Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Wanted liker jeg også. Er til tider sterkt uenig med henne, men siden hun forholder seg saklig så liker jeg henne likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Wanted liker jeg også. Er til tider sterkt uenig med henne, men siden hun forholder seg saklig så liker jeg henne likevel :)

Takk takk. :)

Har endret nick dog..

Liker deg også, søte Marihøne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg!

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg!

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Jeg skjønner hvordan du har det. Kanskje vi skulle starte tråden for "Nevn en brukre som du liker og som ikke en gang blir nevnt i "nevn en bruker som du liker og som ikke blir nevnt i de andre trådene"". :snurt:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg!

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Jeg liker deg, men jeg husker bare aldri nicket ditt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg skjønner hvordan du har det. Kanskje vi skulle starte tråden for "Nevn en brukre som du liker og som ikke en gang blir nevnt i "nevn en bruker som du liker og som ikke blir nevnt i de andre trådene"". :snurt:

Kan jeg joine? :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg Inx - og det tok laaaaang tid før jeg skjønte at du hadde truse på hodet. Morsomt :fnise:

funker som fy tydeligvis, er helt anonym uten å bruke anonym knappen :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvordan du har det. Kanskje vi skulle starte tråden for "Nevn en brukre som du liker og som ikke en gang blir nevnt i "nevn en bruker som du liker og som ikke blir nevnt i de andre trådene"". :snurt:

Ja, tråden for anonyme brukere med 1000+ innlegg som aldri poster som anonym bruker..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg liker den brukeren som akkurat nå, slik som meg selv, har bladd gjennom flere av disse sidene uten å finne sitt nick der. :trist:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...