Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen som liker meg? :sjenert:

Fortelle meg selv at det må være for at jeg har vært syk og lite aktiv over lengre tid. :sukk:

:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

Artig at jeg ble nevnt :) Selv om du sikkert ikke har hørt om meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

FLERE som nevner meg? :blomst:

Det føles ganske bra nå som jeg er sterkt mislikt i opptil flere diskusjonstråder :gjeiper:

Jeg skulle absolutt hatt deg på lista! :)

Og Rusken virker både oppegående og snill! Og mange flere. Blir mange av de samme som i "snilleste bruker"-tråden.

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt merke til D_flatmajor i det siste. Svært reflekterte, kunnskapsrike innlegg. Vi ser ikke så mange av hennes kaliber, så det er alltid forfriskende å lese hennes innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle absolutt hatt deg på lista! :)

Og Rusken virker både oppegående og snill! Og mange flere. Blir mange av de samme som i "snilleste bruker"-tråden.

For et kompliment! For det skal du få en: :sengekos:

Nei - vent - det var feil. Jeg mente en øl :ol:

Jeg tviler sterkt på at jeg blir trukket frem i en tråd med de snilleste brukerne. Jeg er jo definisjonen på frekk og påståelig til det slitsomme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Av folk som aldri blir nevnt, ja. Jeg syns det er mange gode brukere her, men jeg kan ikke huske alle, så jeg får slenge på etter hvert som jeg husker.

Lykkeliten

Jeg veit at jeg har glemt mange... Dere får minne meg på hvem dere er :nigo:

Lykkeliten som i meg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle absolutt hatt deg på lista! :)

Og Rusken virker både oppegående og snill! Og mange flere. Blir mange av de samme som i "snilleste bruker"-tråden.

Åå, så utrolig koselig :klemmer: Nå ble jeg skikkelig glad, faktisk! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her.

Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker.....

Jeg liker de aller, aller fleste her.

Også liker jeg Odisi fordi hun er ærlig, Mynona, Nozze, Rumle og Maggie, Silvermist og Rofl. Fordi de får meg til å le når jeg trenger det.

hecubaa og gjesten liker jeg godt, men det er jo også fordi jeg liker godt irl og har blitt mine venninner :)

rofl er også er bra kar!

og silvermist!! ikke minst henne!

mynona ståler gohet og varme omtrent gjennom datan sin og helt ut igjennom min data :fnise:

Yeey!! Første gang jeg er nevnt i en sånn her tråd! Jeg liker dere tilbake, også liker jeg Odisi73, Rofl, Spee, Rumle, Margareth, Silvermist, HuskyPusky ooog.. jeg vet jeg har glemt en.... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Jeg liker mange brukere, og blir alltid glad i mange ulike brukere. Andre KG brukere er jeg ikke så glad i men de utmerker seg, nå florer det av tråder hvor de samme brukerne kommer opp om og om igjen. Misforstå ikke, jeg liker dem jeg og, men KG består av så mange flere!

Så utfordringen; Nevn en bruker som gjør inntrykk på deg, aller helst ikke en som er nevnt i hver eneste ; hvilken bruker liker du, hvem er klokest, hvem er snillest, hvem er penest osv osv. tråd!

Jeg vil nevne:

Alyah, morsom dagbok (shopping!! :rodmer: )

Jill, bra treningsdagbok ( :trene:)

Thessie, har lagt merke til henne :)

Pialill (?) virker som en søt jente :jepp:

Hikken digger avataren din :)

Det bør være meg du mener!? Hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jeg kommer på er i allefall:

HedvigR (PS: avataren din får meg til å tro at du er en herremann ;))

Imli

BumbleBee

Yme

Kan hende at disse allerede er nevnt, men jeg har ikke bladd meg igjennom alle 8 sidene enda :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen jeg kommer på er i allefall:

HedvigR (PS: avataren din får meg til å tro at du er en herremann ;))

Imli

BumbleBee

Yme

:fnise: Takk haha. Jeg har jo jentenavn da, så det veier kanskje opp ^^ Ellers kan jeg kanskje være litt guttete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

For et kompliment! For det skal du få en: :sengekos:

Nei - vent - det var feil. Jeg mente en øl :ol:

Jeg tviler sterkt på at jeg blir trukket frem i en tråd med de snilleste brukerne. Jeg er jo definisjonen på frekk og påståelig til det slitsomme ;)

Man kan jo være grunnleggende snill og grei selv om man sparker litt i alle retninger ;) Litt fres må det da være i folk, ellers blir det bare kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Takk haha. Jeg har jo jentenavn da, så det veier kanskje opp ^^ Ellers kan jeg kanskje være litt guttete :P

Jojo, det veier jo litt opp med et jentenavn. Men du aner ikke altså; flere ganger når jeg har lest innlegg fra deg, blir jeg så overrasket over hvor reflektert og innsiktsfull denne mannen er. Spesielt i tråder som kan være litt sånn girly-girl. Også kommer jeg på at; "dææng", det er jo HedvigR, jo." Det forklarer alt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...