Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker :)

[...]lykkelitenen[...]

To stykker i samme tråd! Nå blir jeg høy på pæren her ;) Takker og bukker :rodmer: (Og tommelen opp for nattdyr, vi ser dere vi også :fnise:

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Swarovski

Jøss, ENDELIG ble jeg nevnt! At hele resten av forumet også var med på lista, gjør meg ingenting. ;)

TUSEN TAKK! :klemmer:

:klemmer: Bare hyggelig, du har fått meg til å flire mange ganger, så jeg er nok ikke den eneste som har lagt merke til deg i det siste :)

Og som du ser av de som har postet under deg, så glemte jeg mange. Jeg måtte telle over og jeg nevte 135 av nesten 40.000 brukere. Så var endel som ble glemt. Inkludert Maria-Marihøne, Anjah, solkrem, rusken og Thessie. Beklager jenter :klemmer: Jeg glemte jo til og med womanwoman, den mest beryktede brukeren på sex forumet. Men tror ikke jeg burde nevne noen fler nå... glemmer jo så mange... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Bare hyggelig, du har fått meg til å flire mange ganger, så jeg er nok ikke den eneste som har lagt merke til deg i det siste :)

Og som du ser av de som har postet under deg, så glemte jeg mange. Jeg måtte telle over og jeg nevte 135 av nesten 40.000 brukere. Så var endel som ble glemt. Inkludert Maria-Marihøne, Anjah, solkrem, rusken og Thessie. Beklager jenter :klemmer: Jeg glemte jo til og med womanwoman, den mest beryktede brukeren på sex forumet. Men tror ikke jeg burde nevne noen fler nå... glemmer jo så mange... :sjenert:

Koselig å bli lagt merke til. :) Jeg liker deg og, jeg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

:klemmer: Bare hyggelig, du har fått meg til å flire mange ganger, så jeg er nok ikke den eneste som har lagt merke til deg i det siste :)

Og som du ser av de som har postet under deg, så glemte jeg mange. Jeg måtte telle over og jeg nevte 135 av nesten 40.000 brukere. Så var endel som ble glemt. Inkludert Maria-Marihøne, Anjah, solkrem, rusken og Thessie. Beklager jenter :klemmer: Jeg glemte jo til og med womanwoman, den mest beryktede brukeren på sex forumet. Men tror ikke jeg burde nevne noen fler nå... glemmer jo så mange... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Anjah !! :duskedame::duskedame:

...Og som du ser av de som har postet under deg, så glemte jeg mange. Jeg måtte telle over og jeg nevte 135 av nesten 40.000 brukere. Så var endel som ble glemt. Inkludert Maria-Marihøne, Anjah, solkrem, rusken og Thessie. Beklager jenter :klemmer: Jeg glemte jo til og med womanwoman, den mest beryktede brukeren på sex forumet. Men tror ikke jeg burde nevne noen fler nå... glemmer jo så mange... :sjenert:

Hurra hurra! Nå ble jeg glad! :strix: :strix:

Så gøy å bli husket på! Og nå liker jeg vaffal Maria_Marihøne og Swarovski :nigo:

Det er mange fine brukere her, altså. -Og selv om jeg ikke nødvendigvis er like aktiv som mange andre på skrivefronten, er jeg en ivrig beskuer av andres poster, og mange av dere har fått hemmelige plusser underveis fra meg. Så da vet dere det ;)

Klemmer fra Anjah

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har blitt nevnt her, og i de siste dagene har jeg lagt mer og mer merke til henne, og jeg kan absolutt si meg enig med de som liker henne. Og det er absolutt ikke bare pga avataren

Maria_Marihøne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nevne Aldrisur :) Liker avataren og hun har morsomme innlegg :)

PS: tusen takk til de som har nevnt meg :klemmer:

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nevne Aldrisur :) Liker avataren og hun har morsomme innlegg :)

PS: tusen takk til de som har nevnt meg :klemmer:

Jippiiiiiiiii!! Endelig noen som så meg, snille Anuket! Jeg har likt deg lenge, og nå liker jeg deg enda mer! :roser::hoppendeglad::danser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiiiiiiiii!! Endelig noen som så meg, snille Anuket! Jeg har likt deg lenge, og nå liker jeg deg enda mer! :roser::hoppendeglad::danser:

:fnise: Ingen årsak! Du er morsom å følge med på :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Sebastianen

Knirke

Belladonna

Havbris

Boble

Green Lady

Tabris

SnowLeopard

HopelessFear

Tonje!

Og en hel haug til, men noen av disse kjenner jeg IRL og noen andre her har jeg lagt merke til på en positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt veldig godt merke til Moscato i det siste. Alltid hyggelig, virker veldig oppegående og gir gode svar. Også er'a veldig søt! :)

EDIT: Og Ylvina! Hun er ... lun, kan man si det? Det er i hvert fal ment veldig positivt, selv om det høres litt kjedelig ut. :ler: Og Tabris, da. Og D_ettelleranna (flatmajor?). Og Sequax. Og Cuntzilla. Og KateW, det er (fortsatt) dama si! Og Havbris, men hun er jo selvsagt.

Lista kunne vel i grunn gått on and on. Synes det er veldig mange flotte mennesker her. :)

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lagt veldig godt merke til Moscato i det siste. Alltid hyggelig, virker veldig oppegående og gir gode svar. Også er'a veldig søt! :)

Heey, takk! :D :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

EDIT: Og Ylvina! Hun er ... lun, kan man si det? Det er i hvert fal ment veldig positivt, selv om det høres litt kjedelig ut. :ler:

Jo takk for det! :fnise: Lun kan jeg absolutt leve med :)

Du er forøvrig ei steikanes tøff dame med mye vett i panna, så jeg nominerer deg i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ser hun har blitt nevnt her, og i de siste dagene har jeg lagt mer og mer merke til henne, og jeg kan absolutt si meg enig med de som liker henne. Og det er absolutt ikke bare pga avataren

Maria_Marihøne :)

Weeee!!!

:duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...