Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker ikke helt hvilke som pleier å bli nevnt, men liker også:

Tabris, Vampen, Anuket, mortem, Norah, uAnonymbruker, Cuntzilla, Niennas, absinthia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Var ikke poenget å nevne noen som ikke blir nevnt så ofte? Her er det jo de samme navnene som i alle andre tråder ;)

Jeg digger Fønix. Han har kul humor! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Husker ikke helt hvilke som pleier å bli nevnt, men liker også:

Tabris, Vampen, Anuket, mortem, Norah, uAnonymbruker, Cuntzilla, Niennas, absinthia

:o tusen takk!

Kan jeg spørre om grunnen? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

:o tusen takk!

Kan jeg spørre om grunnen? ^^

fordi du virker snill kanskje :) jeg er ikke anonymbruker :gjeiper: nominerer deg jeg også :)

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

fordi du virker snill kanskje :) jeg er ikke anonymbruker :gjeiper: nominerer deg jeg også :)

Nå ble jeg glad! =D

trodde ingen her likte meg, jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

Husker ikke helt hvilke som pleier å bli nevnt, men liker også:

Tabris, Vampen, Anuket, mortem, Norah, uAnonymbruker, Cuntzilla, Niennas, absinthia

Takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Survival, Vampen, Cathrine88, D_flatmajor og Giacomo_p. :rodmer:

(..)

Jeg har også sansen for innleggene til Antlers og D_flatmajor.

D_flatmajor har jeg fått veldig sansen for :) Har lagt merke til at vi ofte har samme meninger, og hun kan være skarp uten å være spydig.

Takk, nå ble jeg glad. :)

Noen jeg ikke tror har blitt nevnt enda (siden det er trådens tema):

- everydaywings. Har lagt merke til at hun fremstår reflektert og lite fordømmende.

- Haddy, for sin innsats mot strømmen på "Aktuelle saker". Ofte er de fleste i tråden uenige med henne, men hun står på sitt. Det er ganske så beundringsverdig.

Kommer tilbake og redigerer hvis og når jeg kommer på flere brukere jeg har et godt inntrykk av. :)

Endret av D_flatmajor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Er det ingen som liker Steinar40 da? Han har no mange interesanne innlegg...

Steinar blir alltid nevnt, og denne tråden er for å nevne brukere som ikke blir nevnt i alle andre tråder.

Men ja,det er tydelig at han har mange interessante innlegg, hvis ikke hadde vel ikke folk alltid nevnt han heller. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke poenget å nevne noen som ikke blir nevnt så ofte? Her er det jo de samme navnene som i alle andre tråder ;)

Jeg er nok en av de som ikke skjønte dette PH. Skal nok komme opp med noen andre navn etterhvert. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Koselig! =D Men blir litt nysgjerrig på hvorfor? :fnise:

Tss :sjenert: Du var den jeg la først merke til da jeg ble medlem fordi du alltid svarte på spørsmålene mine i tråder osv. Også liker jeg at du er så stoka på Hotel Cæsar, for det er jeg også nemlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Tss :sjenert: Du var den jeg la først merke til da jeg ble medlem fordi du alltid svarte på spørsmålene mine i tråder osv. Også liker jeg at du er så stoka på Hotel Cæsar, for det er jeg også nemlig :jepp:

Ah. ^^ Jeg er ganske stoka (?) på Tom, jeg. :hjerte::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

:ler:

50 er da ingen alder!

Tenkte jeg ikke skulle si hvor gammel du var, men nå sa du det selv i stedet... :)

nope, det er faktisk ingen alder når det ikke står "år" bak :ler:

jeg klikket meg inn her for å nevne noen jeg liker, men jeg ser at de jeg tenkte å nevne har blitt nevnt mange ganger allerede :fnise:

hecubaa og gjesten liker jeg godt, men det er jo også fordi jeg liker godt irl og har blitt mine venninner :)

rofl er også er bra kar!

og silvermist!! ikke minst henne!

mynona ståler gohet og varme omtrent gjennom datan sin og helt ut igjennom min data :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hecubaa og gjesten liker jeg godt, men det er jo også fordi jeg liker godt irl og har blitt mine venninner :)

Ditto, vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...