Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #2121 Del Skrevet 23. februar 2016 16 minutter siden, Cartman skrev: @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle Jo takk: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #2122 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker alle? Sa noen at de elsket meg. Så koselig. Jeg elsker deg også Carten. Hilsen Mullah Krekar Anonymkode: c6771...3b7 Ååååååååååååååååååååååå Krekar åååååååååå. Jeg tenkte på deg i natt. Hadde lyst til å kjenne din varme kropp og ditt myke skjegg tett inntil meg. I bakgrunnen hørte jeg Celine Dion - My heart will go on. Hvor enn jeg er så føler jeg ditt nærvær. Hver gang jeg kjenner lukten av blomster, så tenker jeg på den gode ånden din. Når jeg er uten deg, så kjenner jeg et så inderlig savn, dypt, dypt i mitt innerste indre. Jeg klarer ikke å se for meg et liv uten deg. Hvor er du? Endret 23. februar 2016 av Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2123 Del Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Ååååååååååååååååååååååå Krekar åååååååååå. Jeg tenkte på deg i natt. Hadde lyst til å kjenne din varme kropp og ditt myke skjegg tett inntil meg. I bakgrunnen hørte jeg Celine Dion - My heart will go on. Hvor enn jeg er så føler jeg ditt nærvær? Hver gang jeg kjenner lukten av blomster, så tenker jeg på den gode ånden din. Når jeg er uten deg, så kjenner jeg et så inderlig savn, dypt, dypt i mitt innerste indre. Jeg klarer ikke å se for meg et liv uten deg. Hvor er du? Få meg ut av landet nå! Anonymkode: c6771...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #2124 Del Skrevet 23. februar 2016 22 minutter siden, Cartman skrev: @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle For å utdype litt. Jeg er mørk til sinns om dagen. Så veldig hyggelig dette: -) liker deg også <3 og flere her. Ble litt overrasket nå. Tror jeg er usynlig: -) mitt største ønske egentlig. Jaja. Du reddet kvelden min: -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #2125 Del Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: For å utdype litt. Jeg er mørk til sinns om dagen. Så veldig hyggelig dette: -) liker deg også <3 og flere her. Ble litt overrasket nå. Tror jeg er usynlig: -) mitt største ønske egentlig. Jaja. Du reddet kvelden min: -) Du er langt fra usynlig kjære deg. Du er fornuftig og har mange gode innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 23. februar 2016 #2126 Del Skrevet 23. februar 2016 Personenmeg er en herlig person Jeg er glad for å ha blitt kjent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #2127 Del Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få meg ut av landet nå! Anonymkode: c6771...3b7 Sammen med meg. Vi kan holde varmen sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #2128 Del Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Cartman skrev: Du er langt fra usynlig kjære deg. Du er fornuftig og har mange gode innlegg. Takk! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2016 #2129 Del Skrevet 23. februar 2016 40 minutter siden, Cartman skrev: @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle Takk snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #2130 Del Skrevet 23. februar 2016 Liker mange her jeg. Er jo helt dust iblant og helt nede: -) og dere er bare fine. Jeg husker sjelden navn. Men sendte privat meld til ei som alltid er sympatisk og rettferdig. Så da vet hun: -) er flere av dere. Jeg har et mørkt sinn iblant,og dere er en trøst altså! Liker de som ikke er så populære her også. De trengs også. Utfordringer er ikke det verste: -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 23. februar 2016 #2131 Del Skrevet 23. februar 2016 Hemmelig det tenk. : ^ ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 23. februar 2016 #2132 Del Skrevet 23. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2016 #2133 Del Skrevet 23. februar 2016 Takk @Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. februar 2016 #2134 Del Skrevet 24. februar 2016 Den 23. februar 2016 at 18.46, Cartman skrev: @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle Så hyggelig og uventet! Jeg liker deg, herlig med litt tøys og tull. Og alvor. Du virker som en bra Cartman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #2135 Del Skrevet 24. februar 2016 Liker meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 24. februar 2016 #2136 Del Skrevet 24. februar 2016 35 minutter siden, Fox Mulder skrev: Liker meg selv. Liker deg. Håper det er ok. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #2137 Del Skrevet 24. februar 2016 Et øyeblikk siden, Citronella skrev: Liker deg. Håper det er ok. 😃 Selvfølgelig er det ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 28. februar 2016 #2138 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg liker godt @EvaLena. Hun har sine egne meninger, men virker som en jordnær person likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 28. februar 2016 #2139 Del Skrevet 28. februar 2016 6 timer siden, COSL Innovator skrev: Jeg liker godt @EvaLena. Hun har sine egne meninger, men virker som en jordnær person likevel Jøss, tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. februar 2016 #2140 Del Skrevet 28. februar 2016 Alle som ikke angriper andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå