Gå til innhold

Prosjekt Røykeslutt!

Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Kjøpte fargelinser i seksukersbelønning. Diameteren er 0,4mm for stor, så det kan kanskje bli litt krise? Men vi får se. Leita meg dønn ihjæl, men fant ingen linser med min diameter. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madeleinee

Gratulerer med seksukers jubileum:-D Synes det er så morsomt å lese om hvor bra det går for deg! Har ikke røkt enda selv, men det har vel gått typ 1 dag? Jeg skal holde ut jeg også, fastsetter min sluttdato for 18.01.12. hehe. Du ga meg lyst til å holde fast ved det.

Meeeen, nå ble jeg litt forvirret her. På kjønnet ditt står det mann? Har jeg bare laget meg selv et inntrykk som er feil? hahahaa. I så fall skammer jeg meg.. hehehe

Endret av madeleinee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg om Herr Pixie sitt midjemål ligger rundt der... :rolleyes: Joda, sjekket noen gamle mål jeg har liggende på dataen; 71 cm over magen! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madeleinee

Var ikke meningen å lage noen sak ut av det, men ble bare helt plutselig oppmerksom på at noe ikke stemte med den oppfatningen jeg hadde av deg, hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

No worries, mad :)

--

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

Kjip joggeøkt i dag. Sliten da jeg gikk på mølla, så ble enig med meg selv om at jeg tok så mye jeg gadd.

Tredemølle: 35 min/4 K

Oppvarming: 10 min rask gange

Løpe: 10 min

Gå: 2 min

Løpe: 8 min

Nedtrapping: 5 min rask gange

Det eneste minneverdige med økta var 5 hele minutter på hastighet 10. Fy faen da pusta jeg tungt da!

Jeg er som regel på hastighet 8 på det hardeste, men etter å ha lest en tråd på hovedforumet hvor folk sier de løper 5 kilometer på 30 min (ergo hastighet 10 hele veien) ble jeg jævlig motivert til å klare noe lignende. Så framover skal jeg pushe litt ekstra mot slutten, og sette opp hastigheta til 10, og se hvor lenge jeg holder der :)

Så blir det sikkert litt lengre hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har endelig fått treningsstrikken, skal prøve den i morgen! :D

Har sykt lyst til å prøve den nå, har innmari mye innesperra aggresjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå si at de som løper 5 km på en halvtime, de er godt trent! Jeg har også lyst til å klare det, men det målet ligger et stykke frem i tid. Vi får motivere hverandre dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å greie å gå 3 km på to minutter på vinterstid, så jeg veit ikke jeg? Greit, det var mye nedoverbakke, og mye motivasjon (POKKERNÅREKKERJEGIKKEBUSSENTILSKOLENOGNESTEGÅRIKKEFØROMENTIME!) involvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å greie å gå 3 km på to minutter på vinterstid, så jeg veit ikke jeg? Greit, det var mye nedoverbakke, og mye motivasjon (POKKERNÅREKKERJEGIKKEBUSSENTILSKOLENOGNESTEGÅRIKKEFØROMENTIME!) involvert :ler:

3 km på to minutter? Sorry, men da tror jeg det må være noe feil med beregningen av avstanden eller tiden! Det kan da ikke være fysisk mulig! 300 meter kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti minutter mente jeg :ler: brukte som regel 10-15 minutter, for mer tid hadde jeg ikke på meg, om jeg missa bussen hjemmefra så måtte jeg løpe ned til byen for å rekke bussen til skolen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Haha! Det er jo egentlig unøvendig på peke på, men jeg tror det er veldig stor forskjell på hvor kjapt man forflytter seg under stress, og under trening - i tilegg at du nevner noe om neddoverbakke..

Men ja, har slått noen verdensrekorder i ut-av-huset-bort-til-skolen jeg og ass, da jeg bodde på toppen av den bakken..

Jeg bruker fredagskvelden på å se på styrkeøvelser på youtube. Lenge leve "reasearch". Føles ut som jeg har gjort noe nyttig, jo, og har ikke begynt å trene engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinee

Jeg lurer så på hvordan du ser ut, Kevlarsjäl! Kan du ikke legge ut bilde? :-) Ingen tvang så klart, jeg er bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kevlarsjäl

Selfølgelig kan jeg det! ;)

Valgte det bildet fordi jeg er i bikini, så kan du se litt av den dvaske puddingmagen min, som jeg driver og jobber med for tida :popcorn:

Edit: glemte et sekund at jeg har klipt av alt håret..:P

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinee

Selfølgelig kan jeg det! ;)

Valgte det bildet fordi jeg er i bikini, så kan du se litt av den dvaske puddingmagen min, som jeg driver og jobber med for tida :popcorn:

Edit: glemte et sekund at jeg har klipt av alt håret..:P

Så pen du er:-) Har du klippet av ALT håret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ja, jeg klipte håret helt kort, så det er ikke mer enn et par cm nå..

--

Prøvde treningsstrikken, og jeg innser nå hvor jævlig kjedelig jeg synes styrketrening er. Jeg glemmer det HVER gang. Jeg er sånn "åh, jeg gleder meg sånn til å begynne med styrke igjen, det er jo så gøy!", men i virkeligheten er det faenmeg kjedelige saker ass! Er litt skuffa.

Det kommer ingen treningsoppsummering, for jeg fulgte et par instruksjonsvideoer, og telte ikke hvor mange av hver øvelse osv. Men jeg fikk trent alle muskelgruppene, så jeg skal skrive ned et lite treningsprogram som jeg skal fortsette å bruke. Har hittil 11 øvelser, så tenker å legge inn 5 øvelser per økt, og kjøre 5x3 av hver øvelse i begynnelsen. Så får jeg øke sakte opp til målet: 33x3 (hundre, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Stikker og jogger litt, det er værtfall tilfredsstillende.

Edit: Ble bare ti minutter og hundre kalorier. For en dårlig innsats! :sjenert:

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...