Gjest NerdMedSverd Skrevet 18. desember 2011 #241 Del Skrevet 18. desember 2011 Mange ålreite folk her, men lagt spesielt merke til Koala Lompa, Pingting og Wanted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. desember 2011 #242 Del Skrevet 18. desember 2011 Wanted liker jeg også. Er til tider sterkt uenig med henne, men siden hun forholder seg saklig så liker jeg henne likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #243 Del Skrevet 20. desember 2011 Flair og Drizzle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #244 Del Skrevet 20. desember 2011 Wanted liker jeg også. Er til tider sterkt uenig med henne, men siden hun forholder seg saklig så liker jeg henne likevel Takk takk. Har endret nick dog.. Liker deg også, søte Marihøne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #245 Del Skrevet 20. desember 2011 Mange ålreite folk her, men lagt spesielt merke til Koala Lompa, Pingting og Wanted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. desember 2011 #246 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg! :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. desember 2011 #247 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker deg Inx - og det tok laaaaang tid før jeg skjønte at du hadde truse på hodet. Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. desember 2011 #248 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg! :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: Jeg skjønner hvordan du har det. Kanskje vi skulle starte tråden for "Nevn en brukre som du liker og som ikke en gang blir nevnt i "nevn en bruker som du liker og som ikke blir nevnt i de andre trådene"". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #249 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg! :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: Jeg liker deg, men jeg husker bare aldri nicket ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. desember 2011 #250 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg skjønner hvordan du har det. Kanskje vi skulle starte tråden for "Nevn en brukre som du liker og som ikke en gang blir nevnt i "nevn en bruker som du liker og som ikke blir nevnt i de andre trådene"". Kan jeg joine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. desember 2011 #251 Del Skrevet 20. desember 2011 Kan jeg joine? Jaaaa! Jo flere vi er sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. desember 2011 #252 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker deg Inx - og det tok laaaaang tid før jeg skjønte at du hadde truse på hodet. Morsomt funker som fy tydeligvis, er helt anonym uten å bruke anonym knappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. desember 2011 #253 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg skjønner hvordan du har det. Kanskje vi skulle starte tråden for "Nevn en brukre som du liker og som ikke en gang blir nevnt i "nevn en bruker som du liker og som ikke blir nevnt i de andre trådene"". Ja, tråden for anonyme brukere med 1000+ innlegg som aldri poster som anonym bruker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. desember 2011 #254 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker deg, men jeg husker bare aldri nicket ditt.. Det går bra, for det gjør ingen andre heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. desember 2011 #255 Del Skrevet 20. desember 2011 Det går bra, for det gjør ingen andre heller Jooo, jeg gjør det faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2011 #256 Del Skrevet 20. desember 2011 Jooo, jeg gjør det faktisk. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. desember 2011 #257 Del Skrevet 20. desember 2011 Jooo, jeg gjør det faktisk. Tror jammen jeg liker deg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. desember 2011 #258 Del Skrevet 20. desember 2011 Tror jammen jeg liker deg og! Dægger'n det måtte mye fisking til for å få den . NÅ liker jeg deg i hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. desember 2011 #259 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker den brukeren som akkurat nå, slik som meg selv, har bladd gjennom flere av disse sidene uten å finne sitt nick der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. desember 2011 #260 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg også! Jeg har stalket deg leeeeenge, ta det som et kompliment... helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå