Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SemperFi

Ao mai gådd! :hakeslepp:

det er godt mulig du har det serru...hun har nemlig bytta nick.. jeg kjenner igjen den snasene avataren :ler:

hva kalte du deg for litt siden igjen kløftfrid?

Husker ikke avataren en gang, sorry mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" :roll: Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" :roll: Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den :sur:

Jeg har fått brukt den på et innlegg her. Husker ikke hva den het, men var om brukere man ikke likte hvertfall. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" :roll: Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den :sur:

Haha jeg leser akkurat det jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" :roll: Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den :sur:

Lag en tråd selv da :jepp: Nå ble jeg grådig nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

*snipp* Slowpoke, *snipp*

Så koselig :strix:

Vil ønske alle nevnte, unevnte, fjasete, saklige, snille, kranglete, morsome og søte brukerene en riktig god jul :nissevink:

Endret av Slowpoke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Så koselig :strix:

Vil ønske alle nevnte, unevnte, fjasete, saklige, snile, kranglete, morsome og søte brukerene en riktig god jul :nissevink:

God jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En har vert for lenge på kg når en hver eneste gang leser overskriften "Nevn en bruker du IKKE liker" :roll: Har en laaaang liste, men får jo aldri brukt den :sur:

Jeg leser det jeg også. Det var jo en tråd her om brukere man ikke likte, men den ble slettet, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke avataren en gang, sorry mac.

Nå er jo du ganske fersk i KG-gamet da, man legger nok ikke merke til alle brukerne på under én måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo du ganske fersk i KG-gamet da, man legger nok ikke merke til alle brukerne på under én måned.

Han har sikkert et script som gjør at han på 3 sekunder kan se alle brukere og se hva de noensinne har skrevet :sjokkert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Han har sikkert et script som gjør at han på 3 sekunder kan se alle brukere og se hva de noensinne har skrevet :sjokkert::fnise:

Du tenker du på RRS? Nei, såpass stalker er jeg ikke, enda. :gjeiper:

Har god hukommelse, er ikke så gammel som deg Mr.Omg jeg husker ting mer enn 12t. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert blitt nevnt mange ganger, men Katten, deg har jeg virkelig sansen for. Du har en herlig, fandenivolsk humor! Jeg ler skikkelig godt og høyt av deg rett som det er. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har sikkert blitt nevnt mange ganger, men Katten, deg har jeg virkelig sansen for. Du har en herlig, fandenivolsk humor! Jeg ler skikkelig godt og høyt av deg rett som det er. :ler:

Hey, jeg er en av dem som alltid blir nevnt: du har ikke lov til å nevne meg!

:pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger å gjøre ting som ikke er lov, spesielt på 1. juledag. Og direkte kriminelt er det jo ikke da pusekatt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, :) Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere.

ååhhh der ble jeg og nevnt. :rodmer:

Takk, også blir jeg selvsagt nysgjerrig på hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...