig, mange kjoler som hadde vært finere om de hadde vært 10 cm lengre. Jeg sliter med min 1,76, de fleste av disse rekker meg rett under rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...