Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist
1 time siden, Jolene skrev:

@Carrie_ @Hottrio @WubWub og @Lafemmemauvaise er mine favoritter om dagen.

Takk og i lige måde!

Med høy fare for å glemme noen i all hast, her er et lite utvalg av flotte folk:

@gjestvest, @Perelandra, @Cornucopia, @Asti, @LilleSnupp, @Tøytigern, @Maleficenta, @Hottrio, @Ardwinna, @daemonia, @MarianneE, @Arabella, @Okapi, @WubWub, @Aegon Targaryen, @CecilieX, og mange andre som jeg dessverre ikke husker nicket på i skrivende stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Takk og i lige måde!

Med høy fare for å glemme noen i all hast, her er et lite utvalg av flotte folk:

@gjestvest, @Perelandra, @Cornucopia, @Asti, @LilleSnupp, @Tøytigern, @Maleficenta, @Hottrio, @Ardwinna, @daemonia, @MarianneE, @Arabella, @Okapi, @WubWub, @Aegon Targaryen, @CecilieX, og mange andre som jeg dessverre ikke husker nicket på i skrivende stund. 

:blomst:

Du er gjenstand for min beundring @Lafemmemauvaise

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Takk og i lige måde!

Oooh, takk for at jeg fikk havne i en slik godgjeng, :)@Lafemmemauvaise 

Setter alltid pris på dine bidrag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Takk og i lige måde!

Så koselig å bli nevnt i et slikt selskap da! :) Og jeg har veldig sansen for deg også :)
Sier meg enig i disse navnene, og legger til noen: 
 @Yme,  @O.G., @Tabris, @Lafemmemauvaise, @Lutetium 71, @Kraula, og mange til :)
Både de som du nevner, og disse jeg skriver opp (inkludert deg!) er brukere jeg liker av forskjellige grunner. Morsomme, underholdende, og generelt fornuftige og oppegående personer er mitt inntrykk. :)

Det er så mange at det er vanskelig å huske på alle brukernavnene her og nå. Får heller komme tilbake til tråden når jeg kommer på flere navn :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, daemonia skrev:

Så koselig å bli nevnt i et slikt selskap da! :) Og jeg har veldig sansen for deg også :)
Både de som du nevner, og disse jeg skriver opp (inkludert deg!) er brukere jeg liker av forskjellige grunner. Morsomme, underholdende, og generelt fornuftige og oppegående personer er mitt inntrykk. :)

Det er så mange at det er vanskelig å huske på alle brukernavnene her og nå. Får heller komme tilbake til tråden når jeg kommer på flere navn :)

Takk, likens snupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

@Perelandra *fjernet*

Tusen takk!, og det samme til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, daemonia skrev:

Shit! Dette var egentlig ganske stas. Du er fab, @daemonia :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev:

Shit, jeg glemte solstrålen av alle: @Severus! Og selvsagt @O.G.- den mest rocka pøbelen på KG. Flotte damer begge to :)

Takk snupp.

Har fått så mye ros de siste dagene at jeg rødmer nesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina @#Sunrise @ClosedParadise @Honey Dew @daemonia @Glidelås @Wonders @Rozes @Polly Ester @Stjerner og planeter @qwerty123 @Fireball @kisskissbangbang @Reza08

Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Gud så mye fritid jeg har.. :P

Endret av Jacklost
Har lagt til noen brukere jeg glemte og noen nye jeg har lagt merke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
5 timer siden, Dr. Cid skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er @Lafemmemauvaise en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen!

@Hoppetaujenta @PPM @Ennasus @Pusungen @wintergirl @Brimi @Daybreak @Aldrisur @NasseNøff @Frøkensina @stikkontakt @Honeyblossom @Summers @Jessica! @Salka @The Lost Dreamer @gjestvest @Chibi @Karou @Arabella @Sjela @urenluren @Citronella @Zenobia @Løkky @Fame @Mynona @Rumle @Fantastica @FruN @incognita @Lafemmemauvaise @Sitronmelis @Frk.K @Sola de @Perelandra @Hummels @Cartman @ElizabethTaylor @sweety pie @Mann 42 @Stueloff @Sannerlig @Doge @Kjibba @dillyduzit @Pjokkeline @Moonwalker @Lady @Okapi @Ragnar89 @Fireproof @Alja @Stringfellow1 @Bossa Nova @Uredd @AnonGangerTo @Dark Angelina Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Wow!! Takk for en fin komplement!! Trodde at samtlige på forumet (med noen få unntak) ikke kunne fordra meg. 

Kan jeg få spørre hvorfor du liker meg? @Dr. Cid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonGangerTo skrev:

Wow!! Takk for en fin komplement!! Trodde at samtlige på forumet (med noen få unntak) ikke kunne fordra meg. 

Kan jeg få spørre hvorfor du liker meg? @Dr. Cid?

Jeg er Jacklost :) Må vurdere å endre nicket mitt til

Dr. Cid (Jacklost)

Slik alle vet hvem jeg er :fnise:

Edit: At folk misliker deg kunne jeg ikke tenkt meg, fra hva jeg har sett så har du aldri vært slem eller angrepet en eneste sjel her inne :)

Endret av Dr. Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
Et øyeblikk siden, Dr. Cid skrev:

Dr. Cid (Jacklost)

Aha! Det forklarer ting. Velkommen tilbake Dr!! Håper du vil trives denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Dr. Cid skrev:

Dr. Cid (Jacklost)

Edit: At folk misliker deg kunne jeg ikke tenkt meg, fra hva jeg har sett så har du aldri vært slem eller angrepet en eneste sjel her inne :)

Tror nok mange har funnet det ut forlengst.

Anonymkode: 209e6...d22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dr. Cid skrev:

Hvis jeg skal nevne en akkurat nå så er * en jeg liker veldig godt, hvis man vil vite definisjonen på herlighet så er det bare å tilbringe litt tid med henne :)

Edit: Nå har jeg funnet fram alle de jeg kan tenke på som jeg har lagt merke til på kg og liker, jeg håper ikke jeg har glemt noen.
Hadde det ikke vært for alle disse hyggelige og trivelige brukerne så hadde jeg ikke fortsatt og kommet tilbake :) Er enda flere jeg skulle nevnt men de er desverre ikke her lenger :/

Awww så søt du er :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...