Gå til innhold

Prosjekt Røykeslutt!


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

30 minutter sykling på høy motstand, og 5 minutter jogg på hastighet 10. Fikk en sånn utrolig ekkel kilefølelse i beina når jeg jogga, så det ble ikke så lenge denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

20 minutter på elipsa i dag. Ingen store greier, var hos tannlegen i morges og følte at det var prestasjon nok. Men tok en liten tur innom i alle fall.

I morgen er jeg usikker på om jeg vil morgentrene eller ettermiddagssvømme.

Kulda er ganske intens her i byen nå, og jeg hater å bevege meg utendørs når det er mer enn 5 minusgrader, så tur-motivasjonen er lav. Har ikke gått tur på evigheter. Kompanserer med sunn mat og innehygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Blir svømming i dag, ser det ut som :)

Edit:

Det ble IKKe svømming. Var skikkelig demotivert og dro på sosialiseringscafe med kompiser. Det var ganske ålreit. Lover å stikke på senteret i morra. Motivasjonen er lav, gitt..

Sånn ellers har jeg bestemt meg for å bli med på shopstop-trenden !

Men jeg er allerede relativt lavforbruker av klær, så det blir nok for min del en reduksjon i ting jeg bestiller fra nettet. Er en jævel på et-smykke-fra-etsy-til-250-kroner-der og en-søt-singlet-fra-etsy-her.

Så fra nå av og ut 2013 er regelen at jeg kun får bestille 1 ting fra Etsy hver måned, samt 1 pakke fra iHerb. Jeg kan selv velge pris, men når 2013 er over skal jeg ikke ha bestilt mer enn 12 ting til meg selv fra Etsy, og maks 12 pakker fra Iherb. Helst mindre, men kan ikke love noe.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

ENDELIG mildvær igjen! Det er riktignok massivt snøfall. Men det ga jeg faen i. Jeg gikk en times tur. Var helt utslitt når jeg kom hjem, haha! Er i ganske dårlig form etter en uke på sofaen kjenner jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...